تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813323135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان ليگ: برگزاري سوپر جام قطعي نيست برخي باشگاه‌ها اساسنامه‌شان را تغيير داده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس سازمان ليگ: برگزاري سوپر جام قطعي نيست برخي باشگاه‌ها اساسنامه‌شان را تغيير داده‌اند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

عزيز محمدي گفت: وضعيت برگزاري ديدار سوپر جام بين استقلال و پرسپوليس در جلسه هفته آينده هيات رييسه مشخص مي‌شود.

رييس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهاركرد:‌ در جلسه هفته آ‌ينده هيات رييسه سازمان ليگ وضعيت را براي بررسي ديدار سوپر جام بين پرسپوليس و استقلال خواهيم سنجيد. نمي‌توان به صورت قطعي درباره انجام يا عدم برگزاري اين بازي صحبت كرد.

وي درباره ارزيابي‌اش از پايان فصل فوتبال ايران گفت: به نظرم در اين سال ليگ و جام حذفي با كمترين تاخير به پايان رسيد و به لحاظ كيفيت بازي‌ها، سطح مسابقات امسال بسيار بالاتر از سال‌هاي گذشته بود و به هيچ وجه تيم‌هاي بالاي جدول آرامش نداشتند و اين بر جذابيت بازي‌ها افزون بود. با اين حال اميدوارم كه سال آينده ليگ ايران پويا و با طراوت‌تر باشد.

محمدي در پاسخ به اين سوال كه برگزاري رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني و ليگ قهرمانان آسيا كار شما را براي برنامه‌ريزي رقابت‌هاي ليگ و جام حذفي در سال آينده دشوار نمي‌كند، گفت: به كميته تيم‌هاي ملي اعلام كرده‌ايم كه برنامه بازي‌هاي رسمي و دوستانه تيم ملي تا خرداد را به ما اعلام كنند. هم‌ چنين ريز برنامه بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را خواهيم گرفت تا بر اساس اين مسابقات برنامه بازي‌هاي ليگ و حذفي را تنظيم كنيم. اميدواريم كه بتوانيم برنامه مناسبي را تنظيم كنيم تا ليگ به موقع آغاز و سر زمان اعلام شده به پايان برسد.

محمدي درباره‌ي درخواست سازمان ليگ براي زير پوشش قرار گرفتن مسابقات دسته يك زير نظر اين سازمان گفت: درخواست‌مان را ارائه داده‌ايم و در جلسه آينده هيات رييسه در اين باره تصميم‌گيري مي‌شود. ضمن آنكه سقوط سه تيم از ليگ برتر در فصل آينده قطعي شده اما؛ اين موضوع در جلسه سازمان ليگ به صورت رسمي، قطعي خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا باشگاه‌ها اساسنامه خود را تا دهم تير تغيير خواهند داد، گفت: تا به حال چند باشگاه اساسنامه خود را تغيير داده‌اند و ساير باشگاه‌ها هم دوازده روز ديگر فرصت دارند. ما تا فرصتي كه AFC برايمان تعيين كرده زمان داريم اما زمان 10 تير را به خاطر اين به عنوان اولتيماتوم زماني اعلام كرديم كه بتوانيم به باشگاه‌هايي كه مشكل دارند براي تغيير اساسنامه‌شان كمك كنيم.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن