تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چارچنگولي و درگيري‌هاي دو‌قلو‌هاي بهم چسبيده


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: چارچنگولي و درگيري‌هاي دو‌قلو‌هاي بهم چسبيده


سينماي‌ايران- موج كمدي‌سازي موجب شده تا سعيد سهيلي هم تغيير ژانر بدهد و فيلم جديد خود را در اين ژانر
بسازد

فيلمي با عنوان چار‌چنگولي كه سهيلي حال‌و‌هواي آن و تفاوتش با ديگر ساخته‌هايش را آن‌طور توصيف مي‌كند: «اين فيلم اثري اجتماعي در قالب طنز است كه با ديگر فيلم‌هايم كاملا متفاوت است و هيچ ارتباطي به آنها ندارد، چرا كه پيش از اين كار طنز نساخته‌ام.»

سهيلي در اين فيلم به روايت زندگي دو برادر دوقلو به نام‌هاي شهرام و بهرام پرداخته كه از ناحيه كتف و شانه به يكديگر چسبيده‌اند آنها از نظر ظاهر و عقايد به‌شدت با يكديگر متفاوتند، اما مجبورند همديگر را تحمل كنند. او با دستمايه قرار دادن اين موضوع تلاش دارد تا به نقد مسائل روز جامعه كه دغدغه وي در فيلم‌هاي قبلي‌اش بوده بپردازد.

در اين فيلم كه روي موفقيت تجاري آن حساب ويژه‌اي از سوي دست‌اندركاران آن باز شده نقش برادران دو‌قلو به رضا شفيعي‌جم و جواد رضويان سپرده شده است تا با حضور آنها موفقيت فيلم در گيشه بيش از بيش تضمين شود. علاوه بر اين دو‌، فتحعلي اويسي، بهاره رهنما، رضا فيض نوروزي، مهران رجبي،‌ شهرام قائدي، و مژگان بيات نيز ديگر بازيگران اين فيلم هستند.

اين فيلم از 27 ارديبهشت‌ماه در خيابان ايران ‌مقابل دوربين حسين ملكي رفت تا طي 45 جلسه فيلمبرداري آن در تهران و شمال كشور به سرانجام برسد كه در حال حاضر گروه سرگرم ضبط سكانس‌هاي پاياني هستند. اين در حالي است كه تدوين فيلم نيز هم زمان با طي شدن اين مرحله زير‌نظر حسن ايوبي در حال انجام است.

سهيلي كه براي دريافت پروانه ساخت چار‌چنگولي 6 ماه انتظار كشيد اين فيلم را با همكاري محمد نجيبي به عنوان سرمايه‌گذار تهيه و توليد مي‌كند. در توليد اين فيلم جهانگير ميرشكاري (مدير صدابرداري)، كامبيز دارابي (دستيار اول كارگردان و مدير برنامه‌ريزي)، عباس بلوندي (طراح صحنه و لباس)‌، بابك شعاعي (‌طراح گريم)‌، ميترا احمدي (‌مدير توليد)‌‌، حسن شجاعي(عكاس) و ‌ندا عاصف (منشي صحنه) با او همكاري دارند.

همشهري امارات

تاريخ درج: 28 خرداد 1387 ساعت 09:51 تاريخ تاييد: 28 خرداد 1387 ساعت 23:52 تاريخ به روز رساني: 28 خرداد 1387 ساعت 23:50
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن