تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820947495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير دفاع: شهيد چمران چهره بي‌بديل نوآوري و خلاقيت براي دفاع از كشور بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير دفاع: شهيد چمران چهره بي‌بديل نوآوري و خلاقيت براي دفاع از كشور بود
به گزارش روز سه شنبه اداره كل تبليغات دفاعي ، سردار سرتيپ پاسدار مصطفي محمد نجار ، در جمع كاركنان وزارت دفاع افزود: چمران ، مبتكر بهره‌گيري روشمند از توان و قدرت مردمي به ويژه جوانان براي مقابله با تهديدات دشمنان بود.

وي گفت: اين شهيد بزرگوار در آغازين روزهاي هجوم متجاوزين بعث عفلقي با بكارگيري تاكتيك‌هاي مبتكرانه رزمي ، دشمن را زمين گير و مايوس كرده بود.

وزير دفاع در بخش ديگري از سخنانش گفت: حفظ روحيه انقلابي ، اشاعه و ترويج فرهنگ مقاومت و ايثار ، زنده نگه داشتن راه امام راحل عظيم الشان و آرمان شهيدان، با الهام و الگوگيري از شخصيت‌هايي نظير شهيد چمران قابل تحقق است .

سردار نجار تاكيد كرد: هنوز خون پاك شهيد چمران در دشت سوزناك دهلاويه مي جوشد و از جوشش آن، حيات توام با معنويت به كالبد جامعه دميده مي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: موفقيت‌ها و پيشرفت‌هاي خيره‌كننده صنعت دفاعي كشور ، محصول بنيان‌هاي قوي و مستحكمي است كه سه وزير دفاع شهيد چمران، فكوري و نامجو براي نيل به خوداتكايي صنايع دفاعي از خود به يادگار گذاشتند.

وي گفت: وزارت دفاع جمهوري اسلامي ايران مفتخر است سه وزير دفاع و صدها شهيد را براي دفاع از حريم دين ، ميهن ، استقلال و خوداتكايي كشور تقديم كرده است .
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن