تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819892740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نوعی میهمان ویژه بازی تبیان و مهردر جام رسانه ها بود


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: قلعه نوعی میهمان ویژه بازی تبیان و مهردر جام رسانه ها بودشانس تبیان از حضور در مرحهله نهایی جام رسانه كمرنگ شدتبیان مغلوب خبرگزاری مهر شدتبیان هنوز امید به صعود دارد

بازیهای جام رسانه ها و بنزین یكشنبه شب با جالب ترین نتایج پیگیری و دنبال شد كه در مهمترین آنها می توان به شكست سنگین و حذف خبر ورزشی و تبیان اشاره كرد یكشنبه شب و در اولین بازی دربی دو تیم هم سازمانی تبیان و خبرگزاری مهر برگزار شد كه در پایان این تیم مهر بود كه توانست با استفاده از موفقیت های خودش 3 بر 1 حریف خود تبیان را شكست دهد.در این بازی تیم تبیان در حالی به میدان رفت كه همچون دیدار قبل سهیل شادمان مهره كلیدی و خوب خود را به دلیل غیبت در اختیار نداشت و باز هم جای خالی وی در این تیم احساس شد. در تیم تبیان مقابل مهر این نفرات به میدان رفتند: علی قاسمی، علیرضا بابایی، روح الله محمدی،مسلم جوادی، محمد صادق محمدی، محمودرضا بابایی، محمدرضا انصاری، مصطفی غفاری.

همانطور كه وعده كرده بودیم امیر قلعه نوعی سرمربی جوان استقلال هم رأس ساعت 30/8 خود را به محل برگزاری مسابقات رساند تا به نوعی خوش قولی خود را به ما ثابت كند. قلعه نوعی پس از ورود مورد استقبال مسئولان برگزاری و بازیكنان دو تیم و حاضرین قرار گرفت و پس از خوش و بش با بچه های تبیان و چند تن از بازیكنان مهر در جایگاه میهمان ویژه قرار گرفت.این بازی با قضاوت، آقایان محمد خشنود و علی قمی آغاز شد. در این بازی تیم تبیان قرمزپوش بود و مهر یكدست سبزپوش بودند.دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند كه به 3 امتیاز این بازی احتیاج داشتند و این امر در حساسیت این بازی افزوده بود.تیم تبیان كه در این مرحله افت شدیدی كرده بود و همچون روزهای قبل برخلاف جهت و جریان بازی اولین گل را دریافت كرد البته چند دقیقه ابتدایی بازی تیم مهر صاحب توپ و میدان بود.به هر تقدیر دو تیم بارها و بارها دروازه های یكدیگر را تهدید كردند بطوری كه موفقیت بسیار خوبی را علیرضا بابایی از دست داد تا بازی به تساوی نكشد در ادامه باز این تیم تبیان بود كه به دنبال جبران گل خورده حملات زیادی را طراحی كرد و این حملات همه بر اثر كم دقتی و درخشش دروازه بان مهر دفع شد تا نیمه اول با همان نتیجه یك بر صفر به پایان رسد.اما در نیمه دوم و باز بر خلاف جریان بازی و در ضد حملات تبیان غافلگیر شد و گل دوم را هم ردریافت كرد.این گلها در حالی به ثمر می رسید كه مسلم جوادی  مصطفی غفاری به دفعات موقعیت های گل تبیان را جلوی دروازه مهر به سادگی از دست می دادند.تا اینكه سرانجام با فشار زیاد توانستند یك گل را توسط روح الله محمدی جبران كنند و بازی 2 بر 1 شود اما این پایان ماجرا نبود و تلاش و فشار تبیان برای كسب تساوی و احساسی بازی كردن آنها كافی بود تا تیم مهر كه بسیار منطقی بازی می كرد در ضد حمله به گل سوم خود برسد تا تبیان در روزی سخت و با بداقبالی مغلوب حریف خود شود.

شدت حملات و هدردادن موقعیت های گل تبیان به حدی بود كه قلعه نوعی را هم به واكنش واداشت و در صحنه ای گفت: مشكل تبیان این است كه راحت گل نمی زند و به عكس راحت گل می خورد و اگر نصف موقعیت های تبیان هم گل می شد تیم تبیان برنده بازی بود.در حاشیه ها جام رسانه ها و بنزینیكشنبه 12/7/83- تبیان- مهر-   امیر قلعه نوعی كه به دعوت بخش ورزشی سایت تبیان به محل مسابقات آمده بود بطور كامل از این بازی دیدن كرد و در دقایقی با سخنان كوتاه خود توسط كاپیتان تبیان نكاتی را گوشزد می كرد.

-        امیر قلعه نوعی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم تبیان عكسی را به یادگاری در كنار بچه های تبیان انداخت .

- در ابتدا و قبل از آغاز بازی داوران و بازیكنان دو تیم عكسی را به یادگاری و در كنار امیرقلعه نوعی انداختند.

- امیر قلعه نوعی پسر خود محمد هوتن را هم به همراه خود آورده بود تا شغل پدر را از نونهالی بیاموزد. نكته جالب این بود كه محمد قلعه نوعی دوست داشت تا تیم قرمز پوش یعنی تبیان به خاطر رنگ لباسش ببازد كه وقتی پدرش گفت ما به دعوت تبیان و تیم قرمز پوش آمده ایم ،تغییر عقیده داد و  تا پایان بازی تبیان را تشویق كرد .- حضور قلعه نوعی حال و هوای خاصی به مسابقه بخشیده بود بطوریكه چندین بازیكن داخل زمین جلوی چشمان امیرخان قصد خودنمایی داشتند تا شاید آنها را با خود به استقلال ببرد( شوخی)- در تیم مهر یار شماره 10 بسیار خوب بازی كرد و به تنهایی و علاوه بر زدن یك گل گرداننده میدان و تیم مهر بود.- این بازی علیرغم حساسیت های بسیارش هر چند پربرخورد بود اما خشونت تعمدی در آن نبود و هرگز بازیكنان دو تیم از داور بازی اخطاری دریافت نكردند.

-   عادل فردوسی پور كه بعد از مسابقه اول بازی داشت با دیدن قلعه نوعی دقایقی در كنارش نشست و به تماشای بازی تبیان و مهر پرداخت.

عادل فردوسی پور با دیدن بابایی یكی از بازیكنان تبیان گفت : داستان اینكه تبیان تو خط 3 كار می كنه چیه ؟ تبیان یا 3 بر 1 می بازد و یا 3 بر 1 می برد .

- امیر قلعه نوعی كه به عنوان مهمان و مربی افتخاری تبیان به این بازی دعوت شده بود در خصوص بازی تیم تبیان گفت: اولاً به دو تیم خوب سازمان تبلیغات تبریك می گویم كه چنین جمعی را در یك تیم ورزشی گرد هم آورده و خوشحالم كه در این جمع حاضرم. قلعه نوعی در ادامه اشاره كرد دو تیم بازی خوبی ارائه كردند در این گونه مسابقات تك مهره ها و دروازه بان نقش مهمی دارند و تیمی كه بتواند از موقعیت های گل خود بهترین استفاده را بكند موفق خواهد شد. بالطبع تیم تبیان هم خوب بازی كرد و موقعیت های بسیاری را از دست داد تا بازنده این بازی دوستانه باشد. البته اگر كمی مهاجمین تبیان دقت را چاشنی كار خود می كردند شاید با اختلاف چند گل حریف خود را شكست می دادند. البته دروازه بان و یار شماره 10 تیم مهر در پیروزی تیمشان نقش مهمی داشتند. قلعه نوعی در پایان ضمن تشكر از مسئولان برگزاری این جام و شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار امیدواری كرد تا برگزاری جام رسانه ها برای خبرنگاران تداوم داشته باشد و سایر نهادها و ارگانها هم دست به برگزاری چنین مسابقاتی بزنند.- در هنگام ترك قلعه نوعی از محل مسابقات هدیه و دسته گلی به رسم یادبود توسط آقای شعبانی یكی از مسئولان برگزاری و پشكسوتان اسبق باشگاه پاس به وی اهداء شد.

- حضور قلعه نوعی در این محل باعث شده بود تا بازار گرفتن عكس و امضاء حسابی داغ باشد.- نكته جالب و شاید شگفتی این مرحله حذف تیم خبرورزشی بود كه با نتیجه سنگین 8 بر صفر مغلوب عادل فردوسی پور و تیم شبكه سوم شد.- تیم تبیان با این شكست شانس صعود به جمع چهار تیم پایانی را از دست داد كه جا دارد دراینجا از زحمات بازیكنان این تیم و حمایت مدیریت ورزش دوست مؤسسه تبیان كه ما را در تشكیل این تیم و صعود به جمع 8 تیم پایانی از 31 تیم یاری كردند تشكر و قدردانی كنیم.- تیم تبیان امشب دوشنبه در دیداری تقریبا تشریفاتی و در ساعت 15/21 دقیقه به مصاف دیگر تیم قدرتمند این مسابقات یعنی پخش یك ( وابسته به شركت ملی پخش) می رود تا سرنوشت دو تیم صعود كننده از این گروه مشخص شود.تنها راه صعود تبیان به دور بعد این است كه پیروزی ، مهر را شكست دهد و تبیان با تفاضل 4 گل از سد پخش (1) بگذرد .البته این امر كمی بعید و دشوار به نظر می رسد چون تیم پخش یكی از مدعیان قهرمانی است.- هر چند دیشب تیم پیروزی موفق شد دو بر یك پخش یك را شكست دهد اما همچنان كارشناسان این جام دو تیم شبكه سوم و پخش یك را شانس اول بازی فینال می دانند.- گفتنی است تیم تبیان در اولین دیدار خود با نتیجه 7 بر 3 در حالی مغلوب تیم شبكه سوم شد كه این تیم خبر ورزشی مدعی اول قهرمانی را با شكست 8 بر صفر از ادامه مسابقات حذف كرد.-در پایان بازیهای یكشنبه این نتایج به دست آمد:تبیان (1) مهر (3)شبكه سوم(8) خبرورزشی(صفر)سیاست روز(4) خبر بین الملل(صفر)پیروزی(2) پخش یك(1)- یكی دیگر از نكات جالب و قابل اشاره حضور احمد مددی یكی از مسئولان زحمت كش مسابقات در تیم خبر بین الملل بود كه با آن سن و فیزیك خاص خود در صحنه ای با زدن قیچی برگردان تماشاگران را به تشویق واداشت و نشان داد كه دود از كنده بلند می شود.در این لحظه عده ای  با گفتن مددی مالدینی  وی را تشویق كردند .

- مهدی طلایی دبیر سرویس ورزشی روزنامه سیاست روز هم در كنار بازیكنان تبیان به تماشای بازیها نشست تا نشان دهند رفاقت ها بیش از فوتبال ارزش دارد .- در این مرحله از تیم دونده سیاست روز هم نباید غافل شد چرا كه آنها به خوبی و شكست حریفانشان چشم به بازی فینال دوختند.- برگزاری چنین جامهایی در جامعه رسانه ای كشور قدمی است مناسب و نعمتی است برای انسجام و دوستی بیشتر خبرنگاران و جامعه رسانه ها كه سبب تحكیم روابط و دوستی ها و آشناییهای پرمهر و محبت می شود و این مدیون زحمات و همت شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است كه با این حركت خود خاطرات خوشی را به جای گذاشتند. امید است با درپیش رو بودن ماه مبارك رمضان به همت سایر ارگانها جام رمضان رسانه ها برگزار گردد.در پایان از سوی بخش ورزشی تبیان از امیر قلعه نوعی مربی استقلال كه دعوت ما را پذیرفت و مثل همیشه به ما و موسسه تبیان لطف داشته  تشكر و قدردانی می كنیم .








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 397]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن