تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806611568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان جهاد كشاورزي كردستان: امام خميني (ره) با درك اهميت روستا دستور تشكيل جهاد سازندگي را داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان جهاد كشاورزي كردستان: امام خميني (ره) با درك اهميت روستا دستور تشكيل جهاد سازندگي را داد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كردستان گفت: امام خميني (ره) با درك اهميت روستاها در توسعه و پيشرفت كشور، دستور تشكيل جهاد سازندگي داد.


محمد ابراهيم حسن‌نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اينكه امام خميني (ره) چند ماه پس از پيروزي انقلاب اسلامي خواستار تشكيل ارگاني براي رسيدگي و رفع محروميت روستاييان شد افزود: ايشان از مسئولان خواستند تا با اختصاص امكانات موجود كشور و بهره‌گيري از نيروهاي داوطلب مردمي، سازندگي روستاها را در اولويت قرار دهند.
وي اظهار داشت: امام راحل با دورانديشي و درايتي كه داشت در روزهاي اول انقلاب دستور تشكيل جهادسازندگي را داد و اين نهاد مقدس با خدماتي كه ارائه كرد، منشأ بركات فراواني در راستاي سازندگي و آباداني كشور شد.
حسن‌نژاد گفت: زدودن فقر و محروميت از روستاها، حركت به سوي استقلال و خودكفايي كشور با تلاش براي بهبود وضع اقتصادي و اجتماعي روستاها و مناطق عشايري از طريق توسعه كشاورزي، دامداري، صنايع روستايي، ايجاد زمينه لازم براي رشد شخصيت والاي انساني روستاييان از طريق مشاركت و نظارت آنان در فعاليت‌هاي روستايي، بسيج اقشار مختلف مردم براي سازندگي روستاها و فراهم كردن امكان تلاش براي رشد و تكامل آنها از مهم‌ترين اهداف امام خميني (ره) در تشكيل جهاد سازندگي بوده است.
وي خاطر نشان كرد: جامعه روستايي در طول دوران ستم‌شاهي و حتي قبل از آن نيز به دليل اينكه مورد توجه نبود از حيث عمراني و توسعه كشاورزي در محروميت بود ولي با عنايت حضرت امام خميني (ره) و دستور تشكيل جهاد سازندگي اين فقر كم‌كم از چهره روستا و روستاييان زدوده شد.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي كردستان افزود: جوانان پرشور، انقلابي، ديندار، متخصص، باانگيزه و انقلابي در اقصي نقاط جهان به فرمان امام خميني (ره) لبيك گفتند و با تشكيل نهاد مقدس جهاد سازندگي در استان‌ها و شهرستان‌ها و نقاط محروم، عمران روستايي را شروع كردند.
حسن‌نژاد ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، اين نهاد مقدس و انقلابي و متناسب با نيازهاي مردم، حركت كردن باعث گسترش جهاد سازندگي و زدودن چهره محروميت در روستاها شد.
وي تصريح كرد: با شروع جنگ تحميلي در عرصه‌هاي دفاع مقدس و جبهه و جنگ، جهاد سازندگي با كمك‌رساني به جهادگران، تبديل به مهندس جنگ شد و كارهاي بزرگ و عظيمي را در عرصه‌هاي جنگ و جهاد به انجام رساند كه در نوع خود بي‌نظير بود.
حسن‌نژاد افزود: بنا به گفته‌هاي مقام معظم رهبري مبني بر خود‌اتكايي در محصولات كشاورزي و خودكفايي، ما نيز بايد اين موارد را سرلوحه و اولويت كاري خود قرار دهيم.
وي داشتن روحيه جهادي را براي تمام مسئولان نظام جمهوري اسلامي لازم و ضروري دانست و گفت: بدون اين روحيه، نمي‌توان در اختيار مردم بود و به خلق خدا خدمت كرد.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي كردستان گفت: روحيه و فرهنگ جهادي توانست ايران اسلامي را به نقطه‌اي برساند كه دشمنان از اين كشور هراس داشته باشند.
وي افزود: مديريت جهادي در تمام شرايط و زمان و مكان براي كشور يك نياز اساسي است كه رشد و توسعه كشور مرهون اين روحيه و فرهنگ است و بايد آن را تقويت و نهادينه كنيم.
حسم نژاد خاطرنشان كرد: اكنون نيز وزارت جهاد كشاورزي با همان روحيه و فرهنگ جهادي در راستاي توسعه و آباداني كشور گام بر مي‌دارد و در اين راستا نيز بسيار خوب و فعال عمل كرده است.
انتهاي پيام؛/ب
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن