تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كميته آمار بخشي وزارت رفاه و تامين اجتماعي تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: كميته آمار بخشي وزارت رفاه و تامين اجتماعي تشكيل شد
نخستين نشست كميته آماربخشي وزارت رفاه و تامين اجتماعي تشكيل شد.
به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از روابط عمومي وزارت رفاه و تامين اجتماعي، نخستين جلسه كميته آماربخشي وزارت رفاه و تامين اجتماعي و كميته هاي آماري سازمان هاي تابعه به رياست نادعلي الفت پور، معاون توسعه مديريت و امور مجلس و رئيس كميته آماربخشي وزارت رفاه و تأمين اجتماعي تشكيل شد.

الفت پور در اين نشست با بيان جنبه هاي اجرايي طرح هاي آماري و اهميت آمار و اطلاعات در تصميم سازي و تصميم گيري مديران ارشد گفت: اجراي طرح هاي آماري با همكاري سازمان هاي تابعه، متخصصان دانشگاهي و مركز آمار ايران به صورت تشكيل كارگروه هاي تخصصي در سه حوزه بررسي فرم هاي جمع آوري اطلاعات، تهيه اقلام آماري و تدوين فرهنگ نامه است.

رئيس كميته آماربخشي وزارت رفاه درباره برگزاري جلسات مستمر كارگروه ها و نياز همكاري سازمان هاي تابعه براي تسريع فرايند اجرايي طرح و فعال سازي كميته هاي اجرايي افزود: با اجراي اين طرح و اتصال به بانك اطلاعات ايرانيان، دستيابي به آمار و اطلاعات صحيح آسان مي شود و قابليت تعامل بين سازمان ها افزايش مي يابد.

وي اضافه كرد: با اين اقدام تغييرات حاصل از توسعه فعاليت هاي سازمان ها نيز به هنگام در پايگاه قرار مي گيرد.

الفت پور افزود: سازمان هاي تابعه وزارت رفاه بايد براي جلوگيري از ارائه آمارهاي پراكنده و نياز به نظارت به منظور سنجش صحت، دقت و تحليل هاي آماري، گزارش هاي مربوطه را به صورت منظم و مستقيم به رئيس كميته آماربخشي ارسال كنند.

رئيس كميته آماربخشي وزارت رفاه ياد آور شد: اهداف آماري هر سازمان بر اساس نيازها و ويژگي هاي مختص آن سازمان طراحي و به صورت رايانه اي خواهد بود.

بر اساس اين گزارش، جمشيد اميني، معاون آمار و اطلاعات دفتر فناوري اطلاعات و دبير كميته آماربخشي وزارت رفاه و تامين اجتماعي نيز اهداف كميته، ضرورت و اهميت دستيابي به آمار و اطلاعات دقيق را تشريح كرد و خلاصه اي از طرح‌هاي آماري را ارائه كرد.

سپس هريك از مديران آماري سازمان هاي تابعه درباره فرآيند جمع آوري اطلاعات، روش تجزيه و تحليل آماري و مشكلات موجود در سازمان مربوطه توضيحاتي دادند.

هدف از برگزاري اين نشست ها آشنايي مديران و كارشناسان مرتبط با فرآيند فعاليت هاي آماري سازمان ها و شناخت مراحل اجرايي طرح هاي آماري است./انتهاي پيام/
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن