تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ممنوعيت تردد كاميون‌هاي با عمر بالاي 40 سال


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ممنوعيت تردد كاميون‌هاي با عمر بالاي 40 سال
جامع نيوز - تردد كاميون‌هاي با عمر بالاي 40 سال در ناوگان حمل و نقل عمومي بار كشور ممنوع مي‌شود.
شهرام آدم‌‌نژاد، مديركل حمل و نقل كالا و مسافر سازمان راه‌داري و حمل و نقل جاده‌اي كشور در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب، اظهار داشت: سال گذشته، كاميون‌هاي با عمر بالاي 40 از سفرهاي بالاي 500 كيلومتر منع شده بودند كه اين امر امسال به كليه مسيرها تعميم مي‌يابد. وي افزود: عمر متوسط كاميون‌هاي ناوگان حمل و نقل عمومي كشور 19 سال است كه اگر چه به همين ميزان فرسوده است اما نسبت به سال‌هاي گذشته وضعيت بسيار مطلوب‌تر است. آدم نژاد تصريح كرد: در حال حاضر 234 هزار دستگاه كاميون در جاده‌هاي كشور تردد مي‌كنند كه عمر 80 هزار دستگاه‌ آنها بيش از 25 سال است و امسال با جايگزيني 25 هزار دستگاه به نوسازي ناوگان كمك بزرگي مي‌شود.
كاهش عمر ناوگان در دستور كار راه‌داري
مديركل حمل و نقل كالا و مسافر راه‌داري در رابطه با وضعيت ناوگان در بخش‌هاي مختلف گفت: طبق برنامه در سال جاري يك هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل جاده‌اي كشور افزوده مي‌شود كه با توجه به ميانگين عمر كنوني كه حدود ١٢ سال است بايد به مرز 10 سال برسيم.
وي افزود: سال گذشته پس از سهميه‌بندي بنزين تقاضا براي سواري كرايه به حدي افزايش يافت كه ضريب اشغال صندلي 15‌درصد اضافه شد در حالي سال‌هاي گذشته تنها 3‌درصد افزايش مي‌يافت. آدم نژاد خاطر نشان كرد: سال جاري 6750 دستگاه سواري كرايه به ناوگان اضافه مي‌شود كه 750 دستگاه آن جايگزين خودروهاي فرسوده است. مديركل حمل و نقل مسافر و كالا راه‌داري تاكيد كرد: عمر سواري كرايه در كشور 5 سال و 9 ماه است كه با افزوده شدن تعداد فوق اين سن كاهش مي‌يابد.
وي همچنين عمر ميني‌بوس و ميدل‌باس‌هاي ناوگان را 23 سال دانست.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن