تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802737035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پیروزی همچنان مساوی می كند


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: چهارمین تساوی پیاپی پرسپولیس مقابل پیكان رقم خورد

  

آخرین دیدارهفته هفدهم رقابتهای لیگ برترازساعت 30/16 دقیقهدوشنبهدرورزشگاه آزادی تهران برگزار شد كه در آن دوتیم پرسپولیس وپیكان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند. دردقایق ابتدایی این دیدارتیم پیكان می توانست ازروی ضربه محكم محمد سلطانی به گل برتری دست پیدا كند، اما ضربه این بازیكن به تیرافقی دروازه برخورد كرد وبه داخل زمین بازگشت. درادامه این پرسپولیس بود كه توپ ومیدان راازآن خود كرد وحملاتی را روی دروازه حریف انجام داد، اما مشكل چند بازی گذشته این تیم اجازه نداد درنیمه اول به گل برسند.

 سانترهای پرتعداد ازكناره ها بدون آنكه خطری را روی دروازه پیكان ایجاد كند، تنها حربه ای بود كه پرسپولیس ازآن استفاده كرد وهیچ وقت به گل نرسید. در دقیقه30 نیمه اول اشتباه مدافعان پیكان می توانست پرسپولیس را درموقعیت گل قراردهد، اما عیسی ترائوره نتوانست ازاین موقعیت خوب استفاده كند. شش دقیقه بعد امیرعباس غفوریهای اصل می توانست دروازه پرسپولیس را بازكند،امااین بازیكن درحالتی تك به تك توپ راازبالای دروازه به اوت زد.

دردقایق پایانی پرسپولیس حملات بیشتری را روی دروازه پیكان انجام داد، اما نتوانست ازآنها استفاده كند تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.این تیم كه دردوربرگشت هنوزبه پیروزی نرسیده است دراین بازی با تركیب ایلیچ، پیروانی، گل محمدی ، شیری، كاظمیان، میناوند( 46 استیلی )، كاویانپور، جباری (60اسدی)، ترائوره، سلمانی(46انتظاری) وعلی دایی به میدان آمد، اما باز هم نتوانست به سه امتیازاین دیداردست پیدا كند.

درشروع نیمه دوم وینكوبگوویچ با به میدان فرستادن انتظاری واستیلی قصد داشت حملات بیشتری را روی دروازه پیكان انجام دهد كه تاحدودی به خواسته اش رسید، اما دفاع خوب ومنطقی پیكان این اجازه را به سرخپوشان نداد تا گلی را وارد دروازه حریف كنند. دردقیقه 50 ارسال خوب رضا جباری ازجناح راست با ضربه سرسهراب انتظاری همراه شد كه مهدی واعظی این توپ را به راحتی دراختیار گرفت. درادامه بازی این پرسپولیس بود كه توپ ومیدان را دراختیار گرفت وباارسال توپ ازجناحین قصد بازكردن دروازه حریف را داشت، اما توپهای پرشمارآنها راه به جایی نبرد. دردقایق پایانی پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه پیكان پی ریزی كرد، اما مهدی واعظی دروازه بان این تیم دریك روزكم اشتباه تمامی حملات را خنثی كرد. علی دایی كه درچند بازی اخیرموفق به گلزنی نشده است دردقیقه 88 می توانست دروازه حریف را بازكند؛ اما ضربه سراوبااختلاف اندكی ازكنارتیرعمودی دروازه به بیرون رفت.

بازی دوتیم پرسپولیس وپیكان درنیمه دوم هم گلی دربرنداشت تا درپایان پرسپولیس به چهارمین تساوی  پی درپی خود دست پیدا كند. بااین تساوی پرسپولیس 27 امتیازی شد تا همچنان دررده پنجم جدول رده بندی قرارداشته باشد وازصدرنشینان فاصله بگیرد. این تیم درهفته هجدهم این رقابتها باید روزجمعه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم سپاهان برود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 464]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن