تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819727754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت چين از بسته پيشنهادي ايراننماينده روسيه: در مورد توقف غني‌سازي‌ صحبتي نكرديم


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: حمايت چين از بسته پيشنهادي ايراننماينده روسيه: در مورد توقف غني‌سازي‌ صحبتي نكرديم
نماينده روسيه در سفر سولانا به تهران تصريح كرد: در مورد توقف غني‌سازي با طرف ايراني صحبتي نشد. ما خواهان اين هستيم كه اين مذاكرات نقطه عزيمت براي گفت‌وگوهاي جديد باشد.
به گزارش ايسنا، سرگي كيسلي‌ياك، نماينده روسيه در سفر سولانا به تهران در پاسخ به سوال يك خبرنگار روس مبني بر اينكه آيا انتظارات روسيه از ملاقات‌هاي انجام گرفته برآورده شده است و به اقدامات احتمالي ابداعي روسيه پاسخ مثبت داده شده است يا خير، گفت: انتظارات روسيه حرفه‌اي و جدي بود. فكر مي‌كنيم ديدگاه نسبت به آن‌چه كه در ملاقات‌ها مطرح شده، مثبت باشد و آن‌چنان كه طرف ايراني قول داده است، پاسخ را سريع‌تر بگيريم.
وي ادامه داد: آنچه كه مورد توجه روسيه بود مطرح شد؛ اما در مورد توقف غني‌سازي‌ها صحبتي نكرديم. اميدواريم و خواهان اين هستيم كه اين گفت‌وگوها نقطه عزيمت در بين گفت‌وگوهاي جديد باشد. نماينده چين در سفر سولانا به تهران نيز گفت: چين با قدرت تمام از ان.پي‌.تي و نيز كوشش براي صلح در منطقه پشتيباني مي‌كند. جي‌بي‌ليو در پاسخ به اين پرسش كه مواضع و پيشنهادهاي چين براي حل مساله هسته‌اي ايران چيست، گفت: چين با قدرت تمام از ان.پي.تي و همچنين كوشش براي صلح در منطقه پشتيباني مي‌كند. ما قويا باور داريم كه مساله هسته‌اي ايران فقط بايد از راه گفت‌وگوهاي ديپلماتيك حل شود.
وي ادامه داد: ما نسبت به اين مساله متعهديم و در راه آن به شدت كار كرده‌ايم.او با اشاره به پيشنهاد 1+5 به ايران گفت: نامه‌اي كه از سوي نمايندگان شش كشور به امضا رسيده زمينه‌هاي ممكن همكاري با ايران را مدنظر قرار داده و در آن فرصت مذاكرات و راه حل ديپلماتيك براي حل مساله هسته‌اي ايران ارائه شده است.نماينده چين در سفر سولانا به تهران با تاكيد بر اينكه چين از بسته پيشنهادي ايران نيز حمايت مي‌كند، با اشاره به بسته ارائه شده از جانب جمهوري اسلامي ايران، اظهار كرد: ارائه اين بسته نشان‌دهنده اين است كه ايران علاقه‌مند است راه‌حل خود را از طريق مذاكرات به دست آورد و علاقه‌مند روند مذاكرات است. ليو با ابراز اميدواري به اينكه ايران بتواند در زمان كوتاه از فرصت پيش آمده استفاده كند تا با ادامه گفت‌وگوها به راه حل ديپلماتيك دست‌يابيم، خاطرنشان كرد: چين به همراه ديگر طرف‌ها با روش‌هاي سازنده نسبت به اين روند متعهد است و در اين مسير حركت مي‌كند.
او پيشنهاد كرد كه تمركز طرف‌ها بيشتر بر روي ملاقات‌هاي مثبت امروز قرار گيرد.
وي گفت: بايد نكات مشترك در هر دو بسته پيشنهادي ديده شود و هرچه سريع‌تر گفت‌وگوها بين طرف‌ها آغاز شود.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن