واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
نماينده مردم تهران در مجلس گفت: افشاگري احمدي نژاد يك كار علوي و اباذري بود. درد مردم مستضعف و عقده ي فرو ريخته حزب الله و مردم انقلابي ايران بود به همين جهت موج ايجاد كرد و توازن را بهم زد. روح الله حسينيان نماينده مردم تهران و رئيس سياست داخلي و شوراها در مجلس در گفتوگو با فارس درباره طرح نامها توسط احمدي نژاد تاكيد كرد: بايد بگويم گاه ما بين دو مصلحت قرار ميگيريم .بايد مصلحت برتر را در نظر بگيريم.امروز انقلاب اسلامي بين دو واقعيت حفظ شخصيت بزرگان انقلاب و حفظ خود انقلاب قرار گرفته است. قطعا هيچ چيز مانند حفظ انقلاب برتري ندارد و ما بايد همه چيز را فداي اصل انقلاب اسلامي كه نتيجه 1400 سال مبارزه جهاد مهارت اسلام علوي است كنيم. وي همچنين با اشاره به برخي واكنشها مبني بر عدم اشاره به نام افراد اظهار داشت:ما بايد به اين موضوع عميق تر از اين نگاه كنيم مقام معظم رهبري بارها خواص و انحرافاتي را مطرح كرده اند كه موجب به وجود آمدن عاشورا و كربلا شده از جمله اين عوامل دنيا گرايي خواص است. اين يك واقعيت تلخ است كه بايد اعتراف كنيم عامل اصلي انحراف صدر اسلام و تبديل خلافت اسلامي به سلطنت اموي همان دنياي گرايي و ثروت اندونزي بزرگان انقلاب محمدي (ص) در مروج الذهب مسعودي كه مورد قبول همه فرقههاي اسلامي است بابي را باز كرده بنام (من افتتا من الصحابه الدور و الضياع) كساني كه از صحابه درصدر اسلام صاحب خانهها و زمين و مال و اموال شدند يك فهرست سر سام آوري مي آورد از جمله از كساني كه در مقابل امام علي (ع) قرار گرفتند و با آن مظهر عدالت جنگيدن آنها در طول 25 سال صاحب هزاران راس اسب و شتر و گوسفند و هزاران درهم و دينار و املاك و كاخ ها شدند. در مورد بعضي نوشته است هنگام مرگ شمشهاي طلاي آنها با تبر شكسته و تقسيم شد. آنها با علي جنگيدند، از معاويه حمايت كردند و نقش اساسي در تغيير حكومت اسلامي به سلطنت اموي و مرواني شدند. آنها اين اموال را جز از راه نزديكي با حكومت بدست نياورند. تنها يك نفر زبان به اعتراض گشود و آن اباذر بود. و اگر اصحاب ديگر از ابوذر حمايت ميكردند قطعا ريشهي انحراف خشكيده مي شد. مردم نيز بي تفاوت شده بودند. اباذر به تبعيد رفت و تنها علي و حسين او را بدرقه كردند. امام حسين هم در تحليلي در چند روز قبل از عاشورا در خطبه اي سخن از تغيير ارزش ها گفت و فرمود ان الناس عبيد الدنيا مردم بنده دنيا شده اند و دين تنها بعضي بر زبان شده يعني امام حسين (ع) هم ريشهي هم فسادها را كه منجر به كربلا شد همان دنيا گرايي داشتند. رئيس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سؤالي مبني بر حفظ حرمت افراد گفت: من اين را قبول ندارم. حرمت انقلاب بيش از همه افراد است. شما نگاه كنيد عثمان بن حنيف شخصيت والاي جهان اسلام است مجاهدي بزرگ زاهدي تمام عيار صحابهاي علوي و هر چه از عظمت او گفته شود كم است. وي يك اشتباه كرد بر سر سفرهي رنگين سرمايه داري بدون حضور فقرا نشست علي (ع) ميتوانست او را احضار كند و توبيخ كند بدون اينكه هيچ كس مطلع شود .امام علي اين كار را نكرد به او نامه اي نوشت او را توبيخ كرد . نامه منتشر شد در تاريخ ضبط شد براي چه براي اينكه عثمان بن حنيف كارگزار حكومت اسلامي بود بايد ديگران عبرت ميگرفتند، بايد اين بدعت علي شكسته مي شد جلو انحراف حكومت اسلامي گرفته مي شد. بايد در طول تاريخ سنت علوي نشان داده مي شد امام علي (ع) با كارگزاران ديگرش نيز اينگونه رفتار مي كرد با اسم و موضوع انحراف. وي در پاسخ به سئوالي مبني بر پيامدهاي اقدام احمدي نژاد افزود: كار احمدي نژاد يك كار علوي و اباذري بود درد مردم مستضعف بود عقده ي فرو ريخته حزب الله و مردم انقلابي ايران بود به همين جهت موج ايجاد كرد توازن را بهم زد مهم ترين نتيجه اين اقدام علوي لرزاندن ساختار انحراف در انقلاب اسلامي بود كه توسط اسلام اشرافيت به وجود آمده بود. ما نبايد چشم را روي واقعيتهايي كه موجود است بگذاريم اگر احمدي نژاد نمي گفت، تاريخ مينوشت و نسل هاي بعدي بر سكوت همگان نفرين مي كردند اينكه از ميان اصحاب انقلاب جوانمردي شجاع اين تابو را شكست به نسل هاي دردمند انقلاب و آيندگان نشان خواهد داد كه انقلاب آنچنان پاك بود و آنقدر پايبند و كمال پيما كه از درون خود انقلاب نسل خود انقلابيون جلو اين بدعت خطرناك ايستاد و آن را فرياد كشيد. وي يادآور شد:اثر ديگر اين اقدام به حاشيه رفتن كساني بود كه چشم طمع به رداي رهبري در آينده دوخته بودند. احمدي نژاد لااقل براي بيست سال ديگر اين چشم را كور كرد و اين اميد را به ياس تبديل كرد. به نظر من همان طوري كه امام خميني تسخير لانه جاسوسي را انقلاب دوم ناميد اين اقدام احمدي نژاد هم يك انقلاب دروني را در پي خواهد داشت. حسينيان در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر احتمال تشتت و تفرقه در نيروهاي خودي و انقلابي اظهار داشت: البته هر جراحي تب هم دارد نقاهت هم خواهد داشت ولي اين انقلاب انقلاب خميني است . اين انقلاب بر آمده از ارواح پاكي است هيچ واژهاي جز خلوص الهي تفسير كننده آن نيست اين انقلاب به گفته خميني بزرگ مقدمه حكومت واحد جهاني به رهبري حضرت حجت ارواحنا فداه است و بايد هر چه بيشتر پيش رود خالص تر و پاك تر شود. و من مطمئن هستم در اين مقطع زماني بايد تصفيه شويم آزمايش شويم و مردان و زنان پاك به حركت ادامه دهند و نسل پاك تر انقلاب اين امانت را تحويل بگيرند و ناخالص ها بمانند. وي گفت: البته من قبول ندارم جدال امروز جدال بين دو يا چند فرد است. جدال امروز بين دو انديشه و دو جريان فكري است افراد نماد و نماينده اين جريانات هستند. امروز شما نگاه كنيد در يك طرف اسلام آمريكايي اسلام ليبرال اسلام اشرافيت اسلام سرمايه داري و اسلام متفرقين تجمع كرده اند كساني چندين سال به خود و خانواده پرداختند ارزش هايي را تضعيف كردند و در مقابل آنها اسلام مستضعف و اسلام دردمندان و معتقدان به آماده سازي حكومت مهدي قرار گرفته اند با نماد و نمايندگي احمدي نژاد كه مقام معظم رهبري وي را احيا كننده گفتمان انقلاب اسلامي خواند. اين نماينده مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: من تذكري به هم لباسان خود و مردم متدين دارم. روحانيون بزرگواري كه همواره پيشرو بوده اند مردم متديني كه نقش اساسي در پيروزي انقلاب داشتهاند در اين مقطع حساس و سرنوشت ساز بايد بدانند كه تعصب لباس را بايد كنار بگذاريم ساده انگاري را بايد دور بريزيم. از تاريخ بايد عبرت بگيريم .دو سيد بزرگوار بهبهاني و طباطبايي در انقلاب مشروطه نيت خبر داشتند اما تحليل درستي از وقايع نداشتند پشت سر آنها فرنگي مابآن و غرب زده هايي مثل تقي زاده بودند. شيخ فضل الله نوري تحليل عميقي داشت به آنها تذكر دادند كه اينهايي كه پشت سر شما قرار گرفته اند نه اعتقاد به اسلام دارند نه روحانيت، اگر به قدرت برسند اول مرا خواهند كشت بعد شما را همين كه مدعيان آزادي خواهي به پيروزي رسيدند شيخ فضل الله نوري بي هيچ گناهي فقط به جرم درك صحيح به چوبه دار فرستادند و به شهادت رساندند درست يك سال بعد بهبهاني را همان ها به قتل رساند و طباطبايي را چنان منزوي كردند كه در خانه مرد و چند روز بعد متوجه مرگ او شدند. امروز نگاه كنيد تاكيد ميكنم امروز جدال بين افراد نيست. جدال بين دو جريان است جرياني كه هشت سال به ارزش هاي ديني حمله كردند امام حسين را هم مصون از بي احترامي نگذاشتند مبادا خداي نخواسته يا ساده انگاري و يا داشتن ايرادهاي جزئي وسطحي و بي تفاوتي اجازه دهيم بار ديگر همان وقايع تلخ تكرار شود كه قطعا پاسخي نزد خداوند نخواهيم داشت. /1001/ منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهاد های شما هستیم :
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: راسخون]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]