تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم ايرانشهر قهرمان رقابتهاي واليبال اميدهاي سيستان و بلوچستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تيم ايرانشهر قهرمان رقابتهاي واليبال اميدهاي سيستان و بلوچستان شد
تيم ايرانشهر روز شنبه در پايان رقابتهاي واليبال اميدهاي استان سيستان و بلوچستان به عنوان قهرماني اين مسابقه‌ها دست يافت.

به گزارش ايرنا، تيم واليبال اميدهاي ايرانشهر امروز در مرحله نيمه پاياني اين بازيها در سرسراي ورزشي شهداي هفتم تير زاهدان موفق شد با نتيجه سه بر صفر بر اميدهاي ميرجاوه غلبه كند.

در ديگر بازيها نيز زاهدان مقابل زابل و تيم جوانان سيستان و بلوچستان در مصاف با اميدهاي سراوان سه بر صفر به پيروزي دست يافتند.

اميدهاي ايرانشهر در بازي نهايي نيز با نتيجه سه بر يك زاهدان را شكست دادند و عنوان قهرماني اين رقابتها را از آن خود كردند.

در پايان اين مسابقه‌ها كه با شركت شش تيم و به صورت دوره‌اي برگزار شد، پس از ايرانشهر با كسب ‪ ۱۰‬امتياز تيمهاي زاهدان با هشت و جوانان استان با شش امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جاي گرفتند.

به گزارش ايرنا، تيم جوانان سيستان و بلوچستان به منظور آمادگي و حضور هرچه قوي‌تر در رقابتهاي المپياد ايرانيان در اين مسابقه‌ها شركت كرده بود.

ك/‪۳‬
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن