تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ملاقات بي‌واسطه با مردم، موجب اصلاح تصميم‌گيري‌ها مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ملاقات بي‌واسطه با مردم، موجب اصلاح تصميم‌گيري‌ها مي‌شود


استان‌ها- رئيس‌جمهور در پايان سفر به استان چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: ملاقات بي‌واسطه با مردم و ايثارگران موجب اصلاح نوع نگاه دولت در تصميم‌گيري‌هاي كلان مي‌شود.

به گزارش واحد مركزي خبر، محمود احمدي‌نژاد كه پس از نشست استاني هيأت دولت در چهارمحال با خبرنگاران سخن مي‌گفت، خاطرنشان كرد: گفت‌وگو با مردم و بررسي دقيق و كارشناسي مسائل استاني از اهداف سفرهـاي استاني هيأت دولت است.

وي با بيان اينكه هيأت دولت اختصاص 600‌ميليارد تـومـان تسهيلات بانكي براي ساخت 15‌طرح بزرگ صنعتي در استان چهارمحال و بختياري را تصويب كرد، افزود: 90 طرح اشتغال‌زا در نوبت دريافت تسهيلات در استـان است و به بانك مركزي دستور دادم سهم استان را از محل اعتبارات بنگاه‌هاي كوچك زودبازده زودتر پرداخت كند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري، احمدي‌نژاد در آغاز جلسه استاني هيأت دولت نيز كه عصر پنجشنبه برگزار شد، با قدرداني از لطف و بزرگواري مردم چهارمحال و بختياري در استقبال از خدمتگزاران خود در دولت نهم گفت‌: امواج انساني در خيابان‌‌ها و اجتماعات مختلف، بسيار پرشور و آگاهانه مواضع و آرمان‌هاي ملت را به روشني فرياد زدند.

رئيس‌جمهوري همچنين روز پنجشنبه پس از ملاقات مردمي 3 ساعته خود با مردم اين استان، با خانواده 28 معلم جان‌باخته در اردوي راهيان نور فرهنگيان چهارمحال و بختياري نيز ديدار كرد.

احمدي‌نژاد در ديدار خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان هم تصريح كرد: امروز راه شهيدان، جانبازان و ايثارگران به‌عنوان نوراني‌ترين، زيباترين، كامل‌ترين و تنها راه نجات، در برابر بشريت گشوده است.

رئيس‌جمهوري همچنين در ديدار علما و روحانيون استان چهارمحال و بختياري با اشاره به وجود افزايش توجه به معنويت در جهان خاطرنشان كرد: بايد دل‌ها را به سمت حقيقت هستي هدايت كرد، زيرا فطرت انسان به‌طور طبيعي حرف حق را قبول مي‌كند.

بازديد از منطقه مهديه

رئيس‌جمهوري صبح پنجشنبه به‌طور سرزده از منطقه محروم مهديه در حومه شهركرد هم بازديد كرد.

احمدي‌نژاد در اين بازديد كه استاندار چهارمحال و بختياري، شهردار شهركرد و نماينده ولي‌فقيه نيز حضور داشتند، از نزديك با مشكلات اين منطقه آشنا شد و سپس دستور سريع براي رفع مشكلات مردم اين منطقه را صادر كرد.

تاريخ درج: 24 خرداد 1387 ساعت 21:35 تاريخ تاييد: 24 خرداد 1387 ساعت 22:43 تاريخ به روز رساني: 24 خرداد 1387 ساعت 22:43
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن