واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: The_matrix10-09-2006, 04:58 AM(برگرفته شده از majidonline.com ) با سلام خدمت همه عزيزان. ميشه از يک سری قابليت های 3ds max (در مورد فيزيک) استفاده کرد که البته خيلی از اون استقبال نميشه چون برنامه نويسان دوست دارند که روی برنامه مانور زيادی داشته باشند. ولی از قابليات های max در بازيها ميتونه بسيار استفاده بشه (که ميشه). برای اطلاعات بيشتر به خود سايت 3ds max 6 برين و در این مورد بخونين (7-8 تا video هم داره). از این قابليت ها ميشه به movement assignment تحت max بوسيله keyframe assignment اشاره کرد که شما حرکات مختلف شخصيت درون بازی رو در 3ds درست ميکنين و موقعی که لازم شد به برنامه فرا ميخونين. این حرکات ميتونی شامل راه رفتن. دويدن. خنديدن و خيلی چيژای ديگه بشه. بازی های جديد و قديمی در سطح بالا با استفاده از زبان c++ نوشته ميشه و خيلی کم (من که هنوز نشنيدم و نديدم) از delphi استفاده ميشه. دلايل این کار بسيار زياده. يکی اینکه c++ يک زبان portable است و به راحتی روی سيستم عامل های مختلف port ميشه. همچنين قابليت های بسياری نسبت به delphi داره و برای همين از اون استفاده ميشه. Miss-Computer-200610-09-2006, 08:03 AMسلام مرسي از آموزشها ببينم ميتونيد استفاده از set key و تفاوتهاش با auto key رو هم توضيح بديد؟ bimo10-09-2006, 02:06 PMبا تشكر از توضيحاتتون ميشه بگين چه جوري مي شه دستور داد كه مثلا كي راه بره يه كي بايسته و...؟ Thierr_y10-09-2006, 02:31 PMمرسي دوست عزيز Shahin King11-09-2006, 05:28 AMدوست عزیز و گرامی سلام دستت درد نکـــــــــنه ولی ... یه خواهش : اگر امکان داره از مطالب مجید آنلاین در این انجمن استفاده نشه . ممنون میشم http://qsmile.com/qsimages/38.gif قربانت : شاهین کینگ The_matrix12-09-2006, 06:47 AMبا تشكر از توضيحاتتون ميشه بگين چه جوري مي شه دستور داد كه مثلا كي راه بره يه كي بايسته و...؟ اون ماله موتور پايه گرافيكه Amin CG12-09-2006, 10:42 AM(برگرفته شده از majidonline.com ) با سلام خدمت همه عزيزان. ميشه از يک سری قابليت های 3ds max (در مورد فيزيک) استفاده کرد که البته خيلی از اون استقبال نميشه چون برنامه نويسان دوست دارند که روی برنامه مانور زيادی داشته باشند. ولی از قابليات های max در بازيها ميتونه بسيار استفاده بشه (که ميشه). برای اطلاعات بيشتر به خود سايت 3ds max 6 برين و در این مورد بخونين (7-8 تا video هم داره). از این قابليت ها ميشه به movement assignment تحت max بوسيله keyframe assignment اشاره کرد که شما حرکات مختلف شخصيت درون بازی رو در 3ds درست ميکنين و موقعی که لازم شد به برنامه فرا ميخونين. این حرکات ميتونی شامل راه رفتن. دويدن. خنديدن و خيلی چيژای ديگه بشه. بازی های جديد و قديمی در سطح بالا با استفاده از زبان c++ نوشته ميشه و خيلی کم (من که هنوز نشنيدم و نديدم) از delphi استفاده ميشه. دلايل این کار بسيار زياده. يکی اینکه c++ يک زبان portable است و به راحتی روی سيستم عامل های مختلف port ميشه. همچنين قابليت های بسياری نسبت به delphi داره و برای همين از اون استفاده ميشه. يك سوال داشتم بازي هاي معروف و پر فروشي مثل هالف لايف يا مثلا مدال يا متال گير رو با چه برنامه هايي مي سازند خيلي مايلم بدونم ALI Kheradmand12-09-2006, 01:08 PMامين جان منظورت چيشه ... مدل هاش يا كلا خود بازي ؟ سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 532]