تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:مسموميت دانشجويان همداني / عامل مسموميت در دست بررسي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:مسموميت دانشجويان همداني / عامل مسموميت در دست بررسي است
معاون دانشجويي دانشگاه بوعلي سينا همدان گفت: برخي از دانشجويان خوابگاهي دانشگاه بوعلي همدان شب گذشته دچار مسموميت شده اند كه اقدامات درماني براي اين افراد انجام شده و عامل مسمويت در دست بررسي است.

دكتر مرتضي قائمي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شب گذشته در پي تماس برخي از دانشجويان و اعلام علائم مسموميت در آنها، مسئول تغذيه، مدير اداره امور خوابگاهها و ساير مسئولان در مجتمع خوابگاهي پسران حضور يافتند و اقدامات اوليه براي اعزام دانشجويان به مراكز درماني انجام گرفت.

معاون دانشجويي دانشگاه بوعلي سينا همدان يادآور شد: در ابتدا به نظر مي رسيد كه عامل مسمويت از غذاي شب گذشته دانشجويان باشد و با توجه به مسموميت برخي از دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي همدان كه در بلوك جنبي مجتمع خوابگاهي پسران دانشگاه بوعلي سينا اسكان دارند، اين امر منتفي شده است چرا كه غذاي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي از غذاي دانشگاه بوعلي جدا است.

وي تأكيد كرد: هم اكنون مسئولين اداره بهداشت استان همدان در خوابگاه دانشجويان حضور يافته اند و از آشپزخانه و ساير مراكز نمونه برداري انجام داده اند تا اقدامات لازم انجام گيرد و سريع تر عامل مسموميت مشخص شود.

قائمي افزود: دانشجوياني كه دچار مسموميت شده اند در مراكز درماني شهر همدان مورد درمان سرپايي قرار گرفتند و افرادي كه نياز به دارو داشته اند نيز پس از دريافت دارو معالجه شده اند.

در همين زمينه عليرضا آراني نژاد دبير جامعه اسلامي دانشگاه بوعلي سينا همدان ضمن تأييد خبر مسموميت عده اي از دانشجويان در گفتگو با مهر خاطرنشان كرد: مسئولان دانشگاه پس از اينكه از سوي دانشجويان اعلام شد كه در برخي افراد علائم مسموميت بروز كرده است، در خوابگاه حاضر شدند و نسبت به توزيع آب معدني اقدام كردند و عده اي ديگر از دانشجويان را كه علائم شديدتري داشتند را به مراكز درماني اعزام كردند.

وي افزود: هنوز علت اصلي مسموميت دانشجويان در حال بررسي است و اينكه غذاي دانشجويان و يا آب خوابگاه دچار مشكل بوده است، مشخص نيست.

دكتر عبدالله فرهادي نسب رئيس دانشگاه علوم پزشكي همدان نيز در گفتگو با مهر، خبر مسموميت دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي همدان را تكذيب كرد و اعلام كرد: مسموميتي براي اين دانشجويان اتفاق نيافتاده است . اين در حالي است كه گفته مي شد 136 دانشجوي دانشگاه علوم پزشكي همدان بر اثر مصرف كباب مسموم شده اند.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن