تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814654500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد؛ مجموعه «شوك»، جريان شيطان‌پرستي را نقد مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس اعلام شد؛ مجموعه «شوك»، جريان شيطان‌پرستي را نقد مي‌كند
خبرگزاري فارس: مجموعه مستند «شوك» با موضوع نقد جريان‌ شيطان‌پرستي در ايران به كارگرداني «فرشاد شكيبي»، روزهاي پاياني تصويربرداري خود را سپري مي‌كند.


«محمد صادق زماني» مدير توليد مجموعه مستند «شوك» با بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت:‌اين مجموعه مستندي تركيبي است كه به كارگرداني «فرشاد شكيبي» و تهيه‌كنندگي «حميد نوبهار» ساخته مي‌شود و در حال حاضر بيش از 80 درصد از مراحل تصويربرداري آن به پايان رسيده است.
وي افزود: اين مستند با اتكا به سوژه‌هاي حقيقي ساخته مي شود و در آن با افراد گروه‌هاي انحرافي جذب كننده جوانان مانند شيطان‌پرستي، رپ، متاليكا، سپوترا و ... مصاحبه شده است و تركيبي از مصاحبه با افراد اين گروه‌ها و كارشناسان خبره در حوزه‌هاي مرتبط است.
وي در ادامه گفت: نكته قابل توجه در ساخت اين مجموعه مستند، اين بود كه در برخي از موارد كه اعضاء اين گروه‌ها با كارشناسان ما به بحث مي‌پرداختند، به بسياري از اشتباهات خود پي‌‌بردند و مهم‌ترين عامل جذب به اين گروه‌هاي انحرافي را عدم شناخت ذكر كردند. ما نيز براي احترام به فهم مخاطب و بيننده تلاش بسياري كرده‌ايم تا بتوانيم از راه‌هاي گوناگون نظير ارتباط گيري ميداني با افراد اين گروه‌ها ارتباط برقرار كنيم و مستندي به بيننده خود ارائه كنيم كه كاملا واقعي و منطبق بر واقعيات باشد.
زماني با بيان اينكه اين برنامه در تابستان به روي آنتن خواهد رفت اظهار داشت: مستند «شوك» به تهيه كنندگي « حميد نوبهار» براي پخش از شبكه سوم سيما ساخته مي‌شود و در راه به ثمر رسيدن اين پروژه مديران شبكه سه سيما به ويژه گروه اجتماعي و معارف همكاري بسياري با ما داشته‌اند.
مدير توليد مستند «شوك» درباره هدف از ساخت اين مستند نيز گفت: ما مي‌خواهيم از طريق اين برنامه به جوانان‌مان كه قلب‌هاي پاكي دارند نشان بدهيم كه گروه‌هاي انحرافي در كمين هستند و بسياري از جوانان ما از وجود چنين گروه‌هايي بي‌خبرند و ندانسته از برخي از نشانه‌هاي اين افراد در پوشش، مدل مو و ظاهرشان استفاده مي‌كنند.
وي تصريح كرد: ضمن اينكه اولين هدف ما در ساخت مستند «شوك» مبارزه با گروه‌هاي انحرافي و ضد دين در جامعه است با توجه به اينكه ما در يك جامعه توحيدي و خدامدار زندگي مي‌كنيم بايد با جريانات مادي‌گرا و ضد دين از طريق شيوه‌هاي صحيح و تاثيرگذار مبارزه كنيم. همچنين با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري و بزرگان نظام مبني بر مبارزه با مصداق‌هاي تهاجم فرهنگي به اين نتيجه رسيديم كه براي دفاع از منش جوانان مسلمان و آگاهي بخشي به آنها نسبت به خطرات گروه‌هاي انحرافي با ساخت اين مستند به آنها هشدار دهيم.
وي افزود: متاسفانه گروه‌هاي انحرافي به سرعت در ايران در حال گسترش و رشد هستند و جوانان ما خواسته يا ناخواسته تحت تاثير اين گروه‌ها قرار گرفته‌اند. تعدادي از جوانان بصورت بنيادي و انديشه‌اي كاملا با اين گروه‌ها همراهي مي‌كنند و تعداد زيادي از جوانان و حتي نوجوانان ما به‌صورت غيرمستقيم از تيپ‌هاي ظاهري، مدل‌هاي مو و موسيقي‌هاي اين گروه‌هاي منحرف استفاده مي‌كنند. از آنجا كه علاج واقعه را قبل از وقوع بايد كرد، تصميم گرفتيم با ساخت اين مستند به مسئولان، جوانان و خانواده‌ها هشدار بدهيم كه خطر در كمين است و هيچ تضميني وجود ندارد كه آن‌دسته از جواناني كه به‌صورت غيرمستقيم تحت‌تاثير گروه‌هاي انحرافي هستند، به عضويت رسمي اين پاتوق‌هاي منحرف در نيايند.
زماني به فارس گفت: امكانات ما براي ساخت مستند «شوك» بسيار ناچيز بود و در اين مسير انتظار داشتيم برخي نهادها ياري‌گر ما باشند كه متاسفانه اين اتفاق نيفتاد.
انتهاي پيام/
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن