تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از ايران‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه از ايران‌
راه‌اندازي اورژانس اجتماعي‌

خدمات سيار اورژانس اجتماعي كشور هفته آينده با حضور جمعي از مسئولان كشوري در محل نمايشگاه بين‌المللي تهران افتتاح مي‌شود.‌

به گزارش اداره كل روابط عمومي سازمان بهزيستي كشور، در مرحله نخست، پنجاه دستگاه ون توسط اين سازمان براي اين منظور مناسب‌سازي و تجهيز شده كه 12 دستگاه از آنها پس از افتتاح در شهر تهران شروع به كار كرده و بقيه به چند شهر بزرگ كشور فرستاده مي‌شوند.

با افتتاح اين سامانه، خدمات‌رساني شهروندان تهران، كرج، شهريار و شهر ري در استان تهران مي‌توانند از طريق تماس با خط 123 از خدمات مداخله در بحران و تيم سيار اورژانس به صورت شبانه روزي بهره‌مند شوند. اين خدمات به مرور در همه استانها گسترش مي‌يابد.گفتني است؛ در اين پايگاههاي سيار تيمي متشكل از مددكار اجتماعي، روانشناس، مشاور حقوقي و روانپزشك به ارائه خدمات مي‌پردازند.

تاريخ برگزاري آزمون كارشناسي ارشد رشته‌هاي علوم پزشكي ‌

آزمون كارشناسي ارشد رشته‌هاي گروه پزشكي سال تحصيلي 87-88 پنجشنبه 30 خرداد برگزار مي‌شود.‌

به گزارش واحد مركزي خبر، داوطلبان مي‌توانند روزهاي 28 و 29 خرداد كارت ورود به جلسه آزمون خود را براساس شهر انتخابي كه در هنگام ثبت‌نام مشخص كرده‌اند، دريافت كنند.

بنابراين گزارش، ارائه اصل فيش بانكي و كارت شناسايي معتبر براي دريافت كارت الزامي است و اصل فيش بايد نزد داوطلب بماند.در صورتي كه فرد ديگري براي دريافت كارت داوطلب مراجعه كند، لازم است اصل شناسنامه داوطلب و فيش بانكي وي را به همراه داشته باشد.

افزايش توليد نخاله ساختماني در تهران‌

رئيس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران گفت: توليد نخاله‌هاي ساختماني در تهران 4 تا 5 برابر توليد زباله‌هاي خانگي است كه اگر براي ساماندهي و بازيافت آنها طرحي تهيه نشود اين ضايعات ساختماني نيز دردسرساز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ما، معصومه ابتكار در سي و هشتمين نشست اين كميته كه به بررسي وضعيت نخاله‌هاي ساختماني اختصاص داشت، افزود: با توجه به نوسازي بافت‌هاي فرسوده و تغيير و تحولات شهري ساخت و سازها در تهران موجب شده است كه زباله‌هاي ساختماني بيش از توليد زباله‌هاي خانگي باشد.

وي اضافه كرد: با تصويب طرح جامع و ابلاغ آن پيش‌بيني مي‌شود كه ميل به تخريب و نوسازي افزايش يافته و در نهايت شاهد توليد بالاي نخاله ساختماني هستيم، كه در صورت ساماندهي نكردن و توجه نداشتن به بازيافت اين نخاله‌ها، در آينده نزديك با مشكلات زيست‌محيطي مواجه خواهيم شد.

املاك تملك شده معارضان طرح‌هاي شهري به فروش نمي‌رسد

مديركل املاك و مستغلات شهرداري تهران، گفت: آن دسته از اموال شهرداري كه به مزايده گذاشته مي‌شود تماماً حاصل قراردادهاي مشاركتي با بخش خصوصي و اموال اختصاصي شهرداري تهران است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل املاك و مستغلات شهرداري تهران، مهندس رسول توكلي با بيان اين مطلب، گفت: املاك معارض طرح‌هاي شهري كه از سوي شهرداري تهران تملك مي‌شود صرفاً براي تأمين خدمات شهر استفاده مي‌شود و به هيچ عنوان به فروش نمي‌رسد.

وي اظهار اميدواري كرد: برگزاري مزايده‌ها و ارائه املاك و مستغلات نقش مؤثري در تثبيت بازار و ايجاد تعادل در قيمت املاك و مستغلات داشته باشد.‌

توسعه تاكسي‌هاي بيسيم بانوان‌

معاون اجرايي تاكسي بي‌سيم بانوان گفت: تاكسي بي‌سيم بانوان تا پايان سال در سراسر كشور توسعه مي‌يابد.

طاهره خوشنويسان در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر، با اشاره به اين كه درحال حاضر 700 تاكسي بي‌سيم ويژه بانوان در سطح تهران فعاليت مي‌كند، افزود: در مرحله نخست 2 هزار تاكسي به اين ناوگان اضافه مي‌شود.وي با اشاره به اين كه روزانه 2500 سفر شهري با اين تاكسي‌ها انجام مي‌شود، افزود: سال گذشته 240 هزار سفر شهري با 120 هزار سرويس انجام شده است.




 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن