تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813128296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار خوزستان: ظرفيت حمل و نقل اتوبوسراني اهواز 2 برابر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار خوزستان: ظرفيت حمل و نقل اتوبوسراني اهواز 2 برابر شده است
خبرگزاري فارس: معاون امور عمراني استانداري خوزستان گفت: با اجراي طرح سهميه‌بندي بنزين خودروها، ظرفيت جابه‌جايي مسافر توسط ناوگان اتوبوسراني به بيش از 2 برابر افزايش يافته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، سيد عباس طباطبايي امروز در مراسم آغاز به كار 23 دستگاه اتوبوس كولردار گفت: پيش از سهميه‌بندي بنزين ظرفيت جابه‌جايي مسافر در سطح شهر اهواز 180 هزار نفر در روز بود كه اين رقم در حال حاضر به 400 هزار نفر افزايش يافته است.
وي از افزايش 199 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر اهواز خبرداد و افزود: هزينه مورد نياز خريد اين اتوبوس‌ها 210 ميليارد تومان است كه 5/16 ميليارد تومان آن از محل اعتبارات استاني و 5/3 ميليارد تومان ديگر نيز از اعتبارات شهرداري تامين مي‌شود.
طباطبايي تصريح كرد: تاكنون 130 دستگاه اتوبوس از اين سهميه وارد ناوگان اتوبوسراني اهواز شده و 69 دستگاه ديگر در سال جاري به اين ناوگان افزوده مي‌شود.
وي همچنين از احداث و راه‌اندازي پنج ايستگاه اتوبوس مكانيزه كولردار جهت رفاه شهروندان در سطح شهر اهواز خبرداد و گفت: بيش از يكصد ايستگاه كولردار ديگر در سطح شهر احداث مي‌شود.
معاون امور عمراني استانداري خوزستان ضمن تقدير از تلاشهاي شهرداري اهواز در اين زمينه، بر ضرورت توسعه هر چه بيشتر ناوگان اتوبوسراني از جهت رفاه شهروندان و كاهش زمان انتظار در ايستگاه‌هاي اتوبوس تاكيد كرد.
همچنين شهردار اهواز در اين مراسم گفت: از 130 دستگاه اتوبوس واگذار شده، 110 دستگاه كولردار و سيستم خك كننده مجهز هستند.
حيدر نجفي با بيان اينكه زير ساخت‌هاي لازم براي توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي درون شهري فراهم است، تصريح كرد: تمام تلاش ما اين است كه استفاده صحيح و مطلوب از حمل و نقل درون شهري را توسعه دهيم.
انتهاي پيام/ف
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن