تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813157573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين اخبار از نقل و انتقالات تيم‌هاي ليگ برتري


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: آخرين اخبار از نقل و انتقالات تيم‌هاي ليگ برتري


فوتبال- ناصر قراگزلو:
تيم فوتبال پيكان تهران شايد اولين تيمي است كه در اين فصل بيشترين بازيكن جدا شده را به خود مي‌بيند.

جدايي بازيكناني مثل كوكل، آشنا، يزداني، اتحاد، خانگلي، مارگوسي، عزيزمحمدي و مصطفي مهديزاده از تيم پيكان قطعي شده است.

اصغر مديرروستا در اين بين خواهان چند بازيكن كليدي و در وهله نخست به دنبال جذب مهدي واعظي از تيم پرسپوليس است. سايپا در اين فصل به احتمال زياد دو مدافع اصلي خود را از دست خواهد داد.

مجيد غلام‌نژاد بازيكني است كه به دليل گذران خدمت سربازي راهي يكي از دو تيم ملوان يا پاس همدان خواهد شد ضمن اينكه احتمال جدايي سيدجلال حسيني از سايپا و پيوستنش به پرسپوليس وجود دارد.

نقل‌وانتقال بازيكنان در تيم صباباتري تحت‌الشعاع احتمال واگذاري اين تيم به يك استان ديگر و شايعه فروش آن به استيل‌آذين و همچنين مشخص نبودن سرمربي اين تيم قرار دارد.

تيم راه‌آهن با مربيگري مهابادي تنها 2 بازيكن نيروي زميني را به خدمت گرفته است ضمن اينكه جدايي جمشيديان، هادي اصغري و عليرضا محمد نيز از اين تيم قطعي شده، هرچند كه مسئولان راه‌آهن فعلاً موفق به جلب‌نظر احمد تقوي، كاپيتان تيم براي تمديد قرارداد شده‌اند.

يكي از دو تيم پرطرفدار تهراني، پرسپوليس تا اين لحظه‌ هاشم بيك‌زاده و عليرضا محمد را به خدمت گرفته است. ضمن اينكه احتمال جذب بازيكناني نظير محمد منصوري از ابومسلم، سيدجلال حسيني از سايپا هادي اصغري از راه‌آهن و خسرو حيدري از پاس در اين تيم وجود دارد.

استقلال ديگر تيم پرطرفدار پايتخت در پي جذب بازيكناني نظير خسرو حيدري، حسين كاظمي، ابراهيم توره و صابر ميرقرباني است. هرچند كه تا اين لحظه فقط حضور علي حمودي، بازيكن استقلال اهواز در اين تيم قطعي شده است.

استقلال به دليل تمركز بر روي فينال جام حذفي فعلاً تحرك چنداني در بازار نقل و انتقالات نداشته است.

سپاهان كماكان به عنوان يكي از موفق‌ترين تيم‌ها در بازار نقل و انتقالات محسوب مي‌شود. سپاهان تاكنون با بازيكناني نظير داود حقي از استقلال‌اهواز، احمد جمشيديان از راه‌آهن و علي مولايي از مس كرمان به توافق رسيده است هرچند كه احتمال به‌توافق رسيدن آنها با محمد منصوري از ابومسلم نيز در هفته آينده وجود دارد.

جلال اكبري و سيد صالحي بازيكناني هستند كه جدايي‌شان از سپاهان تقريباً قطعي شده است.مس ديگر تيم شهرستاني است كه با ارائه پيشنهادهاي بالا و وسوسه‌كننده تاكنون در نقل و انتقالات بسيار موفق بوده است.

بزرگترين و شاخص‌ترين بازيكنان جداشده مس تاكنون زالترون مهاجم برزيلي اين تيم و علي مولايي هستند هرچند كه احتمال جدايي رحمتي نيز از اين تيم وجود دارد. محسن رسولي و غني‌زاده نيز ديگر بازيكنان جداشده اين تيم هستند.

روح‌الله بيگدلي، مجتبي شيري، روح‌الله عطايي و مصطفي سيفي بازيكناني هستند كه با اين تيم به توافق رسيده‌اند ضمن آنكه مذاكرات جديد مسئولان مس با حسين كعبي و فرزاد آشوبي بوده كه مطمئناً در صورت تحقق اين انتقال‌ها، مس در پنجره نقل‌وانتقالات گام‌هاي بلند و تاثيرگذاري برداشته است.

ذوب‌آهن يكي از 2 تيم اصفهاني ليگ برتر تا اين لحظه تنها سيد‌محمد حسيني را به خدمت گرفته است. ضمن آنكه فرهاد باجلان، محمد صلصالي، اسماعيل فرهادي و محسن مسلمان بزرگترين بازيكنان جداشده اين تيم هستند.

ملوان تيم شمالي و ريشه‌دار فوتبال ايران بهترين بازيكن خود در اين فصل را حفظ كرد. مازيار زارع بازيكني است كه قطعاً در ملوان خواهد ماند. در كنار حفظ كاپيتان ملوان، احتمال جدايي بازيكناني نظير علي طهماسبي، رضا نيك‌نظر و علي حسني‌صفت از اين تيم بسيار زياد است.

تاريخ درج: 23 خرداد 1387 ساعت 00:11 تاريخ تاييد: 23 خرداد 1387 ساعت 01:39 تاريخ به روز رساني: 23 خرداد 1387 ساعت 01:38
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن