تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816036085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي ايسكانيوز: آخرين تغييرات كتب درسي در مقاطع تحصيلي اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اختصاصي ايسكانيوز: آخرين تغييرات كتب درسي در مقاطع تحصيلي اعلام شد


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: مشاور وزير و مدير كل دفتر برنامه ريزي و تاليف كتب درسي از آخرين تغييرات در كتب درسي مقاطع تحصيلي مختلف خبرداد.

"سيد علي ذوالعلم "روز چهارشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، با اعلام آخرين تغييرات در كتب درسي مقاطع تحصيلي گفت: با توجه به اينكه سياست ما در تاليف كتب درسي در راستاي سند برنامه درس ملي است و اين برنامه عملا تا سه سال آينده اجرايي نخواهد شد به دنبال تغييرات كوتاه مدت و اصلاحات در برخي از كتب درسي هستيم.
ذوالعلم با اشاره به تغيير كتاب درس فارسي مقطع راهنمايي گفت: در چند سال گذشته به دنبال تغيير در كتاب درسي مقطع ابتدايي تصميم گرفتيم به دليل تغييرات زماني و نيازهاي اجتماعي و فرهنگي دانش آموزان كتاب فارسي دوره راهنمايي را مورد بازنگري قرار دهيم كه دو سال قبل با كمك كارشناسان و مولفان، كتاب فارسي جديدي را به صورت آزمايشي در اختيار دانش آموزان قرار داديم كه در مهرماه امسال كتاب فارسي اول راهنمايي در چرخه آموزشي در سطح كشور قرار مي گيرد.
وي افزود: ويژگي كتاب فارسي اول راهنمايي صفحه آرايي مناسب است كه باعث رغبت بيشتر دانش آموز مي شود، شيب كند مباحث و روش آموزشي جديد و به صورت پلكاني در سال 88 كتاب فارسي دوم راهنمايي و در سال 89 كتاب فارسي سوم راهنمايي تغيير مي كند.
مدير كل دفتر برنامه ريزي و تاليف كتب درسي درخصوص تغيير در درس ديني دوره راهنمايي گفت: كتاب جديد ديني راهنمايي سال 88 به صورت پلكاني براي دانش آموزان سال اول راهنمايي مورد تدريس قرار مي گيرد كه اين كتاب با همكاري معاونت تبليغ حوزه علميه قم تدوين خواهد شد.
مشاور وزير در تاليف كتب درسي گفت: تغييرات در درس هنر دوره ابتدايي از چند سال قبل شروع شده است و امسال به سال چهارم مقطع ابتدايي مي رسد.
ذوالعلم درخصوص ويژگي كتاب جديد هنر مقطع ابتدايي اظهار داشت: كتاب اين درس براي دانش آموز نيست و كتاب براي معلم دانش آموز تاليف شده است و معلم با آموزش هايي كه از كتاب اخذ مي كند به ارايه اطلاعات و آموزش هاي هنر به دانش آموز خود مي پردازد.
ذوالعلم در ادامه با اشاره به اصلاحات در كتب درسي گفت: 2 درس روانشناسي سال سوم رشته ادبيات وعلوم انساني و تاريخ معاصر سال سوم دبيرستان از جمله دروسي است كه اصلاح خواهند شد و به چرخه برنامه درسي كشور اضافه خواهند شد.
وي دليل اين اصلاحات را در اين كتب درسي، نقطه نظرات ارسالي معلمان و برخي از مشكلات آموزشي دانست و افزود: كتاب روانشناسي سال سوم با تجديد و اصلاحات صورت گرفته اول مهر امسال با محتويات به روزتر در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد و كتاب تاريخ معاصر نيز به دليل حجم بالاي آن و مشكلات مطرح شده آن از سوي معلمان با تجديد نظر دوباره از سوي مولفان قرار گرفت.
ذوالعلم در پايان به تغيير در كتاب رياضي سال اول دبيرستان اشاره كرد و اظهار داشت: شيب مباحث كتاب قبلي زياد بود و اكثرا باعث افت تحصيلي دانش آموزان مي شد كه بعد از 17 سال اين تغيير باعث مطابقت و نزديكي بيشتر مباحث دوره راهنمايي و دبيرستان شد و رضايت معلمان و گروه هاي آموزشي ما را به همراه داشت./05 /187/125
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 431]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن