تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805685679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد:دشمن آرزوي پراكندن تفرقه ميان ملت ايران رابه گور مي‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد:دشمن آرزوي پراكندن تفرقه ميان ملت ايران رابه گور مي‌برد
رييس جمهوري كه در ورزشگاه انقلاب شهركرد سخن مي‌گفت، افزود: دشمنان با عده‌اي مثل خودشان و همراه خودشان عليه ملت ايران دست به دست هم داده اند به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، احمدي نژاد اظهار داشت: اين حرف‌هايي كه من مي‌زنم، اطلاعات دقيق است. هم آمريكايي ها، هم بعضي عقبه‌هاي آنها در همين اطراف خودمان و داخل، جلسه گذاشته‌اند و گفته‌اند ما بايد ملت ايران را بشكنيم ، ما بايد اراده ملت ايران را بشكنيم و براي اينكه ملت ايران را بشكنيم بايد دولت برآمده از راي ملت ايران را بشكنيم . مي‌بينيد اين بازي‌هاي بچگانه را طراحي كرده اند.بگذاريد به يكي دو تاي آنها اشاره كنم.

رييس جمهوري گفت: چند روز قبل در يك شبكه خبري ، در يك رسانه عمومي يكباره ديديم اعلام كردند در يزد نمك ناياب شده است. من تعجب كردم . گفتم ايران معدن نمك است. خود يزد به تنهايي مي‌تواند نمك همه كره زمين را بدهد. چطور نمك در يزد يكباره ناياب شده است.

احمدي نژاد اضافه كرد: بعد يكباره ديديم ، يك شايعه درست كرده اند. آقا چاي ناياب شده است . چاي شده ‪ ۲۵‬هزار تومان ، چاي شده ‪ ۳۰‬هزار تومان ، چاي شده چقدر. وزير بازرگاني به من گفت، فلاني آنقدر چاي در انبارها هست كه ما داريم مراقبت مي‌كنيم چاي با كيفيت پايين به مردم نفروشند. اين يك بازي رذالت بار ناجوانمردانه است.

رييس جمهوري خاطرنشان كرد: يكباره ديديم شروع كردند آقا قند و شكر ناياب شد. تا يك ماه پيش، مي‌گفتند چرا قند و شكر زياد است ؟ چرا انبارها پر از قند و شكر است ؟ به توليد آسيب خورد. يكباره شروع كردند قند و شكر ناياب شده است.

** امسال سال توطئه‌ها و طراحي‌هاي دشمن است
دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: البته اينجا دو هدف را دنبال مي‌كنند. خواهش مي كنم ملت عزيز ايران عنايت داشته باشند امسال، سال توطئه‌ها و طراحي هاي دشمن است .آنها در مقابل ملت ايران شكست خورده اند، آخرين تيرهاي تركش خودشان را دارند پرتاب مي‌كنند . به تصور خودشان مي‌خواهند از ملت ايران انتقام بگيرند.

رييس جمهوري اظهار داشت: دو تا هدف را دنبال مي‌كنند ، يك عده آدم‌هاي خودخواه و زبون مي‌خواهند با بعضي از اين بازي‌ها جيب خودشان را پر كنند . جنسي كه روي دستشان مانده وارد بازار كنند.

احمدي نژاد تاكيد كرد: اما بالاتر از آن اينها مي‌خواهند مقاومت ملت ايران ، هوشمندي و ايستادگي ملت ايران را آزمايش كنند. به خيال خودشان مي خواهند يك جنگ رواني درست كنند . آرامش را از جامعه ما بگيرند.

رييس جمهوري گفت: مي‌خواهم از زبان ملت ايران دو سه جمله به آنها بگويم .

همانطوري كه ملت ايران در طول اين ‪ ۳۰‬و در اين دو سال و نيم در قضيه هسته اي ايستاد و حسرت حتي يك ذره پيروزي و خوشحالي را در دل شما گذاشت، بدانيد در اين ماجرا هم ، همه اين مشكلات را با دست قدرت خود برطرف خواهد كرد و شما آرزوي پراكندن ياس و تفرقه در ملت ايران را به گور خواهيد برد.

احمدي نژاد تصريح كرد: خيال كرده‌اند با يك مقدار فشار از اين ور و آن ور ، مي‌توانند اراده ملت ايران را بشكنند . شما بدانيد ملت ايران با دست پرتوان فرزندان خود ايران را خواهد ساخت، موانع را برخواهد داشت . اين مشكلاتي كه شما و دوستانتان تصور مي‌كنيد كه مي‌خواهيد به ملت ايران تحميل كنيد ، ملت ايران همه اينها را به فرصت تبديل خواهد كرد و همه اين موانع را از پيش پا برخواهد داشت.

رييس جمهوري افزود: شما خيال كرديد در يك دوره‌اي كه دولت و ملت مشغول مبارزه با دشمنان براي تثبيت حق خود بوده اند، اين ور و اون ور ، يك جاپايي براي خودتان باز كرديد يك نفوذي كرديد و جايي را در اختيار گرفتيد ، حالا مي‌خواهيد در مسير ملت كار شكني كنيد. شما اشتباه مي‌كنيد . ملت ايران دست شما ابرقدرت‌ها و دست فاسدها را از سرزمين ايران و اقتصاد ايران كوتاه خواهد كرد و دست رد بر سينه شما خواهد زد.

** دشمن در زمينه هسته‌اي هيچ غلطي نمي‌تواند، بكند
دكتر احمدي نژاد گفت كه ملت ايران در ماجراي سرنوشت ساز هسته‌اي با توكل بر خدا، دست در دست هم ، همدل و پشت سر رهبري ايستاد و به فضل خدا پيروز است و دشمنان هيچ غلطي نمي‌توانند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، رييس جمهوري در ادامه سخنان خود در اجتماع باشكوه مردم شهركرد افزود: شما ملت با همين نگاه و روش امام تا امروز ايستاده‌ايد بخصوص در ماجراي بسيار مهم و سرنوشت ساز هسته‌اي شما با توكل بر خدا، دست در دست هم، همدل و پشت سر رهبري ايستاديد و به فضل خدا، امروز پيروزيد و دشمنان هيچ غلطي نمي‌توانند انجام دهند.

احمدي نژاد اضافه كرد: آنها طي اين دو سه سال اخيرهمه توان خود را بكار گرفتند، توان تبليغي، توان تخريبي ، سازمان‌هاي بين‌المللي ، قطعنامه‌هاي متعدد. سنگين‌ترين تحريم اقتصادي بعد از انقلاب يعني بستن شريان‌هاي اقتصادي را بكار گرفتند. سعي كردند با تهديد نظامي و جنگ رواني و تبليغات و فشار سياسي ، شما را از مسير نوراني خودتان متوقف كنند .

رييس جمهوري تصريح كرد: اما امروز كه ديده‌اند همه طراحي‌هاي آنها شكست خورده است ، ملت ايران ، گردنه‌ها و عقبه‌ها ي سنگين را پشت سر گذاشته است و امروز بر بام هسته‌اي ايستاده است و آنها نمي‌توانند مانع از تداوم عزت ملت ايران شوند، امروز آمده‌اند مذبوحانه مي‌خواهند از ملت ايران انتقام بگيرند.

ادامه دارد...
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 347]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن