تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816496994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرهنگي ـ اجتماعي شهردار تبريز: راه‌اندازي محور گردشگري اردبيل، اهر، تبريز موجب اشتغال پايدار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرهنگي ـ اجتماعي شهردار تبريز: راه‌اندازي محور گردشگري اردبيل، اهر، تبريز موجب اشتغال پايدار مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون فرهنگي ـ اجتماعي شهردار تبريز از ايجاد محور توريستي و گردشگري اردبيل، اهر، تبريز خبر داد و آن را موجب اشتغال پايدار و رونق صنعت گردشگري دانست.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، جواد شريف نژاد بعدازظهر امروز در نشستي با مسئولان شهرستان اهر افزود: در صورت اجراي اين پروژه مهم گردشگري بيش از يك ميليون نفر از جاذبه‌هاي گردشگري اين مناطق ديدن خواهند كرد كه اين رويداد به دليل واقع شدن شهرستان اهر در مركز ثقل اين محور گردشگري شاهد رونق اين صنعت در سطح استان به ويژه شهرستان اهر و شهرهاي همجوار خواهد بود.
وي يكي از برنامه هاي اولويت دار حوزه معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري تبريز را احداث اردوگاه‌هاي ويژه گردشگران در مناطق خوش آب و هوا به خصوص شهرستان اهر و سرمايه گذاري مشترك در زمينه فرهنگي و همكاري بين بخشي را از برنامه‌هاي شهرداري تبريز در مسير تعامل با ديگر شهرهاي استان و تعميم برنامه‌هاي استاني به ساير شهرهاي استان عنوان كرد.
شريف نژاد همچنين از چاپ نقشه گردشگري استان به منظور استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي گردشگري شهرهاي استان و تقويت صنعت توريسم عنوان كرد.
وي مشاركت در غني سازي اوقات فراغت 70 هزار دانش آموز با اعتبار سه ميليارد ريال با همكاري آموزش و پرورش، ايجاد مراكز فرهنگي ورزشي در مناطق حاشيه‌اي شهر، راه اندازي برنامه هاي موسيقي زنده در پارك‌ها با حمايت و نظارت مسئولان فرهنگي استان و حضور موثر در برنامه‌هاي فرهنگي را از ديگر برنامه‌هاي در دست اجراي شهرداري تبريز عنوان كرد.
گزارش فارس حاكي است، شهردار اهر نيز در اين نشست تقويت و توسعه برنامه‌هاي فرهنگي را از اولويت كاري شهرداري اهر در كنار پروژه‌هاي عمراني ذكر كرد و گفت: با فعاليت عملي فرهنگسراي شهرداري اهر با راه اندازي رشته‌هاي جديد در قالب بيش از 20 رشته آموزشي، صنايع دستي، فني و حرفه اي بالغ بر سه هزار نفر از علاقمندان و جوانان اهر از برنامه‌هاي اين فرهنگسرا بهره مند شده اند.
عباس عادلي شهير راه‌اندازي دو فرهنگسراي جديد در نقاط محروم شهر و احداث پارك ويژه بانوان و راه‌اندازي پارك محلات و ايجاد مراكز فرهنگي و كمك به حسينيه ها را از برنامه هاي فرهنگي شهرداري اهر برشمرد.
وي از اجراي 50 پروژه عمراني در قالب عمران شهري، فضاي سبز، احداث پارك، ده‌ها پروژه مختلف و تكميل طرح‌هاي نيمه تمام را با اعتبار بالغ بر 130 ميليارد ريال با مشاركت شهرداري اهر و بخش خصوصي خبر داد كه اين رقم نسبت به سال گذشته به دو برابر افزايش يافته است.
براساس اين گزارش، فرماندار شهرستان اهر همچنين در اين نشست فعاليت فرهنگي انجام شده بعد از انقلاب در شهرستان اهر را نسبت به قبل از انقلاب بي سابقه عنوان كرد و افزود: ايجاد دو مجتمع فرهنگي هنري و راه اندازي آن در دو سال گذشته احداث بيش از پنج مجموعه ورزشي و چند پروژه فرهنگي ديگر را از دستاوردهاي انقلاب شكوهمند اسلامي ذكر كرد.
فرماندار اهر همچنين از آغاز عمليات اجرايي سه مجموعه ورزشي ديگر كه رهاورد سفر رياست جمهوري به منطقه است خبر داد و افزود: اين سالن‌ها تا پايان سال جاري به بهره برداري مي رسند.
فرماندار اهر گفت: متاسفانه اكثر مراكز فرهنگي در مركز شهر ساخته شده و مناطق محروم و حاشيه‌نشين از آن محروم هستند.
صفر اصغري افزود: بيش از 30 درصد جمعيت شهر را حاشيه نشينان تشكيل مي دهند كه در اين راستا بايد شهرداري و شورا با برنامه ريزي لازم به ايجاد مكان‌هاي فرهنگي در اين مناطق اهتمام جدي كنند.
جواد حاجي زاده، امام جمعه اهر نيز انقلاب اسلامي را برگرفته از اسلام ناب محمدي و رهبري پيامبرگونه حضرت امام ذكر كرد و افزود: بايد با فرهنگسازي مناسب جوانان و نوجوانان را بيش از پيش با زبان مناسب و راهكار تخصصي جوان پسند، جوان را با مسائل ديني و اسلامي و فرهنگ اصيل ايراني آشنا سازيم كه اگر در اين خصوص اقدام مناسبي صورت نگيرد، دشمنان از اين حربه استفاده و جوانان پاك و مومن ما را به سوي فرهنگ منحط غربي سوق خواهند داد.
وي افزود: اگر فرهنگ فاطمي و انديشه ها و اهداف والاي امام (ره) عملي شود قطعا هيچ دشمني ياراي مقابله فرهنگي با ما را نخواهد داشت.
رئيس شوراي اسلامي شهرستان اهر از ديگر سخنرانان اين نشست بود كه گفت: توسعه فرهنگي بايد همه جانبه باشد و رشد متوازن در تمام زمينه ها لحاظ شود.
راضيه عباسي معروفان افزود: متاسفانه فقدان امكانات زيربنايي در بخش گردشگري باعث شده كه آثار تاريخي و جاذبه‌هاي گردشگري منطقه ناشناخته بماند كه در اين خصوص مسئولان استاني و شهرستاني بايد تدابيري اتخاذ كنند.
وي اضافه كرد: با وجود ظرفيت‌هاي بالقوه در شهرستان در تمام زمينه ها آماده نشدن زيرساخت‌ها باعث شده شهرستان از رشد مناسبي برخوردار نشود.
عباسي معروفان همچنين با اشاره به فرا رسيدن تابستان خواستار همكاري تمام ادارت و نهادها براي غني‌ازي اوقات فراغت جوانان در تابستان شد.
انتهاي پيام/م
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن