تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815246103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به‌دنبال اعلام ميزباني خوزستان براي پيكارهاي واترپلو المپياد جوانان؛ رئيس هيات شنا و واترپلو استان خوزستان: بي‌اطلاعم اينجا نمي‌توانيم تيم‌ها را راضي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: به‌دنبال اعلام ميزباني خوزستان براي پيكارهاي واترپلو المپياد جوانان؛ رئيس هيات شنا و واترپلو استان خوزستان: بي‌اطلاعم اينجا نمي‌توانيم تيم‌ها را راضي كنيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي

شهريار ميرخشتي گفت: هنوز هيچ منبع رسمي ميزباني خوزستان را براي رقابت‌هاي واترپلوي جوانان در دومين دوره مسابقات المپياد به من اعلام نكرده است.

رئيس هيات شنا و واترپلو استان خوزستان با بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان، اظهار داشت: ظاهرا سازمان تربيت بدني كشور، استان خوزستان را به عنوان ميزبان رقابت‌هاي المپياد واترپلو در رده سني جوانان انتخاب كرده است اما من خبر ميزباني استان را به صورت رسمي از مسئولين دريافت نكرده‌ام.

وي در مورد عدم وجود استخر مناسب و نيز گرماي شديد در استان گفت: متاسفانه مسئولين بدون انجام كارهاي كارشناسانه تصميم مي‌گيرند؛ چرا كه گرماي شديد و عدم وجود استخر استاندارد در استان نارضايتي تيم‌هاي شركت كننده را به دنبال دارد. اما اگر خوزستان بخواهد ميزبان اين پيكارها باشد احتمالا مسابقات در استخر شهرك نفت اهواز برگزار مي‌شود كه اين مسئله نيز منوط به موافقت شركت نفت است.

رئيس هيات شنا و واترپلو استان خوزستان درباره مسابقات انتخابي تيم استان به منظور حضور در رقابت‌هاي المپياد، اظهار داشت: طي چند روز گذشته به ما اطلاع دادند كه مسابقات المپياد در تيرماه آغاز خواهد شد و به همين منظور اسامي تيم اعزامي ما به اين رقابت‌ها را خواستند اما به جهت اين‌كه امتحانات ورزشكاران محصل ما تازه به اتمام رسيده است و هيچ‌گونه مسابقه و تمريني نداشته‌ايم نتوانستيم افراد برتر خود را معرفي كنيم، به همين منظور طي هفته جاري و نهايتا اوايل هفته آينده از تعدادي از بازيكنان كه نسبت به سايرين وضعيت بهتري دارند ركوردگيري مي‌كنيم تا از آن‌ها نيز افراد شاخص را جهت حضور در المپياد شناسايي كنيم.

وي افزود: سال گذشته در رشته شناي المپياد و در ماده 200 متر پروانه يك مقام سومي را كسب كرديم، همچنين در رشته واترپلو به عنوان سوم دست يافتيم. امسال نيز در رده سني 8 تا 10 و 15 تا 17 سال وضعيت خوبي داريم و سعي خودمان را مي‌كنيم كه حداقل نسبت به دوره قبل تنزل نداشته باشيم البته گمان نمي‌كنم كه امسال بتوانيم مقام اولي را براي استان بدست بياوريم.

ميرخشتي به حضور بانوان شناگر خوزستاني در مسابقات المپياد اشاره كرد و يادآور شد: از اواسط سال گذشته بانوان شناگر ما تمريناتي را انجام دادند اما چون هيچ گاه نظارت دقيقي بر روي ورزش بانوان نبوده است تصور نمي‌كنم كه امسال هم بتوانيم مقام قابل قبولي كسب كنيم. تيم شناي خوزستان سال گذشته هم متاسفانه مقام خوبي كسب نكرده بود.

رقابت‌هاي المپياد شنا در رده سني 8 تا 10 و 11 تا 12 سال از 15 تا 19 تيرماه، رده سني 13 تا 14 سال و 15 تا 17 سال از 29 تير تا سوم مردادماه و رده سني 18 تا 23 سال از 10 تا 15 مردادماه برگزار خواهد شد. مسابقات المپياد شناي بانوان نيز در همين سه رده به ترتيب 10 تا 14 تيرماه، 23 تا 28 تيرماه و 4 تا 9 مردادماه انجام خواهد شد.

همچنين رقابت‌هاي المپياد واترپلو در رده سني زير 16 سال از 10 تا 20 تيرماه، زير 18 سال از 23 تير تا دوم مردادماه و زير 23 سال از 5 تا 15 مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن