تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«كودك و فرشته» همچنان فيلمبرداري مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «كودك و فرشته» همچنان فيلمبرداري مي‌شود
گروه هنر: فيلمبرداري فيلم سينمايي «كودك و فرشته» به كارگرداني مسعود نقاش‌زاده و تهيه‌كنندگي حسن كلامي در جنوب كشور ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، حسن كلامي، تهيه‌كننده «كودك و فرشته» با اشاره به توليد اين پروژه به سايت خبري سيما فيلم گفت: در حال حاضر اعضاي گروه، سكانس منزل صالح (با بازي افشين هاشمي) را فيلمبرداري مي كنند و در اين سكانس در كنار آقاي هاشمي، مونا احمدي و مصطفي زادسرور بازيگران نوجوان «كودك و فرشته» نيز به ايفاي نقش مي‌پردازند.

وي در ادامه افزود: احتمالاً تا اوايل تير ماه فيلمبرداري ادامه خواهد داشت و پس از آن با مراجعت گروه توليد به تهران، امور فني را آغاز خواهيم كرد.

فيلم سينمايي «كودك و فرشته» با محوريت دفاع مقدس تهيه مي‌شود. نقاش‌زاده با توجه به حال و هواي فيلمنامه كه مربوط به روزهاي آغازين جنگ تحميلي است، كليد دوربينش را متناسب با قصه در خرمشهر زد.

داستان «كودك و فرشته» درباره خانواده‌اي است كه بر اثر اصابت گلوله توپي شهيد مي‌شوند و تنها سليم 17 ساله و فرشته 15 ساله زنده مي‌مانند. تا اين كه...

مونا احمدي، مصطفي زادسرور، افشين هاشمي، سيما خضرآبادي، سودابه بيضايي، قاسم زارع، شبنم مقدمي، مالك سراج و جمعي ديگر از بازيگران در اين فيلم ايفاي نقش مي‌كنند.

دوربين 35 ميلي‌متري اين پروژه نيز در دستان نادر معصومي به عنوان فيلمبردار قرار دارد. ساير عوامل فني عبارتند از:

سحر صباغ سرشت(دستيار كارگردان و برنامه ريز)، رحمت عبدالله زاده(مدير توليد)، عباس رستگار(صدابردار)، سعيد آهنگراني(طراح صحنه و لباس)، علي ضرابي(طراح گريم)، شرف النساء نيرومند(منشي صحنه) و حبيب محمدي (عكاس).

فيلم سينمايي «كودك و فرشته» توسط حسن كلامي در مركز سيما فيلم تهيه و توليد مي‌شود.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن