تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806674640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندنی های دور دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندنی های دور دنیا ماجرای اسقف عاشق/ مرد عنکبوتی فرانسوی در مالزی/ بازنشستگی بعد از 70 سال رانندگی/ کمدین ایتالیایی در تیم پارما/ هدیه خداحافظی برای شیراک/ هودینی از قبر هم فرار می کند؟/ پیانوی شوپن در روستایی در انگلیس

ماجرای اسقف عاشقاسقف کاتولیک ارتش مجارستان به دلیل این که می خواست با زنی که در کلیسا ملاقات کرده بود ازدواج کند از سمت خود استعفا کرد.به گزارش عصر ایران (asriran.com) و به نقل از "خبرگزاری MTI " مجارستان، توماش سزبو 50 ساله دارای درجه سرتیپ تمام از سال 2001 سربازان کاتولیک، نیروهای مرزی و خانواده هایشان را موعظه می کرده است. بر اساس قوانین کلیسای کاتولیک راهبان باید مجرد بمانند و اجازه ازدواج ندارند. کلیسای کاتولیک مجارستان در وب سایت خود اعلام کرد پاپ بندیکت شانزدهم استعفای وی را پذیرفته است.سزبو نیز به این خبرگزاری گفت: نمی خواهم راجع به زندگی خصوصی خود صحبت کنم زیرا فکر نمی کنم ربطی به اجتماع داشته باشد.

مرد عنکبوتی فرانسوی در مالزی یک مقام ارشد امنیتی در مالزی اعلام کرد: مرد عنکبوتی فرانسوی که در تلاش دوم برای پرش از برج های دوقلوی پتروناس دستگیر شده بود، آزاد شد.به گزارش عصر ایران (asriran.com) و به نقل از روزنامه "پتالینگ جایا" چاپ مالزی، محمد ذوالقرنین گفت: آلن روبر امروز صبح آزاد شد زیرا هیچ گونه اتهامی علیه وی وجود نداشت. این صخره نورد 44 ساله که یک پرچم مالزی را در دست داشت در طبقه شصتم این ساختمان 88 طبقه که زمانی بلندترین ساختمان جهان بود، به وسیله یک آتش نشان دستگیر شد.وی به دلیل صعودهای مشهورش که از آن جمله می توان به بالارفتن از برج ایفل در پاریس و پل گلدن گیت در سانفرانسیسکو اشاره کرد، به مرد عنکبوتی شهرت یافته است.  

بازنشستگی بعد از 70 سال رانندگیآلفرد کالینز راننده تاکسی 92 ساله پس از 70 سال خدمت در لندن و جابجا کردن مسافران از کار خود کناره گیری کرد.به گزارش عصر ایران (asriran.com) و به نقل از روزنامه  "دیلی میل" چاپ انگلیس، وی نخستین بار در سال 1937 به مسافرکشی اقدام کرده بود و تا یک ماه پیش مجوز تاکسی سیاه خود را حفظ کرد تا این که تصمیم گرفت دیگر به پشت فرمان باز نگردد.وی که از مسافران مشهورش می توان به مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق انگلیس و جوان کالینز هنرپیشه مشهور اشاره کرد، پس از دریافت نشان افتخار برای انجام طولانی مدت خدمت از اداره حمل و نقل لندن و همچنین اداره کل حمل و نقل عمومی که وظیفه اعطای مجوز را دارد، گفت: خدمت به مردم لندن افتخار بزرگی است. فکر نمی کردم 70سال گذشته باشد. من از این که به تمام اقشار جامعه خدمت کرده ام به خود مباهات می کنم.

کمدین ایتالیایی در تیم پارماتیم فوتبال پارما که این روزها حال و روز خوبی در رقابت های سری A ایتالیا ندارد با قراردادی نمادین کمدین 52 ساله اهل این کشور را به خدمت گرفت.به گزارش عصر ایران (asriran.com) و به نقل از روزنامه "گاتزتا دلو اسپورت"، جنه گنوچی در ماه نوامبر سال گذشته اعلام کرده بود آرزویش بازی در سری A است و از یک تیم دسته اولی خواست که به او اجازه جامه عمل پوشاندن به این آرزو را بدهد. این درخواست مورد استقبال بسیاری از جمله الساندرو دل پیرو مهاجم تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس قرار گرفت و گنوچی بدون انعقاد قرارداد با تیم های آتالانتا، سیه نا و تورینو تمرین هم کرد. اما در نهایت این تیم ته جدولی پارما بود که با قراردادی دو ماهه وی را رسما به عنوان بازیکن خود معرفی کرد. رییس باشگاه پارما ابراز امیدواری کرد وی برای تیمشان خوش شانسی بیاورد. وی گفت: اگر به دسته دوم سقوط نکنیم یعنی این کمدین برای ما مهره شانس است.  

هدیه خداحافظی برای شیراکژاک شیراک رییس جمهوری فرانسه در آخرین حضور خود در نشست سران اتحادیه اروپا یک جام شراب عتیقه از آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هدیه گرفت.به گزارش عصر ایران (asriran.com) و به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگمانیه" چاپ آلمان، در مراسم پنجاهمین سال تاسیس اتحادیه اروپا که 27 رهبر این اتحادیه در آن حضور داشتند، مرکل یک جام شراب عتیقه متعلق به قرن هجدهم به شیراک هدیه کرد.شیراک نیز با قدردانی از مرکل به خاطر ریاست اتحادیه اروپا که تا 30 ژوئن اعتبار دارد، برلین را نماد صلح آلمان و فرانسه دانست و گفت: بدون توافق این دو کشور هیچ پیشرفتی برای اتحادیه اروپا متصور نیست.شیراک 74 ساله که 40 سال است در فرانسه فعالیت سیاسی می کند اوایل این ماه و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ماه های آوریل و می کاندیداتوری برای سومین دوره ریاست جمهوری را رد کرد.  

هودینی از قبر هم فرار می کند؟وکیل خانوادگی هری هودینی گفت: یکی از نوادگان وی، 81 سال پس از مرگ این هنرمند در عرصه فرار ادعا کرد هودینی به قتل رسیده است.به گزارش عصر ایران (asriran.com) و به نقل از "رویترز"، هودینی که به دلیل تبحر فراوان در فرار از دستبند و ژاکت های مخصوص و هر گونه وسیله قید وبند شهرت داشت در سال 1926 در دیترویت جان باخت اما در نیویورک به خاک سپرده شد. علت مرگ وی ترکیدن آپاندیس اعلام شد. اما جرج هاردین نوه خواهر گفت که شاید هودینی به دست کسانی که ادعاهایشان برای ارتباط با مردگان به وسیله وی نقش بر آب شده بود به قتل رسیده باشد. به همین دلیل باید جسد وی البته اگر چیزی از آن باقی مانده باشد توسط گروهی از خبرگان پزشکی قانونی مورد بازرسی قرار گیرد. 

پیانوی شوپن در روستایی در انگلیسپیانوی متعلق به فردریک شوپن نوازنده و آهنگساز زبردست 150سال پس از مرگ وی و با تلاش های یک دانش آموخته موسیقی در روستایی در انگلیس کشف شد.به گزارش عصر ایران (asriran.com) و به نقل از روزنامه "گاردین" چاپ انگلیس، ژان ژاک ایگلدینگر سوییسی با مشاهده این پیانو در دارایی های الک کاب،یک کلکسیونر انگلیسی، که آن را در یک حراجی 20 سال پیش به قیمت دو هزار دلار خریده بود دریافت که این ساز متعلق به نوازنده بزرگ اهل لهستان است. شوپن در آخرین تور خود در سال 1848 در انگلیس با این ساز به هنرنمایی پرداخته بود.  کاب گفت: گفته می شود سه پیانوی دیگر متعلق به شوپن است که یکی در پاریس، یکی در مایورکا و آخری در ورشو است. اما هیچ یک کار نمی کنند.    





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 431]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن