تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812637229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندنی های دور دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندنی های دور دنیا مسابقات "حمل همسر" در آمریکا/ اعتصاب غذای یوزپلنگ در سفارت انگلیس/ دختر سوارکار مست دراتوبان/ رقابت تنگاتنگ سوسک خورها/ فارغ التحصیلی پیر وکیل 91 ساله استرالیایی عصر ایران - "خواندنی های دور دنیا" نام ستونی است که از این پس همه روزه در عصرایران منتشر می شود. در این ستون فقط اخبار جذاب و خواندنی از سراسر جهان می آید تا فارغ از هیاهوهای سیاسی و اخبار جدی تنوعی برای کاربران پدید آید. سرویس خبری سایت عصرایران آماده است اخبار خواندنی، منابع خبری یا لینک های مناسب این ستون را از کاربران خویش دریافت و منتشر نماید.

مسابقات "حمل همسر" در آمریکاسومین دوره مسابقات داخلی حمل همسر در آمریکا پایان یافت و ادوین مارک 32 ساله موفق شد از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد و مبلغ 10 هزار دلار جایزه برتر را به خود اختصاص دهد. به گزارش عصرايران( asriran.com )، روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: طبق قوانین این مسابقات، زنی که بر کول مرد سوار می شود حتما باید همسر وی باشد در غیر این صورت آنها مجاز به حضور در رقابت ها نخواهند بود. این روزنامه افزود: دلیل اصلی این قانون آن است که احتمال مصدومیت خانم ها وجود دارد و اگر طرفین زن و شوهر نباشند، خانم ها عصبانی می شوند و کار به درگیری فیزیکی می انجامد. اعتصاب غذای یوزپلنگ در سفارت انگلیسیک یوزپلنگ اتیوپیایی برای بازدید از سفارت انگلیس در آدیس آبابا وارد محوطه خصوصی سفیر شده و به هیچ وجه هم حاضر به ترک محل نیست. به گزارش عصرايران( asriran.com )، خبرگزاری رویترز اعلام کرد: یوزپلنگ مذکور به هیج وجه به کسی آزار نرسانده اما مشکل اینجاست که این حیوان وحشی نه غذا می خورد نه تمایلی به خروج از سفارت دارد. این خبرگزاری افزود: یوزپلنگ تنها در زمان حضور سفیر انگیس آرام می گیرد و به غذاهای متنوعی که برای آن آماده شده هیچ توجهی نمی کند. دختر سوارکار مست دراتوبانیک دختر 22 ساله آمریکایی بعد از استفاده از مشروبات الکلی سوار بر اسب شد و بدون توجه به قوانین شهری، وارد اتوبان کلایتون شد. به گزارش عصرايران( asriran.com )، هیثر دارنل که توسط پلیس دستگیر شده بود در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: نمی دانستم سوارکاری هم در حالت مستی ممنوع است وگرنه هیچ وقت دست به این کار نمی زدم. گفتنی است این دختر 22 ساله بعد از برخورد اسبش با یک پونتیاک متوقف شد و بعد از حضور پلیس، به دلیل مجروحیت عازم بیمارستان شد.

سوسک خورها دشمن محیط زیست اند یک انجمن حمایت از حشرات آمریکا با اخطار به باشگاه رکوردشکنی بلع سوسکهای کانادا خواستار توقف روند برگزاری مسابقات سوسک خوری شد. به گزارش عصرايران( asriran.com )، روزنامه یو.ای.اس تودی نوشت: جوانان کانادایی برای خودشان دست به خوردن سوسک ها می زنند و این در حالی است که زندگی سوسک ها می تواند کمک شایان توجهی به محیط زیست کند.انجمن حمایت از حشرات آمریکا " کن ادواردز" رکورددار انگلیسی را که در مدت یک دقیقه 36 سوسک کانادایی را خورده را دشمن محیط زیست توصیف کرد و اعلام کرد: با وجود اینکه سوسک ها در محیطی استریل پرورش می یابند اما بهتر است برای حفظ سلامتی محیط زیست و انسان ها، این رقابت ها متوقف شود. پیروکیل استرالیایی بالاخره  فارغ التحصیل شد یک پیرمرد 91 ساله استرالیایی بالاخره موفق شد تا مدرک لیسانس حقوق خود را از دانشگاه نیوانگلند کشورش کسب کند.به گزارش عصرايران( asriran.com )، آلن استیوارت شنبه این هفته موفق به دریافت مدرک لیسانس خود شد. نکته جالب اینکه دانشجویان حقوق استرالیا طی شش سال مدرک لیسانس خود را دریافت می کنند اما آلن استیوارت ظرف مدت چهار سال و نیم موفق به این کار شد. وی در مصاحبه با روزنامه استرالیا تایمز گفت: من باید زودتر از اینها لیسانسیه می شدم اما عدمآشنایی به کامپیوتر منجر به این امر شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 509]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن