تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804968823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرونده آسيب هاي اجتماعي / (17) طلاق آتشي است كه همه را گريبانگير خود مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: پرونده آسيب هاي اجتماعي / (17) طلاق آتشي است كه همه را گريبانگير خود مي كند


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: طلاق ! بلايي خانمان سوز . . . ! اكثر زوج هاي جوان وقتي كه همه راه ها را امتحان كرده مي پندارند و درها را بسته ، باعث مي شود تا فقط به طلاق فكر كنند براي اينكه به آزادي كه مي خواهند برسند. در حالي كه اين آزادي يك توهم است ، توهمي پوچ و خالي.

چه زندگي سختي را پشت سر گذاشته باشي و چه زندگي راحت فقط به خاطر يك اشتباه كودكانه يا سوء تفاهمي كوچك به اينجا رسيده است آتشي است كه خرمن خودت و ديگري را با تمام آمال ها و آرزو ها مي سوزاند و در درجه اول اولين كسي كه بيشترين خاكستري از او باقي مي ماند طفل معصومي است كه ناخواسته فقط به خاطر خودخواهي هاي ديگران پا يه اين جهان گذاشته.
اغلب افراد بزهكار يا دختران فراري از همين قشر هستند ، مادري كه به ظاهر به خاطر دختر خود از همسرش جدا مي شود و اصلا به جوانب عاطفي دختر خود توجه نمي كند و فقط فكر مي كند كه با محبت هاي مادرانه خود مي تواند كمبود هاي فرزند خود را جبران مي كند سخت در اشتباه است زيرا كه اغلب كمبود هاي خود را به نوع ديگري رفع مي كنند ، متاسفانه. . .
نكته اي كه در اين وجود دارد اين است كه فرض مي كنيم وقتي يك خانمي با مرد معتادي وصلت مي كند اميد دارد كه مي تواند همسر خود را ترك دهد و زندگي شيريني را در كنار هم تجربه كنند، در صورتي كه اين فقط در حد يك رويا باقي مي ماند و زندگي آن ها وارد خط ديگري مي شود كه زن ممكن است همه چيز خود را از دست بدهد كه اغلب هم اين قشر در سطح پايين شهر هستند البته نه به طور مطمئن.
يا زماني كه مرد به علت خستگي زياد رفتارش خواه ناخواه سرد مي شود و براي طرف مقابل ايجاد شبهه مي كند در بيشتر موارد دخالت والدين دو طرف بزرگترين معضل است زيرا آن حرف هايي كه زده مي شود حرمت شكني كرده و باعث مي شود تا راهي جز طلاق باقي نماند، زيرا كه ديگر هيچ پرده اي از احترام بين زن و مرد باقي نمانده، اما باز هم مي شود قابل حل باشد.
بزرگترين معضل ديگري كه قابل توجه است صيغه است، آقايي كه بعد از چند سال زندگي با زن و بچه خود به اصطلاح دل به ديگري مي سپارد تا به خاطر هوس هاي دروني خود تجديد فراش صيغه اي مي كند خوب واقعا سوال هاي زيادي را به جاي مي گذارد.
علت اين كار مرد چيست، زن دوم به چه اميدي تن به اين وصلت داده است. چيزي كه اكثر خانم ها به اين مقوله توجه نمي كنند اين است آقايي كه بعد از چند سال به همسر و بچه خود وفا نكرده از كجا معلوم است كه بعد اين خانم به سراغ ديگري نرود؟ !
انگيزه هاي زيادي براي طلاق گرفتن و يا طلاق دادن وجود دارد از جمله مواردي كه ذكر شده؛ اما بعد از همه اين مسائل بايد به اين توجه كرد كه چرا با وجود اختلافاتي كه بين زوجين وجود دارد و خانواده ها هم اين موضوع را مي دادند، فكر مي كنند وجود يك بچه اين اختلافات را حل مي كند، در صورتي كه نه تنها حل نمي كند بلكه بيشتر هم مي كند و به اختلافات گذشته هم نيز دامن مي زند... و موقع تمام شدن اين زندگي در دادگاه يا هيچ كدام آن بچه را نمي پذيرند يا به اجبار است اين انتخاب يا سر اين موضوع كه بچه تحت سرپرستي پدر يا مادر باشد اختلافات جديدي صورت مي گيرد!
به راستي چرا؟ چرا همه ما آدم ها فقط به دنبال منفعت خود هستيم و اصلا به ديگري توجه نمي كنيم، چرا براي اينكه حق خود را بدست آوريم، آتشي برپا مي كنيم كه حتي خودمان را هم بسوزاند.
كاش فقط اندكي فداكار بوديم.../ 146/110
"بيتا حقيقي پور"
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 450]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن