تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815494013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اجتماعي نيروي انتظامي هرمزگان : مردم اجراي طرح امنيت اجتماعي را نوعي انتظار به حق خود براي حفظ و بقاي خانواده و جامعه مي‌دانند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون اجتماعي نيروي انتظامي هرمزگان : مردم اجراي طرح امنيت اجتماعي را نوعي انتظار به حق خود براي حفظ و بقاي خانواده و جامعه مي‌دانند
خبرگزاري دانشجويان ايران - بندرعباس
سرويس: شهرستان‌ها

معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان هرمزگان گفت: پديده‌هاي ناهنجار اجتماعي در هر زمان و مكان وجود داشته و رسيدن به جامعه ايده‌آل و مدني، مرهون فرهنگ‌سازي، ارتقاي سطح دانش عمومي و در نهايت اعمال قانون و مجازات افراد متخلف و مجرم است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرهنگ مهدي يارندي با بيان اين كه جرم‌خيزي مناطق آلوده، مزاحمت‌هاي خياباني و سد معابر عمومي و اشغال پياده‌روها از جمله پديده‌هاي ناهنجار اجتماعي گريبانگير هر جامعه‌اي است، عنوان كرد: همين مسأله باعث شده پليس هرمزگان در استمرار طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با هدف شناسايي و پاكسازي نقاط آلوده جرم‌خيز و رفع سد معابر عمومي و برخورد با مزاحمين خياباني اقدام كند.

وي ادامه داد: در اين راستا و در جهت ارتقا امنيت و برقراري انضباط اجتماعي و به منظور پيشگيري از بروز رفتارهاي ناهنجار و محرمانه، پوشش انتظامي و حضور مستمر مامورين انتظامي و حضور مستمر مامورين انتظامي در سطح حوزه‌هاي استحفاظي، برخورد با جرايم مشهود در سطح معابر عمومي و نقاط آلوده و ارتقا احساس امنيت اجتماعي و افزايش رضايتمندي عمومي مردم را در دستور كار خود قرار داده است.

وي در خصوص نظر سنجي‌هاي بعمل آمده در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سال 86 گفت: اكثر مردم از اجراي طرح اعلام رضايت كردند و برابر تماسهاي تلفني با دفتر نظارت همگاني پليس (197)و گزارش‌هاي مستند و مصور در نقاط مختلف شهر ادامه طرح را از پليس خواهان شدند و در واقع اين امر را به نوعي انتظار به حق خود در جهت حفظ و بقاي خانواده و جامعه مي‌دانند.

يارندي با بيان اين مطلب كه اماكن عمومي، تفريح‌گاهها، پاركها، قهوه‌خانه‌ها و ساير اماكن پرتردد مورد كنترل و پوشش انتظامي مطلوب قرار گرفته‌اند، خاطرنشان كرد: محل‌هايي كه سابقه در امر وقوع جرايم و پاتوق مجرمين دارند از طريق اداره اماكن عمومي پليس اطلاعات و امنيت عمومي پلمپ و اقدام قانوني مي‌شود.

وي در خصوص اقدامات پليس هرمزگان در طرح ارتقاي امنيت اجتماعي خاطرنشان كرد: بررسي صلاحيت اخلاقي صاحبان و مديران اماكن عمومي مناطق جرم‌خيز و پلمپ محل كار آنها در صورت همكاري با سابقه‌داران و مجرمين و نيز برخورد قاطع با پاتوق قماربازها براي جلوگيري از تجمع آنها در مناطق جرم‌خيز و معابر عمومي و همچنين برخورد قانوني با راكبين موتورسيكلت‌هايي كه حريم پياده‌روها براي شهروندان ايجاد مزاحمت مي‌كنند و برخورد قاطع و قانوني با وانت بارها و خودروهايي كه در معابر، تقاطع و ميادين اقدام به فروش كالا و اجناس مي‌كنند از جمله اين طرح است.

يارندي افزود: تعامل و هماهنگي با مقامات قضايي نسبت به برخورد قاطع و قانوني با مزاحمين خياباني و افرادي كه بصورت فردي يا جمعي باعث سلب آسايش و ايجاد مزاحمت نواميس و اقشار جامعه مي‌شوند صورت گرفته است.

وي با توجه به اين كه اقدامات فرهنگي و اجتماعي و توجيهي در جلوگيري از ناهنجاري‌ها و بي‌نظمي‌هاي داراي تاثيرات عميق، پايدار و فراگير در اولويت قرار دارند، بيان كرد: در اين راستا نيروي انتظامي در حد توان و مقدورات خود تلاش كرده است.

وي در پايان تصريح كرد: اميدواريم با مشاركت و همكاري عملي آحاد مردم و اقشار جامعه به ويژه نخبگان و سازمانهاي مسؤول هرگونه ناهنجاري‌ها و بي‌نظمي در جامعه زدوده و موجبات رضايت همگان فراهم شود و انتظارها از مردم شريف و فهيم شهر بندرعباس و استان هرمزگان اين است هرگونه موارد ايجاد مزاحمت براي نواميس مردم و غيره را به پليس 110 اطلاع دهند.
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن