تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منصورفلاح در گفتگو با مهر:مه شبيه ديگر فيلم‌هاي معناگرا نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: منصورفلاح در گفتگو با مهر:"مه" شبيه ديگر فيلم‌هاي معناگرا نيست
كارگردان فيلم تلويزيوني "مه" معتقد است اين فيلم شبيه ديگر آثار ژانر معناگرا نيست و با پرهيز از كليشه سعي كرده موضوعي تكراري را در ساختاري تازه و غيرشعاري روايت كند.

اكبر منصورفلاح درباره بازنويسي فيلنامه و كارگرداني فيلم "مه" درباره مردي كه به قصد زيارت مكه به ديدن دوستش مي‌رود به خبرنگار مهر گفت: ابتدا از موضوع فيلمنامه خوشم آمد، اما ساختار آن خيلي ضعيف بود، به همين دليل شروع به بازنويسي كردم و با استفاده از طرح اوليه "مه" را به تهيه‌كنندگي اميرحسين شريفي ساختم.

وي درباره موضوع كليشه‌اي فيلم گفت: گرچه حرف "مه" تكراري است، اما سعي كردم با تصوير كردن قصه در فضاي برف و يخبندان فضايي نو براي مخاطب ترسيم كنم. در مجموع سعي مي‌كنم هر فيلم را در ژانري متفاوت بسازم و در يك ژانر كليشه نشوم. استفاده از سيدجواد هاشمي در نقش عيسي با گريم متفاوت براي مخاطب تازگي دارد و "مه" شبيه فيلم‌هاي معناگرا نيست.

علي دهكردي در نمايي از فيلم "مه"

اين كارگردان درباره آن بخش "مه" كه تصويرگر كمال در لباس احرام است و همزمان صداي اذان شنيده مي‌شود، گفت: قبول دارم صداي اذان باعث شد فيلم كمي شعاري شود، اما من خبري از اين ماجرا نداشتم و شايد هم تلويزيون گفته از اذان استفاده شود. در مجموع كارگرداني فيلم‌هاي معناگرا كار مشكلي است، چرا كه بايد خيلي ظريف كار كنيد تا مبادا شعاري شود.

وي درباره انتخاب و گريم هاشمي در نقش عيسي گفت: قبل از اينكه هاشمي انتخاب شود، گزينه‌هاي ديگري هم داشتيم كه در پروژه‌هاي ديگر درگير بودند و بعد به وي رسيديم. او خيلي علاقمند به ايفاي نقشي متفاوت بود. بنابراين سعي كرديم با گريم و بازي متفاوت از هاشمي چهره ديگري بسازيم.

كارگردان فيلم "مه" درباره جذاب نبودن قصه فرعي فيلم گفت: به هر حال قصه اصلي، قصه كمال است و ما تاكيدي روي پيگيري همسر كمال (پرديس افكاري) نداشتيم كه فكر مي‌كند كمال همسر ديگري دارد و با تعقيب شاگرد او متوجه كمك‌هاي كمال به يك خانواده مي‌شود. در مجموع "مه" فيلمي معناگراست و گروه تلاش زيادي در اين باره كرد.

فيلم تلويزيوني "مه" به كارگرداني منصورفلاح و تهيه‌كنندگي شريفي شنبه 18 خرداد ساعت 14:10 از شبكه تهران روي آنتن رفت. داستان اين فيلم درباره مردي است كه به قصد زيارت عمره مفرده از خانواده‌اش خداحاقظي مي‌كند، ولي به جاي رفتن به مكه براي ديدن دوستش به شهري ديگر مي‌رود.

در اين فيلم سيدجواد هاشمي، علي دهكردي، پرديس افكاري و غزاله نظر بازي كرده‌اند. از عوامل پروژه "مه" مي‌توان به شكيل مظفري مدير توليد، مجتبي رحيمي تدوينگر و علي‌اصغر سعادتي نويسنده اشاره كرد.
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن