تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816728192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يادداشتي از يوسفعلي ميرشكاك:اهانت در برابر برهان الهي قرآن كاري از پيش نخواهد برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: يادداشتي از يوسفعلي ميرشكاك:اهانت در برابر برهان الهي قرآن كاري از پيش نخواهد برد
گروه سياسي: اسلام تمام قلمروهاي قدرت دشمنان را تسخير خواهد كرد؛ بدون آن‌كه بتوانند كاري از پيش ببرند؛ و چون به عجز خود واقفند، خشمگين‌تر مي‌شوند و عاجزانه دست به دامن ترفندهاي احمقانه‌اي همچون اهانت و ناسزا مي‌شوند؛ اما اهانت در برابر برهان الهي- قرآن كريم- چه كاري از پيش خواهد برد!؟
چرا رسانه‌هاي ناارجمند غربي به ساحت قدس پيامبر اسلام صلوة‌الله عليه اهانت مي‌كنند؟

زيرا از نفوذ و رسوخ اسلام در اروپا و آمريكا به وحشت افتاده‌اند و از آن مي‌ترسند كه گرايش به اسلام اندك اندك قدرت آن‌ها را متزلزل كرده و ماهيت انسان غربي را چنان دگرگون كند كه سيطره‌ي اربابان آن‌ها براي هميشه به پايان رسد.

هنگامي كه انقلاب اسلامي در ايران زمين به پيروزي رسيد، قدرتمندان جهان‌خوار غرب گمان نمي‌بردند كه رويكرد به دين و آئين در اروپا نيز احيا شود و مسلمانان به چنان عزت و اعتماد به‌نفسي برسند كه بتوانند از كيان اسلام در جهان غرب نيز دفاع كنند و ديگران را به نور رستگاري رهنمون شوند.

گمان گمراهان قدرتمدار غربي آن بود كه انقلاب اسلامي، طي جنگ تحميلي نابود خواهد شد؛ اما هنگامي كه پايداري اسلام و مسلمين پرده‌ي اين اوهام را پاره كرد، دريافتند كه بايد راه ديگري در پيش بگيرند؛ و به محدود كردن فضاي فرهنگي جوامع خود روي آورند تا از رشد اسلام و بالندگي مسلمانان در غرب ممانعت كنند.

هنگامي كه اين راه چاره نيز راه به جايي نبرد، از در عداوت صريح درآمدند و به اهانت پرداختند تا شايد بتوانند از روي آوردن مردم اروپا و آمريكا به اسلام بكاهند؛ اما اين تلبيس نيز راه به جايي نخواهد برد و هيچ انساني- حتي اگر به اعماق مخاك پليدي و پلشتي سرنگون شده باشد- اهانت به مقدسات هيچ دين و آئيني را برنمي‌تابد و از ددمنشان اهريمن‌خويي كه بدين‌گونه حيلت‌ها متمسك مي‌شوند، اعراض مي‌كند.

غرب سال‌هاست كه دچار بحران عقلاني و نفساني است و دردهاي بي‌درمان جوامع مدرن غربي، دوايي جز اسلام ندارد. آينده‌ي غرب بي‌گمان آينده‌اي ديني و به‌ويژه اسلامي است و پيروان اهريمن‌زده صهيونيست‌ها به‌خوبي مي‌دانند كه نخواهند توانست از گسترش آرام و هموار ديانت مقدس اسلام در غرب جلوگيري كنند.

اهانت به اسلام و پيامبر عظيم‌الشأن اسلام نشان‌دهنده خشم و عجز دشمنان است. به خشم آمده‌اند زيرا مي‌دانند، اسلام تمام قلمروهاي قدرت آن‌ها را تسخير خواهد كرد؛ بدون آن‌كه بتوانند كاري از پيش ببرند؛ و چون به عجز خود واقفند، خشمگين‌تر مي‌شوند و عاجزانه دست به دامن ترفندهاي احمقانه‌اي همچون اهانت و ناسزا مي‌شوند؛ اما اهانت در برابر برهان الهي- قرآن كريم- چه كاري از پيش خواهد برد!؟

انسان غربي از تباهي اخلاق فردي و اجتماعي، ار نابودي بنيان‌هاي خانوادگي و قومي، از يأس و پوچي و نيست‌انگاري به جان آمده است و در پي روزني مي‌گردد كه او را از ظلمت ديرپاي فقدان دين و آئين، نجات بخشيده و به نور و روشنايي رهنمون شود.

اهانت به هيچ‌يك از پيامبران نخواهد توانست تكاپوي انسان غربي را براي نجات، بي‌ثمر كند. اهريمنان قريش نيز براي ممانعت از پيوستن مستضعفان مكه به پيامبر عظيم‌الشأن اسلام، آن حضرت را هجو مي‌كردند اما كاري از پيش نبردند.

چيره شدن اسلام بر جهان، محتوم است. كافي است انسان غربي ببيند كه عيسي(ع)، مريم(س)، موسي(ع)، هارون(ع) و تمام پيامبران در قرآن مورد تكريم و تعظيم‌اند و به هيچ‌يك، هيچ‌گونه اسائه ادبي نشده است، تا در برابر اسلام به زانو درآيد و آن را به‌عنوان حقيقت "ملت ابراهيم(ع)" بپذيرد؛ و چنين خواهد شد.

زمين ميراث صالحان است و قرن بيست و يكم، قرن پيروزي كلمه "لا إله إلاّالله". نيرنگ‌هاي شياطين إنس، هيچ تأثيري در گسترش كلمه حق نخواهد داشت و آهنگ رسوخ اسلام را در مغرب زمين، كند نخواهد كرد.

اجداد صهيونيست‌هاي كنوني در هنگام ظهور حضرت عيسي عليه‌السلام آن حضرت را دجّال ناميدند! و در هنگام طلوع آفتاب جمال حضرت محمد مصطفي صلوة‌الله عليه به انواع نيرنگ‌ها و جنگ‌ها و فتنه‌گري‌ها كمر بستند؛ اما خداوند آن‌ها را خوار كرد و كلمه حق قوام يافت و ذلت و مسكنت به گمراهاني برگشت كه خود را قوم برگزيده خدا مي‌انگاشتند!

بنده از بابت "گشايش قرآني" و "فتوح محمدي" در جهان غرب هيچ ترديدي ندارم. خداوند فرموده است: "إنّا نحن نزّلنا‌الذكر و إنا له لحافظون"؛ چه كسي مي‌تواند با خداوند يگانه به مقابله برخيزد!؟

منبع: پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار جضرت آيت‌الله خامنه‌اي
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن