تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستون بدون مرز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ستون بدون مرز
همه رازهاي سالمندترين مرد انگلستان

اعتماد ملي: صدودوازدهمين سالگرد تولد سالمندترين مرد انگلستان با حضور مقامات بلندپايه نظامي و پرواز ويژه هواپيماهاي نيروي هوايي سلطنتي اين كشور در لينكن‌شاير برگزار شد.

هنري آلينگهام، سالمندترين مرد انگلستان يكي از سه ارتشي بازمانده اين كشور از جنگ جهاني اول است؛ او 90 سال پيش به عضويت نيروي هوايي سلطنتي درآمده بود. وقتي از آلينگهام در مورد راز طول عمرش پرسيدند گفت:

آلينگهام گفت: آلينگهام تقريبا ناشنوا و نابيناست و به گفته يكي از مقامات نيروي هوايي انگلستان كه در مراسم تولد او حضور داشت

پدر آلينگهام در سال 1898 فوت شده بود و مادرش 17 سال پيش درگذشت. آلينگهام در سال 1919 ازدواج كرد و صاحب دو دختر شد. او پنج نوه دارد.

پيشنهاد پكن براي خانواده‌هاي داغدار چيني

بي‌بي‌سي:‌ دولت چين به خانواده‌هايي كه تنها فرزندشان را در زلزله ماه گذشته اين كشور از دست داده‌اند فرصتي دوباره داده است. گروه‌هاي پزشكي كه از هفته گذشته راهي منطقه حادثه ديده شده‌اند به اين خانواده‌ها پيشنهاد كرده‌اند كه عمل عقيم‌سازي معكوس انجام دهند.

مقامات طرح تنظيم خانواده دولت چين مي‌گويند تيم پزشكي مذكور هم مشاوره انجام مي‌دهد و هم عمل‌هاي سرپايي.

بر اساس سياست تك‌فرزندي در چين، خانواده‌هايي كه فرزند خود را از دست مي‌دهند اجازه دارند فرزند دومي را به دنيا بياورند.

مقامات ايالت سيچوآن تخمين مي‌زنند كه حدود 7 هزار كودك در جريان زلزله دوازدهم مي سال جاري جان خود را از دست داده‌اند.

ژانگ شيكون مسوول كميسيون ملي برنامه‌ريزي خانواده و جمعيت ديروز گفت: اين تيم كه از متخصصان امور نازايي تشكيل شده به خانواده‌ها در منطقه زلزله‌زده مشاوره مي‌دهند و آنها را براي به دنيا آوردن فرزند جديد آماده مي‌كنند.

بر اين اساس خانواده‌هايي كه تنها فرزندشان در حادثه به شدت مجروح يا معلول شده‌اند نيز در صورت تقاضا مي‌توانند عمل عقيم‌سازي معكوس انجام دهند. به گزارش خبرگزاري دولتي شينهوا 16 هزار تك‌فرزند در جريان زلزله ويرانگر چين زخمي شده‌اند.

بر اساس سياست تك‌فرزندي در چين، خانواده‌هاي شهري تنها مي‌توانند يك فرزند داشته باشند و خانواده‌هاي روستايي دو فرزند. از سال 1979 تاكنون - سال آغاز اين قانون - در چين از حدود 400 ميليون تولد جلوگيري شده است. آمار تلفات زلزله اخير تا روز جمعه 69 هزار و 130 نفر اعلا‌م شده و از 17824 نفر هنوز خبري در دست نيست. در اين ميان يك قاضي در شيفانگ يك مرد را به اتهام چپاول خانه‌هاي ويران‌شده در زلزله به 7 سال زندان محكوم كرد. اينمرد از خانه‌هاي زلزله‌زدگان پول نقد، جواهرات، سيگار، تلفن‌هاي همراه، دوربين ديجيتال و يك موتورسيكلت دزديده بود. مراسم دادگاه در يك چادر برگزار شد چرا كه ساختمان وزارت دادگستري در ميانژو ويران شده بود.

پسر‌بچه 8 ساله خود را حلق‌آويز كرد

اعتماد ملي: پسربچه 8 ساله‌اي كه مادر و پدربزرگش را در مدت كمتر از 8 ماه بر اثر ابتلا‌ به سرطان از دست داده بود خود را حلق‌آويز كرد. به گزارش ديلي ميل، خانواده گمان مي‌كردند كه وي با ضربه روحي وارده ناشي از مرگ مادر 42 ساله‌اش تنها چند ماه پس از مرگ پدربزرگش كنار آمده است اما پدر اعلا‌م كرده است كه تحمل اين تألمات خارج از توانايي وي بوده است. پدر اين پسر بچه 8 ساله در ادامه گفته است: غم از دست دادن اين دو عزيز براي جوشووا در اين سن منجر به وقوع يك تراژدي شده است. وي در زندگي كوتاهش با دو تراژدي بزرگ روبه‌رو شده بود. مرگ مادرش در مارس گذشته بر اثر سرطان سينه و مرگ پدربزرگش جان در جولا‌ي سال 2007 بر اثر سرطان. اين در حالي بود كه مقامات مدرسه اعلا‌م كرده‌اند كه پس از مرگ مادرش اين پسربچه را به خوبي تحت نظر داشته‌اند و عملكرد وي در مدرسه خوب بوده و در روابطش هم با شادماني به بازي با كودكان ديگر مي‌پرداخته است.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن