تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813290409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكست مشترك پروين و كاظمي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شكست مشترك پروين و كاظمي


فوتبال- گروه ورزشي:
غروب روز پنجشنبه نه علي پروين توانست تيمداري را به مديران فوتبال نشان دهد و نه فرهاد كاظمي توانست ناكامي‌هايش در صباباتري و مس كرمان را جبران كند

باخت ناباورانه مقابل سپاهان نوين و ناكامي در صعود به ليگ برتر ناكامي بزرگي براي پروين محسوب مي‌شود. گويا او براي رسيدن به آنچه كه مي‌خواهد، فاصله زيادي دارد.

حذف از پرسپوليس براي پروين اتفاق تلخ و سنگيني بود. او به دنبال فرصتي مي‌گشت تا همچنان در سطح اول فوتبال ايران ماندگار شود و خريد امتياز يك تيم دسته اولي توسط مالك متمول استيل آذين بهترين اتفاق ممكن براي پروين بود تا همه‌كاره اين باشگاه شود.

او پس از رسيدن به استيل‌آذين در مصاحبه‌اي گفت:‌ «تيمداري را به خيلي‌ها نشان ي‌دهم.» غروب روز پنجشنبه اما تمامي اتفاقات برخلاف پيش‌بيني‌هاي پروين رقم خورد، او آن قدر نااميد بود كه بعد از گل تساوي سپاهان نوين، ورزشگاه دستگردي را ترك كرد.

با توجه به توان مالي باشگاه، انتظار مي‌رفت كه استيل‌آذين در اولين سال فعاليتش به ليگ برتر صعود كند، حتي با اضافه شدن بازيكنان نامدار به اين تيم خيلي‌ها از همان ابتدا صعود استيل‌آذين را حتمي مي‌دانستند ولي پروين به دليل جذب بازيكنان مصدوم و مسن بارها مورد انتقاد قرار گرفت و در طول مسابقات بارها مشخص شد كه بازيكنان اين تيم از لحاظ بدني مشكل دارند.

پروين در ابتداي فصل يونگ و يان، مربيان هلندي را براي هدايت استيل‌آذين انتخاب كرد اما در تصميمي عجيب بعد از اولين شكست، يونگ كه نقش سرمربي داشت را كنار گذاشت و مسئوليت‌هاي يان را هم محدود كرد.

سپس يان هم اخراج شد و تا چند هفته تيم توسط او اداره مي‌شد ولي نتايج ضعيف استيل‌آذين تا جايي پيش رفت كه حسين هدايتي به طور مستقل تصميم به آوردن فرهاد كاظمي گرفت و اين اتفاق برخلاف خواسته‌هاي پروين بود.كاظمي در شرايطي به استيل‌آذين آمد كه اين تيم در رده هشتم جدول قرار داشت.

اين تيم را به صدر جدول رساند و تا صعود به ليگ برتر فقط يك بازي فاصله داشت ولي درپي اختلافات پنهاني كاظمي با هدايتي و پروين در دو هفته پاياني جو تيم ملتهب شد تا سرانجام آنها از صعود به ليگ برتر باز بمانند.

شوك سپاهان

پس از تساوي مقابل سپاهان نوين در بازي رفت مرحله پلي‌آف، خيلي‌ها صعود استيل‌آذين را قطعي دانستند. پروين و كاظمي انتظار نداشتند كه ليگ دسته اول پايان دراماتيكي را براي آنها به همراه داشته باشد ولي سپاهان‌نوين حاضران در ورزشگاه دستگردي را شوك‌زده كرد و استيل‌آذين را با 2 گل شكست داد.

شاگردان فرهاد كاظمي اكثر لحظات بازي را در اختيار داشتند و موقعيت‌هاي بي‌شماري را از دست دادند. البته با گل محمد پروين همه‌چيز براي صعود مهيا بود ولي در عرض 10 دقيقه دنيا روي سر استيل‌آذين خراب شد تا آنها با شكستي ناباورانه از صعود به ليگ برتر باز بمانند.

فرهاد كاظمي كه چنين شكستي را باور نمي‌كرد در پاسخ به سئوال يكي از خبرنگاران كه پرسيد آيا در استيل‌آذين مي‌مانيد، گفت: «مگر تيمي مانده كه من بخواهم در آن بمانم.» با اين شكست شايعه انحلال استيل‌آذين بيش از گذشته شنيده مي‌شود هرچند كه برخي مي‌گويند هدايتي در صدد خريد امتياز يك تيم ليگ برتري است.

احتمال حذف پروين

آخرين اخبار از استيل‌آذين حاكي از آن است كه مديرعامل اين باشگاه تصميم به ادامه تيمداري گرفته ولي ديگر نمي‌خواهد از علي پروين استفاده كند و شايعاتي درخصوص حذف او از استيل‌آذين شنيده مي‌شود.

هرچند برخي از نزديكان به باشگاه استيل‌آذين خبر مي‌دهند كه هدايتي تمايلي براي تيمداري ندارد ولي طبق آخرين اخبار او درصدد خريدن امتياز يكي از دو تيم صباباتري يا سپاهان نوين است.

هدايتي حتي تصميم گرفته كه اكثر بازيكنان فعلي استيل‌آذين را كنار بگذارد و مهره‌هاي جديدي را به تيم اضافه كند. حتي گفته مي‌شود كريم ملاحي مديرعامل سابق ابومسلم و تراكتورسازي گزينه اصلي هدايتي براي مديريت استيل‌آذين است و شايد در انتخاب سرمربي هم به او اختيار تام بدهد.

حذف پروين از استيل‌آذين اتفاق ساده‌اي نيست. او در اين فصل تنها فردي بود كه توسط ليدرها و طرفداران مخصوص خودش تشويق مي‌شد و شايد كنار گذاشتن پروين حاشيه‌هاي زيادي را به همراه داشته باشد.

موضوع حذف پروين از استيل‌آذين در حالي مطرح شده كه او اختلاف شديدي با كادر مديريتي دارد و حتي مي‌گويند كه قرار است پروين مصاحبه تندي عليه كادرمديريتي باشگاه و همچنين فرهاد كاظمي انجام دهد.

اختلاف مالي بازيكنان با باشگاه

در حالي كه رقابت‌هاي ليگ دسته اول به پايان رسيده، اكثر بازيكنان و اعضاي كادرفني استيل‌آذين هنوز مبلغ قراردادهاي خود را به طور كامل دريافت نكرده‌اند و اين موضوع حتي در هفته‌هاي پاياني حاشيه‌هاي زيادي را به همراه داشت.

البته با توجه به صعود نكردن استيل‌آذين به ليگ برتر، گفته مي‌شود كه باشگاه قصد دارد درصدي از مبلغ قرارداد بازيكنان را كسر كند كه البته اين موضوع واكنش‌هاي منفي به همراه خواهد داشت.

تاريخ درج: 18 خرداد 1387 ساعت 19:05 تاريخ تاييد: 18 خرداد 1387 ساعت 19:42 تاريخ به روز رساني: 18 خرداد 1387 ساعت 19:24
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن