تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813163437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار نقل و انتقالات ليگ برتر/آخرين اخبار از وضعيت نقل و انتقالات تيم فوتبال استقلال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار نقل و انتقالات ليگ برتر/آخرين اخبار از وضعيت نقل و انتقالات تيم فوتبال استقلال تهران
مسئولان باشگاه استقلال با توجه به فهرست درخواستي امير قلعه نويي درصدد مذاكره و عقد قرارداد با برخي از بازيكنان واجد شرايط ليگ برتري برآمده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، يكي از مهمترين اولويت هاي باشگاه استقلال تقويت و آماده سازي تيم براي فصل آتي با نظر شخص امير قلعه نويي است. سرمربي تيم فوتبال استقلال ضمن ابراز رضايت از عملكرد بازيكنان فعلي اين تيم خواهان برطرف كردن نقاط ضعف تيم با جذب چند بازيكن واجد شرايط ليگ برتري شده است.

همين مسئله دست مسئولان باشگاه استقلال را باز گذاشته است تا با آرامش خاطر در فصل نقل و انتقالات فعاليت كنند. در همين ارتباط مذاكرات خوبي با گروهي از بازيكنان ليگ برتري انجام شده است كه به جلب رضايت و حتي عقد قرارداد با برخي از آنها منتج شده است.

يكي از اين بازيكنان صابرميرقرباني است كه ظاهرا با عقد قراردادي داخلي به عضويت تيم فوتبال استقلال درخواهد آمد. مازيار زارع، كاپيتان تيم فوتبال ملوان بندرانزلي و علي حمودي، هافبك تيم فوتبال استقلال اهواز نيز با آبي پوشان تهراني به توافق رسيده اند و بزودي با آنها قرارداد امضا مي كنند.

يكي ديگر از بازيكنان ليگ برتري كه با باشگاه استقلال به توافقات نسبي رسيده، خسرو حيدري است. او كه پيشينه عضويت در تيم هاي پايه اي استقلال را دارد، در فصل چهارم ليگ برتر نيز تا آستانه حضور در جمع آبي پوشان پيش رفت اما در نهايت به عضويت پيكان تهران در آمد. او اين بار با مديران باشگاه استقلال به توافق رسيده و اين در حالي است كه از باشگاه هاي سپاهان و پرسپوليس هم پيشنهاد دريافت كرده است.

ابراهيم توره يكي ديگر از بازيكنان مورد نظر باشگاه استقلال است كه مسئولان اين باشگاه در انتظار بازگشت وي به تهران هستند تا نسبت به عقد قرارداد با اين بازيكن سنگالي اقدام كنند. حسين كاظمي نيز در فهرست مورد نظر آبي پوشان قرار دارد و هيچ بعيد نيست پس از يك فصل مجددا به جمع آبي پوشان بازگردد.
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن