تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 16 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1826605821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهزاد فراهانی و مسئله ی اعتلای تئاتر


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: بهزاد فراهانی و مسئله ی اعتلای تئاتر

بهزاد فراهانی:اعتلای تئاتر زمانی ممكن است كه زمینه و بستر رشد درام نویسی را فراهم كنیم.بهزاد فراهانی – نویسنده، كارگردان و بازیگر تئاتر – در گفتگو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: اگر تلاش شورای نظارت و ارزشیابی در جهت اعتلای تئاتر بود، مركز هنرهای نمایشی بخش عمده ی فعالیت هایش را بر درام نویسی متمركز می كرد.وی با اشاره به ناتوانی دانشگاه ها در پرورش نمایشنامه نویسان توانا گفت: در تمام تاریخ تئاتر ایران، هیچ یك از هنرمندان، درام نویسی را در دانشگاه نیاموخته اند، بنابراین مركز باید راه و روش دیگری برای درام نویسی انتخاب كند كه یا این راه را نمی داند یا به آن علاقه ندارد.به اعتقاد وی، تا زمانی كه سیاست كلان بر رشد، تربیت و تأمین بودجه سنگین درام نویسی، متمركز نباشد اعتلای تئاتر ممكن نیست.وی با اشاره به سخن « حسین مسافر آستانه» مبنی بر تلاش شورای نظارت در جهت ارتقای سطح كیفی نمایش ها به ایسنا، گفت: این نظر، نیك اندیشانه است اما باور ندارم كه در عمل هم چنین باشد، زیرا گرایش مسلط بر تئاتر در مركز هنرهای نمایشی به سمت فستیوال گرایی و كار كردن برای جشنواره های خارجی است و هنوز ندیده ام كه از این كه در ورامین 500 هزار نفری یا كرج 2 میلیون نفری حتی یك تئاتر هم نتوانسته ایم درست كنیم دلشان بتپد، یا از این مسئله ناراحت باشند، اما دغدغه این را دارند كه اجرای فلان گروه در خارج از كشور سر و صدایی به راه انداخته یا نه. این نگرش نمی تواند در اعتلای تئاتر، ما را به جایی برساند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 411]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن