تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804116608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه با رونالدو


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مصاحبه با رونالدو

اشاره:رونالدو بالاخره صاحب پیراهن شماره 9  شد، پیراهنی كه برای این مهاجم برزیلی سحرانگیز است .  چنین به نظر می آید كه این پیراهن برا ی قامت او دوخته شده است. یك سال طول كشید  تا این بازیكن  26 ساله پیراهن همیشگی خود را به تن نماید . اكنون او امیدوار است بتواند به ركورد گلزنی " پله" بازیكن افسانه ای فوتبال برزیل نزدیكتر شود. برای همین می خواهد بهتر از فصل پیش كاركند و حداقل 35 گل به ثمر برساند. آیا رونالدو می تواند سال شكوهمند دیگری را پشت سر بگذارد و توپ طلایی اروپا وجهان را در3 ماه دیگر به دست بیاورد؟ جهت آشنایی بیشتر شما كاربران گرامی ،  برگردان مصاحبه اینترنتی با رونالدو از نظر گرامیتان می گذرد .

ازاین كه دوباره می توانید پیراهن شماره 9 را بپوشید، لابد احساس خاصی دارید؟شماره 9 خاصیتی سحرانگیز دارد ومن همیشه آرزو داشته ام كه آن را بپوشم . از بچگی شماره من همین بوده است . شاید بدین خاطر كه مهاجمان به طورسنتی این پیراهن را می پوشند . در برزیل پیراهن شماره 10 پله، را می خواسته ام .

ولی همواره اینطور نبوده است ؟خیر، در رئال مادرید این شماره به موری ینتس تعلق داشت و او سزاوار پوشیدن آن بود، زیرا دررئال با سابقه تر از من بود . وقتی به استخدام مادرید در آمدم ، ازاین شرایط اطلاع داشتم و هیچ گلایه ای نكردم ، اما الان ا وضاع عوض شده وفرناندوازتیم جدا شده واین شماره خالی مانده است. ما با مسولان باشگاه صحبت كردیم ورئال مادرید با فدراسیون فوتبال اسپانیا صحبت كرد تا مبادامشكلی وجود داشته باشد، چون در اولین مسابقه فصل جدید مقابل رئال بتیس با پیراهن سابقم بازی كرده بودم. اما این نخستین باری نبودكه من نمی توانستم پیراهن شماره9 رابپوشم . در اولین فصلم دراینتر میلان، من پیراهن شماره 10 را می پوشیدم وایوان زامورانو، 9 را می پوشید.

آیا این پیراهن جدید زندگی تازه ای برای شما است ؟امیداوارم كاملا تازه نباشد، زیرا پارسال واقعا برایم خیلی جالب بود. من به فوتبال بازگشتم . درجام جهانی بازی كردم واین بخت نصیبم شد تا با تیم ملی كشورم قهرمان دنیا شوم ، گلهای زیادی بزنم، به استخدام رئال مادرید درآیم و به رغم حرفهای منتقدان توانستم نشان دهم تمام كابوس مصدومیتهایم به پایان رسیده است. به همین دلیل ، اطمینان دارم این فصل نیز مانند پارسال خواهد بود. به هر حال من دراین فصل توقعات زیادی دارم. احساس خیلی خوبی دارم وچه بسا فصل بهتری باشد. شرایط به  من اطمینان می دهند كه می توانم برای رئال مادرید مفید تر باشم .

رئال مادریدی كه درباره اش صحبت می كنید،  نسبت به پارسال تغییر كرده است. آیا اكنون بهتر شده است ؟فقط زمان می تواند بگوید كه این تیم رئال مادرید بهتر از پارسال است، یاخیر . باید به خاطر بسپاریم كه درفوتبال نمی توان درچنین سطحی مقایسه انجام داد . ما بازیكنان خیلی خوبی داریم كه همانند فصل پیش آماده اند، ولی باید بكوشیم كه خودمان رابهتر سازیم.

بكام درتركیب تیم جایگزین ماكله له شده است . برداشت شما چیست؟بكام پیشنهادی دریافت كرد،پیشنهاد رئال مادرید وآن را پذیرفت وماكله له نیز پیشنهاد چلسی را قبول كرد . گاهی اوقات ما خودمان زندگی را پیچیده می سازیم وحال آنكه بسیار سهل است .

تاكنون در باره جامهای مورد نظررئال مادرید صحبت شده است. دوست قدیمی تان خوان گاسپارت( رئیس سابق بارسلونا) می گفت ، اگر رئال همه جامها را نگیرد ، شكست خورده است. آیا رئال مادرید درچنین وضعیتی قراردارد؟فوتبال ، ورزشی شده كه هر دفعه كسب پیروزی درآن پیچیده تر می شود. همه تیم ها خوب تقویت شده اند وسطح بازیكنان هم ازلحاظ جسمانی وهم تكنیكی خیلی بالا است . لازم است كه مسابقه به مسابقه جلو رویم وصبورباشیم ، ولی مهم تر اینكه باید بدانیم هیچ تیمی شكست ناپذیر نیست حتی رئال مادرید. ما در برخی پست هاضعف داریم و تدریجا آنها را اصلاح خواهیم كرد ، زیرا فصل بسیار طولانی است ، ولی ما وظیفه داریم به بهترین شكل ممكن تحمل كنیم تا تیم بتواند جام را ببرد و اعتبارنام آورش را درسراسر جهان حفظ  كند. البته همه ما خونسرد هستیم، زیرا می دانیم كه چه كار باید انجام دهیم .

درباره اردوی تداركاتی رئال مادرید وعواقبش برای آمادگی جسمانی بازیكنانش زیاد صحبت شده است.ما ازنظر جسمانی خوب هستیم زیرا درخلال اردو كاركرده ایم . هیچ تیمی در اولین هفته فصل جدید نمی تواند صد درصد آماده باشد ، زیرا قدری ناهماهنگ است . تیمی مانند رئال مادرید باید درطول فصل درمسابقات زیادی شركت كند وسرنوشت فصل در ماه سپتامبر رقم نمی خورد . معتقدم توقعات ازما به خاطر اردویمان درآسیا بسیاربالاست، ولی این كار روی آماده سازی و حرفه ای گرایی ما تاثیرمنفی بر جا نگذاشته است.

اما انكارنمی كنید كه مشكلاتی پیش آمده است ؟مشكلی جسمانی وجود ندارد. مردم باید بفهمند كه فوتبال چیزی فراتر از یك ورزش بدنی است بلكه سیستمی است كه وقتی بازیكنان را تركیب می كند، باید به ثمر بنشیند .

گفته می شود بازیكنان بزرگی مانند شما كه هسته رئال مادرید را تشكیل می دهید، برای شركت درهمه مسابقات انگیزه كافی ندارید، شما سه بار به عنوان بهترین بازیكن سال دنیا شناخته شده اید آیا هنوز انگیزه كافی دارید ؟همیشه نمی توان حواس خود را به طور كامل روی بازی كردن متمركز كرد ، ولی بازیكنان رئال مادرید به هیچ وجه فاقد  انگیزه نیستند. ما همیشه می خواهیم فوتبال بازی كنیم .

انگیزه ما صرفا بازی كردن و داشتن فرصت پیروزی وكسب جام برای تیم مان است . وقتی اوضاع بر وفق مرادمان نمی گذرد، می گویند ما انگیزه كافی نداریم ولی حقیقت این است كه حریف بهتر یاخوش شانس تر بوده است .

از اینكه مقابل رئال امتیاز از دست دادید ناراحت شدید؟بله مسابقه دشواری بود ولی باید تا آخرین روز فصل اعتماد به نفس داشت . ما تیم قدرتمندی برای غلبه بر مشكلات داریم و در نهایت می توانیم قهرمان شویم . این تیم خیلی كیفیت دارد.

این دفعه این نونیس بود كه آبروی تیم تان  را خر ید ولی اصلا كهكشانی نیست ؟بچه های تیم بخش بسیار مهمی از آینده رئال مادرید را تشكیل می دهند . ما باید تا سرحد مرگ از آنها دفاع كنیم ، زیرا مطمئنم آنها با بازی خوبشان پاسخ خواهند داد. آنها برای بازی در رئال مادرید ظرفیت زیادی دارند و به علاوه...

به علاوه چه ؟باید درمورد تیم ذخیره ها ریسك كرد زیرا آنها مایه اطمینان رییس  و باشگاه هستند.بدی كار دراین است كه هواداران مادرید بلافاصله نتیجه می خواهند و به تازه كارها زمان زیادی نمی دهند .روشن است كه با گذشت زمان آنها تجربه بیشتری خواهند اندوخت و بهتربازی خواهند كرد اما هواداران نباید فراموش كنند كه همین ما كه الان كهكشانی نامیده می شویم ، روزی بی تجربه بودیم واز صفر شروع كردیم .

دربین بازیكنان بی تجربه كنونی رئال مادرید فكر می كنید كدامشان می توانند به شهرت جهانی دست پیدا كنند؟پاون پورتیو ، نونیس وروبن بازیكنان خوش آتیه ای هستند و همین حالا دارند برگ های زرین دركتاب فوتبال می نویسند . باید اكنون از آنها حمایت كرد تا در آینده از فوتبالشان لذت ببریم .

كدام یك را بیشتر می پسندید ؟پورتیو، زیرا پیراهن شماره یازده مرا می پوشد . هركدام ازاینها حسنی دارند . پاون بر امنیت خط دفاعی می افزاید، پورتیو گل می زند ، نونیس پای راست خوبی دارد، روبن جدی است . آنها بازیكنان خوبی هستند و باید قدر فرصت ها را بدانند.

فقط 33 گل دیگر مانده تاشرط تازه تان را ببرید ؟من برای بردن این شرط آمادگی كامل دارم . در این فصل آمادگی خوبی دارم و می خواهم یكی ازبهترین فصل های حرفه ام را سپری كنم و تمام تلاشم را به كار گیرم تا تماشاگران از فوتبالم لذت ببرند. می خواهم تماشاگران برنابو بیشتر از فصل پیش لذت ببرند.

شما دیگراز حمایت كامل هواداران رئال برخوردارید ؟البته تاوانش را پرداخته ام . آنها بسیار متوقع اند ولی وقتی توقعشان را برآورده می سازید ، به شما عشق می ورزند. من هنوز تشویق آنها را در آخرین مسابقه فصل پیش لیگ مقابل آ تلتیك به خاطر دارم .

بین خودمان باشد: آیا رئال مادرید باید یك مدافع میانی استخدام كند ؟من حرفی را كه رئیس دراین جور مواقع می زند، تكرارمی كنم : این وظیفه والدانو است .رقیب اصلی شما برای فتح لیگ كدام تیم است ؟چندین تیم هستند ولی بارسلونا نیزخوب تقویت شده است.

اوضاع تیم ملی برزیل چطور است ؟خیلی خوب است، ما در بام جهان ایستاده ایم .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن