تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812856395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هادی ساعی: تمریناتم برای ایرلندی ها جالب بود


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: هادی ساعی: تمریناتم برای ایرلندی ها جالب بود

جوانان تكواندو كار ایرلندی از انگیزه بالایی برخوردار بودند:هادی ساعی كه به منظور تمرین مشترك با تكواندوكاران ایرلندی راهی این كشور شده بود، در بازگشت به تهران به خبرنگار گروه رزمی خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) گفت: از یك سال قبل مسئولین تكواندو ایرلند خواهان حضورم در كشورشان به منظور تمرین با تیم بزرگسالان و جوانان بودند، كه به دلیل شركت در مسابقات مختلف هفته گذشته بالاخره موفق شدم تا راهی ایرلند شوم.دارنده 6 مدال طلای جهانی هدف ایرلندی ها از این دعوت را كمك و آموزش به آنها جهت موفقیت در بدست آوردن سهمیه المپیك در فرصت باقی مانده، عنوان كرد.

وی در خصوص نحوه برخورد ملی پوشان ایرلندی درطول تمرینات مشترك، تصریح كرد: برای آنهاجالب و نشاط آور بود كه ساعی در حال تمرین با آنها است، به خصوص برای ملی پوشان جوانشان، چرا كه از انگیزه بالایی برخوردار بوده و قصد داشتند تا تجربه كسب كنند.ساعی در خاتمه افزود: مربیان و مسئولین تكواندو ایرلند از عملكردم بسیارراضی بوده و اظهار داشتند كه حضور ساعی در این كشور موجب افزایش انگیزه و اعتماد به نفس در بین ملی پوشان این كشور شده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 631]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن