تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار چناران: سرمازدگي و خشكسالي معيشت كشاورزان و باغداران را به‌طور جدي به خطر انداخته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرماندار چناران: سرمازدگي و خشكسالي معيشت كشاورزان و باغداران را به‌طور جدي به خطر انداخته است
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

فرماندار شهرستان چناران گفت: چناران كه يكي از قطب‌هاي بزرگ كشاورزي و باغي استان خراسان رضوي به شمار مي‌آيد، امسال با سرمازدگي و خشكسالي روبه‌رو شده و اين امر معيشت كشاورزان و باغداران را به طور جدي به خطر انداخته است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان- احمد مهران‌فرد، در جلسه شوراي اداري كه در مجتمع آبي شهر جديد گلبهار برگزار شد، افزود: مسوولان بايد با دلواپسي بحران خشكسالي را مديريت كنند زيرا تجربه ثابت كرده كه در كشور ما معمولا مشكل منابع اعتباري وجود ندارد اما مشكل اصلي در اين مواقع مديريت بحران است.

او گفت: بانك‌ها اگر به موقع نتوانند تسهيلات را به كشاورزان و دامداران و باغداران بدهند فردا دير است و بايد با اين ديد به تسهيلات بخش كشاورزي نگاه كرد.

او همچنين با انتقاد از اتلاف منابع در ادارات، افزود: ادارات بايد در صرفه‌جويي و جلوگيري از اسراف، مدل و الگوي مردم باشند و همواره به اسراف به عنوان يك فعل ناپسند بنگرند.

حسن هدايتي، بخشدار گلبهار نيز در اين جلسه اضافه كرد: بخش گلبهار نيازمند اعتبارات آبخيزداري و ايجاد مجتمع‌هاي آبرساني آب آشاميدني بهداشتي است.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام زنگنه، امام جمعه شهر جديد گلبهار نيز گفت: به دليل بافت چند گونه قوميتي، گلبهار نياز به فعاليت‌هاي فرهنگي زيادي دارد و شركت عمران نيز به تنهايي نمي‌تواند جوابگوي اين نيازهاي فرهنگي باشد.

مديرعامل شهر جديد گلبهار نيز افزود: كلنگ‌زني دانشگاه صنعت و معدن، كلنگ‌زني و آماده‌سازي اراضي 30 هزار واحد مسكوني طرح مهر و تنظيم سند چشم‌انداز توسعه گلبهار از مهمترين فعاليت‌هاي يك سال گذشته است.

محمد رضا سعيدي همچنين پيگيري ادامه مطالعات و اجرايي شدن قطار شهري مشهد - گلبهار، راه‌اندازي تصفيه‌خانه فاضلاب، احداث مجتمع فرهنگي، هنري و نيز راه‌اندازي جايگاه عرضه سوخت بنزين و گاز را از برنامه‌هاي عمراني امسال برشمرد.

وي خاطرنشان كرد:عدم توسعه شبكه‌هاي گاز و برق‌رساني، نبود برخي نمايندگي ادارات، كمبود سيمان، نانوايي و وسايل حمل و نقل برون و درون‌شهري از جمله مهمترين كاستي‌هاي گلبهار است.

انتهاي پيام
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 426]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن