تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816010306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه الوند: امام خميني (ره) مظهر شجاعت حسيني بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه الوند: امام خميني (ره) مظهر شجاعت حسيني بود
خبرگزاري فارس: امام جمعه الوند گفت: امام خميني (ره) با نهضت اسلامي شجاعت حسيني را احيا كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از الوند، علي عادلپور چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت سالروز قيام پانزده خرداد كه در مسجد رسول اكرم‌ (ص) شهر الوند برگزار شد بيان داشت: تن مادي انسان‌ها زوال پذير است و حقيقت مرگ در نهايت همه ما را به كام خود مي‌كشد.
وي ادامه داد: ولي بر اساس حقيقت الهي علماء و صاحبان علم در اين فضا حيات طيبه دارند و مهم‌ترين ويژگي امام راحل اين بود كه ميراث انبيا را به ارث گذاشت.
امام جمعه الوند اضافه كرد: امروز پس از گذشت سه دهه از پيروزي انقلاب و نوزده سال از رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي، انقلاب اسلامي ايران همچنان پرقوت به حركت خود ادامه مي دهد.
وي تصريح كرد: استمرار حركت انقلاب اسلامي در سايه حقيقت الهي انديشه‌هاي امام راحل و حركت عاشورايي مردم محقق شده و به لطف خدا همچنان ادامه دارد به طوري كه امروز آن نورانيت، علميت و افكار بلند امام راحل در دنيا نه تنها كمرنگ نشده بلكه هر روز كه جلوتر مي‌رويم شكوفايي خاص پيدا مي‌كند.
عادلپور توضيح داد: وقتي سيزدهم خرداد سال 1342 امام راحل نهضت خود را با سخنراني شجاعانه‌اي آغازكرد و رژيم مستبد و وابسته پهلوي دو روز بعد در پانزدهم خرداد حركت مردمي را به خاك و خون كشيد برخي تصور مي كردند، نهضت اسلامي شكست خورد و با تبعيد امام همه چيز پايان يافت.
وي افزود: اما نهضت اسلامي مردم ايران نيز چون نهضت عاشورا استمرار داشت و سرانجام ياران امام كه در سال 42 در گهواره بودند در بيست و دوم بهمن 57 وعده الهي را تحقق يافته ديدند.
امام جمعه الوند با اشاره به اين جمله رهبر معظم انقلاب كه امام حقيقت هميشه زنده است اظهار داشت: اگر به روند نهضت انقلاب سلامي نگاهي عميق بيندازيم آن وقت به ژرفاي سخن مقام معظم رهبري پي خواهيم برد و اين معنا را درك خواهيم كرد كه امام حقيقت علمي و پويا در قرن بيستم بود.
وي خاطرنشان ساخت: ساده زيستي، مجاهدت، شجاعت، مقاوت و ايستادگي، سلوك الهي، عدالت محوري و ... از ويژگي‌هاي برجسته امام خميني (ره) بود.
عادلپور عنوان داشت: ساده زيستي و سلوك الهي امام راحل درس چگونه زيستن را به همه مسلمانان آموخت و در اين راه به همه پيام عزت و سرفرود نياوردن در برابر ظلم و ستم را ياد داد.
وي تأكيد كرد: يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي امام اين است كه از عصر غيبت تا كنون كسي چون امام خميني(ره) داراي شجاعت حسيني نبوده و هيچ جاي تاريخ نيز نديديم كه امام در برابر ظلم و ستم كوتاه بيايد، لذا امام به معناي واقعي مظهر شجاعت حسيني بود.
امام جمعه الوند اعلام كرد: امام راحل با سيره الهي و رفتار مبتني بر شعائر و معارف اسلامي نشان داد كه به هيچ چيزي جز اهداف الهي پايبند نيست به همين جهت امام خميني الگوي يك انسان متوكل به پروردگار بود.
وي تصريح كرد: بايد صدها ويژگي‌هاي فردي و اجتماعي امام در كتب درسي بيايد تا نسل تازه با زواياي محتلف شخصيتي امام آشنا شوند.
انتهاي پيام/ب
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن