تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804824826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر احمدي‌نژاد در مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي: امام خميني(ره) فريادگر توحيد، استقرار عدالت و دعوت به مصلح كل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دكتر احمدي‌نژاد در مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي: امام خميني(ره) فريادگر توحيد، استقرار عدالت و دعوت به مصلح كل است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:رييس جمهور، حضرت امام خميني(ره) را فريادگر توحيد، خداپرستي، استقرار عدالت و دعوت به انسان كامل و صالح دانست و گفت: تحقق اين سه عنصر نابودي همه تبعيض‌ها و بداخلاقي‌ها و عقب افتادگي بشريت را به همراه خواهد داشت.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"به نقل از پايگاه اطلاع رساني رييس جمهور، دكتر محمود احمدي‌نژاد، دوشنبه شب و در شب نوزدهمين سالروز ارتحال امام راحل در مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي و در جمع عزاداران امام خميني(ره) گفت: وجود نوراني امام عزيز يك هديه الهي براي بشريت امروز است. امام(ره) حجت، دستگير و راهنماي بشريت و فريادگر همه خوبي‌ها و زيبايي‌ها در دوران معاصر است.
وي خاطر نشان كرد: حضرت امام(ره) يك رحمت الهي و دروازه اي به سوي نور هدايت از جانب خداي متعال و در ادامه حركت انبياء الهي است.
رييس جمهور با بيان اينكه سخن گفتن از امام سخن گفتن از عدالت و ظلم ستيزي است، اظهار داشت: سخن گفتن از امام آن ذكر شيريني است كه ذاكران را به سرچشمه محبت، ايمان و عمل صالح رهنمون مي‌سازد. امام(ره) مانند يك اقيانوس عظيم آب شيرين و حيات بخش است كه هر جوينده اي را با هر ظرفيتي و در هر جغرافيا و زماني سيراب مي‌كند.
دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه خداوند براي رسيدن انسان به مقام خليفه الهي و كمال انساني دو ماموريت اساسي را در طول و مكمل هم براي انسان قرار داده است، گفت: ماموريت اول انسان، ساختن جامعه نمونه و حيات طيبه و ماموريت دوم اوج گرفتن و حركت به سمت قله‌هاي كمال الهي است.
وي اضافه كرد: براي تحقق اين ماموريت‌ها بايستي سه عنصر و عامل در كنار هم قرار بگيرند. عامل اول؛ خدا پرستي و توحيد ناب و كار براي خداست همان چيزي كه امام عزيزمان دائماً ما را به آن توصيه مي‌كردند. توحيد پايه و مركز زايش همه خوبي‌ها و رحمت‌ها است و بدون آن انسان به هيچ درجه اي از درجات كمال نخواهد رسيد.
رييس جمهور عامل دوم را عدالت دانست و تصريح كرد: عدالت زمينه ساز رشد و كمال انسان است. بدون عدالت استعدادها شكوفا نمي‌شود و عشق و محبت و رحمت الهي در جامعه بشري جاري نمي‌گردد.
دكتر احمدي‌نژاد مديريت و حاكميت انسان‌هاي صالح و در نقطه اوج آن، مصلح كل را عامل سوم برشمرد و خاطر نشان كرد: مهم‌ترين عامل پيشرفت جامعه و تحقق عدالت عبارتست از حاكميت و مديريت صالحان و انسان كامل، بدون آن توحيدي نخواهد بود و عدالت زمينه ظهور پيدا نمي‌كند. انسان كامل و صالحان راهگشاي حركت جامعه به سمت قله‌هاي كمال و جاري كنندگان اسماء الهي در جامعه بشري هستند.
وي اضافه كرد: همه فرياد پيامبران در طول تاريخ دعوت به خداپرستي و توحيد ناب، استقرار عدالت و دعوت به حاكميت انسان كامل بوده است و همواره همه مشركان و زياده طلبان عالم و بيدادگران در مقابل اين پيام انبياء، ايستادگي كرده اند چرا كه تحقق اين سه عنصر، نابودي همه تبعيض‌ها و بداخلاقي‌ها و عقب افتادگي بشريت را به همراه مي‌آورد و حضرت امام خميني(ره) نيز فريادگر اين سه عنصر در دوران معاصر است.
رييس جمهور تاكيد كرد: رمز مقابله با شيادان و ظالمان، تلاش براي تحقق اين سه عنصر است.
دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه امام از روز اول تا آخر پرچمدار توحيد در دوران معاصر بود و در كمتر سخنراني و موضع‌گيري‌هايي، امام دعوت به خداپرستي و توحيد نكرده است، خاطر نشان كرد: خط مقدم حركت امام دعوت به توحيد و مقابله با خود پرستي‌ها، منم‌ها و عنادها بود و امام به طور مستمر در اين راه مبارزه كرد و از مبارزه با هواهاي نفساني و اخلاص براي خدا و خداپرستي ناب به اين مقام الهي رسيد.
دكتر احمدي‌نژاد تاكيد كرد: امام حركتش را با شعار توحيد آغاز كرد و در سخت‌ترين دوران جنگ و فشارها و تهاجم دشمنان، امام فرياد توحيد سر مي‌داد.
وي تصريح كرد: وجود امام سرشار از شوق الهي بود و جمله تاريخي امام در لحظه عروج و ارتحال كه فرمودند با دلي آرام و قلبي مطمئن و روحي شاد و ضميري اميدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوي جايگاه ابدي سفر مي‌كنم، نشان از يك دل خدايي و روح آسماني داشت.
رييس جمهور با تاكيد بر اينكه امام ذره‌اي از مسير الهي عدول نكرد، گفت: امام ذوب در تكليف الهي بودو همه وجود امام فرياد توحيد سر مي‌داد.
دكتر احمدي‌نژاد حركت در جهت برپايي عدالت را پيام امام(ره) به جامعه بشري دانست و گفت: امام از روز اول تا آخر پرچمدار عدالت در اين سرزمين و جامعه بشري بود و كوچكترين تبعيض و ظلم‌ها را تحمل نمي‌كرد.
رييس جمهور با تاكيد بر اينكه فرياد امام عليه تبعيض و مرفهين بي‌درد زياده طلب و متجاوزين بيت المال و زورگويان جهاني از روز اول تا آخر و حتي همين امروز در جهان طنين انداز است، اظهار داشت: امام در يك كلام نوراني و جمله الهي كه خلاصه حركت پيامران است، فرمود تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستيم و اين موضوع استراتژي و خط مشي و پرچم عدالت خواهي امام است.
دكتر احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: امام در اوج فشارهاي دشمن در سال‌هاي ‪ ۶۳‬تا ‪۶۵‬ و در اوج تحريم‌هاي اقتصادي و سياسي و فشارهاي نظامي‌دشمنان، يك لحظه از مقابله با ستمگران عالم و قدرت‌هاي جهاني دست بر نداشت و فرياد زد كه اگر آنها بخواهند در مقابل دين ما بياستند ما در مقابل همه دنياي آنها خواهيم ايستاد.
وي با اشاره به اينكه همه وجود امام عدالت بود و حتي در نوع نگاه به مردم عدالت را رعايت مي‌كرد و در برخورد با پديده‌هاي اجتماعي امام به دنبال اجراي عدالت و برپايي عدالت در جهان بود تصريح كرد: تلاش براي اجراي عدالت زاييده توحيد است و هيچ موحدي اگر حقيقي باشد، نمي‌تواند به دنبال استقرار عدالت نباشد.
رييس جمهور حضرت امام خميني (ره) را پرچمدار توحيد در دوران معاصر دانست و گفت: امام همه لحظات عمر با بركت خود را صرف دعوت به توحيد و خداپرستي و زمينه‌سازي براي حاكميت انسان صالح بر بشريت نمود و كلام امام خلاصه پيام انبياء الهي و وارث همه پيامبران و ائمه طاهرين است.
رييس جمهور تلاش براي حاكميت صالحان را از ديگر اقدامات امام راحل در طول عمر با بركتشان عنوان كرد و گفت: امام راحل همه عمر و توان و آبرو و حيثيت و همه لحظات عمر خود را صرف زمينه‌سازي حاكميت صالحان و صالح كل و مصلح اعظم حضرت بقيه الله اعظم (عج) نمود و امام حركت خود را زمينه‌سازي براي حاكميت امام معصوم بر جهان مي‌دانست.
دكتر احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: تمام زندگي امام دعوت بشريت به حكومت صالحان و زدودن حكومت ظالمان بود و امام در تمام دوران زندگي خود حتي يك لحظه حاكميت طاغوت و ستمگران را به رسميت نشناخت.
رييس جمهور با بيان اينكه در ذهن و دل امام، جز قدرت خدا هيچ قدرت ديگري وجود خارجي نداشت، گفت: نه اينكه امام قدرت‌هايي را به رسميت مي‌شناخت و در مقابل آنها مي‌ايستاد، بلكه امام اصلا هيچ قدرتي را به حساب نمي‌آورد و به رسميت نمي‌شناخت. تنها قدرتي كه امام به رسميت مي‌شناخت حاكميت خدا و پيامبران خدا و امام معصوم بود.
وي امام راحل را يك هديه الهي به بشريت امروز دانست و گفت: امام آمد تا نور عشق، رحمت، خداپرستي و عدالت را در بشريت امروز منتشر كند و قفل‌هاي بسته به پاي بشريت را كه ناشي از انديشه‌هاي مادي بود باز كند و افق جديدي را به روي بشريت بگشايد.
رييس جمهور تاكيد كرد: امشب و در شب نوزدهمين سالگرد ارتحال امام راحل و براي اينكه گوش‌هاي سنگين دشمنان بشنود مي‌گويم كه امروز به فضل الهي خورشيد وجود امام دم به دم در جاي جاي جهان طلوع مي‌كند و دل‌ها و جان‌هاي تشنه را از معنويت ناب محمدي سيراب مي‌كند.
دكتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: امروز نام امام در جهان، پرچم عزت و رهايي بخشي است و پرچم عدالت و آزادگي و نقطه اطمينان ملت‌هاي عالم است و نام امام امروز كابوس مرگ، براي مستكبرين عالم است.
رييس جمهور اضافه كرد: اي امام عزيز! فرمودي كه بايد مستكبرين جهان منهدم شوند و نظام سلطه جهاني بايد برچيده شود. به لطف وجود نوراني تو و به لطف هدايت‌ها و كلام گرم و خدائيت و به لطف ايستادگي ملت ايران، امروز ستمگران و مستكبرين به بن بست كامل رسيده‌اند و زنگ شمارش معكوس اضمحلال قدرت اهريمني آمريكا به صدا درآمده است.
وي افزود: امام عزيز! فرمودي كه رژيم صهيونيستي يك رژيم غاصب نامشروع است و يك غده سرطاني است كه بايد از صفحه روز گار محو شود. من خدمت شما عرض مي‌كنم كه كلام نورانيت و هدايت و آرمانت امروز در آستانه به ثمر نشستن است و رژيم صهيونيستي فلسفه وجودي خود را از دست داده است.
رييس جمهور اظهار داشت: ملت فلسطين امروز با نام و ياد تو و در راه تو، خود را شناخته است و قدم در راه نوراني تو گذاشته و رژيم صهيونيستي در بن بست كامل است و به فضل الهي اين آرزوي تو بزودي محقق خواهد شد و اين جرثومه فساد از صفحه روزگار محو خواهد شد.
دكتر احمدي‌نژاد گفت: اي امام عزيز! عاشق ملت بودي و همه وجودت عشق به مردم و خدمت به مردم بود و همه وجودت عشق جوانها بود و آرزو داشتي كه جوانان اين سرزمين قله‌هاي علم و ايمان و عمل صالح را فتح كنند و نسل‌هاي دوم، سوم و چهارم انقلاب آرمانها را دنبال كنند. امروز به فضل الهي صحنه گردان صحنه‌هاي انقلاب جوانان درس گرفته از مكتب خميني بزرگ هستند.
رييس جمهور تصريح كرد: اي امام مهربان! ببين كه جوانان انقلاب همه صحنه‌هاي علمي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي را پر كرده‌اند و نسل امروز پرشور‌تر، مومن‌تر، خط امامي‌تر، آگاه‌تر و شجاع‌تر و مصمم‌تر، وسط صحنه ايستاده است و تا پرچم تو را بر قلل رفيع بشريت به اهتزاز در نياورد، از پاي نخواهد نشست.
دكتر احمدي‌نژاد گفت:اي امام عزيز! ملت را به پايبندي بر ايمان ناب خدا و اصول اسلامي و عدالت و ارزش‌ها، تكليف فرمودي و به ملت سفارش كردي كه مبادا هدف‌هاي كوچك شما را از هدف‌هاي بلند و اصلي باز دارد. عرض مي‌كنم كه امروز ملت ايران منسجم‌تر،متحد‌تر، مومن‌تر و شجاع‌تر در وسط صحنه ايستاده و به پيروي از خلف صالحت، تا فتح آخرين سنگرهاي مبارزه با مستكبرين، با قدرت به پيش خواهد رفت.
رييس جمهور اظهار دانست: اي امام عزيز! سفارش فرمودي كه مسوولان خادمان مردم باشند و در خدمت مردم باشند و در صيانت از حقوق ملت ذره‌اي عقب نشيني و كوتاهي نكنند و سفارش كردي كه ميراث بزرگت را در عرصه‌هاي داخلي و جهاني پاس بدارند. امروز افتخار مسوولان اين است كه خادم و نوكر مردم هستند و در عرصه‌هاي جهاني به نام تو سخن مي‌گويند و به اتكاي انديشه‌هاي تو در برابر مستكبربن مي‌ايستند.
دكتر احمدي‌نژاد اضافه كرد: امام عزيز! فرمودي كه گوش به نق زدن‌ها و راحت طلبان و بي‌دردها ندهيد. امروز ملت ما نه تنها اين اقشار را پشت سر گذاشته، بلكه در تبعيت از فرمان تو همه ابرقدرت‌ها را هم پشت سر گذاشته و براي قدرت‌هاي جهاني نيز پشيزي ارزش قائل نيست.
رييس جمهور در ادامه سخنان خود گفت:اي امام عزيز! درس‌هاي تو براي هم ملت‌ها و صدها و هزاران سال زندگي عزتمند و سعادتمند، راهگشا است. فرمودي اگر روزي ابرقدرت‌هاي فاسد از ما تعريف كنند آن روز، روز عزاي ماست و وقتي كه ابر قدرت‌ها عصباني مي‌شوند، آن روز ما مطمئن هستيم كه در مسير صحيح حركت مي‌كنيم. امروز ابرقدرتها در اوج عصباينت از ما به سر مي‌برند و شعار ما اين است كه از خشم خود بميريد و به جهنم واصل شويد.
وي در ادامه خطاب به مردم حاضر در حرم مطهر امام راحل گفت: امروز مسووليت‌ها و ماموريت‌هاي ما بسيار سنگين است، انسان مومن و موحد و پيرو خط امام و ولايت همزمان در چند جبهه درگير است و ايستادن در خط امام و ولايت، آماده شدن براي تحمل فشارها، جوسازي‌ها، تهمت‌ها، دروغ‌ها و تهديدها است و در اين راه رمز پيروزي، ايستادگي است.
دكتر احمدي‌نژاد تاكيد كرد: مقابله با مستكبران ذات انقلاب اسلامي است. همان طوري كه نفي بت‌ها و بت شكني، ذات توحيد و خداپرستي است.
رييس جمهور تصريح كرد: انقلاب اسلامي به نفي ابرقدرت‌ها و ايستادگي در برابر ابرقدرت‌ها و مقابله با زياده خواهي‌ها و دست اندازي‌ها اقدام كرده است و به فضل الهي زنده خواهد بود.
دكتر احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد:اي امام عزيز! ملت ايران با عهد و ميثاقي كه با تو بسته، پايبند است و به فضل الهي آروزها و آرمان‌هاي تو را يكايك محقق خواهد كرد.
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن