تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815578116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه رودبار:امام خميني (ره) رمز وحدت و اقتدار ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه رودبار:امام خميني (ره) رمز وحدت و اقتدار ملت ايران است
رشت - خبرگزاري مهر:حجت الاسلام اسماعيل خاتمي نژاد گفت: امام خميني (ره) رمز وحدت و اقتدار ملت ايران است از اين رو بايد با تبيين و ترويج بيشتر افكار امام راحل در جامعه در اين مسير گام برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر در رودبار، حجت الاسلام خاتمي نژاد در مراسم نوزدهمين سالگرد امام خميني (ره) در رودبار افزود: حضور چشمگير مردم در سالگرد ارتحال بنيانگذار كبيرانقلاب اسلامي ، نماد وحدت و همبستگي ملت ايران است.

حجت‌الاسلام خاتمي نژاد گفت: امسال مردم با حضور ميليوني خود در حرم مطهر امام خميني (ره ) بار ديگر با آرمانهاي بلند و ملكوتي رهبر فقيد انقلاب اسلامي و منويات مقام معظم رهبري تجديد بيعت كردند.

امام جمعه رودبار همچنين با اعلام اينكه شناخت حقيقت نهضت امام راحل مهمترين مسئله در حفظ انقلاب است، بيان داشت: ملت ايران هر گونه افتخار و عزت خود را مديون امام خميني (ره) و شهداست.

وي خاطر نشان كرد: نهادينه كردن افكار و انديشه‌هاي امام خميني (ره) مهمترين اصل براي پيشبرد انقلاب اسلامي ايران است.

حجت الاسلام خاتمي نژاد با بيان اينكه تبيين انديشه‌ها و آرمان‌هاي امام خميني(ره) به نحو شايسته براي جوانان در شرايط كنوني يك ضرورت است، افزود: شناساندن و تبيين ابعاد وجودي امام راحل در تمامي زمينه‌ها مهمترين عامل نجات اين ملت وحتي بشريت امروز است.

وي ادامه داد: انديشه‌هاي امام راحل تنها مختص به يك برهه زماني نبود بلكه متعلق به همه دورانها و همه بشريت است.

امام جمعه رودبار يادآورشد: معمار كبير انقلاب اسلامي توانست روح اسلام‌خواهي،عدالت، عزت و آزادگي را به اين ملت تزريق كند و امروزه وظيفه ما پاسداشت ارزشها و آرمانهاي بلند ايشان است.
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن