تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش خشونت، قتل و خودكشي در ميان نوجوانان انگليس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افزايش خشونت، قتل و خودكشي در ميان نوجوانان انگليس
افزايش حوادث خشونت آميز، جنايات سازمان يافته وخودكشي در ميان نوجوانان در انگليس، بنيان خانواده ها در اين كشور را تهديد مي كند.
به گزارش پايگاه خبري عرب زبان آرام ، حوادث پي درپي كه قربانيان اصلي آنها نوجوانان انگليسي هستند، نشان مي دهد، انگليس با موجي از خشونتها در ميان نوجوانان كه تهديد اساسي بر بنيان هاي هر جامعه اي به شمار مي آيد روبرو است.
همچنين افزايش موج خشونت در ميان جوانان و نوجوانان انگليسي، سوالات جدي را در برابر كارشناسان امور تربيتي و جامعه شناسان اين كشور قرارداده است، اما به نظر مي رسد،رويكردهاي نژادپرستانه در ميان اقشار جوان و نوجوان انگليس از عوامل موثر در گرايش به خشونت و جنايات سازمان يافته باشد.
همچنين درحالي كه سالها از قتل استيون لورنس ،جوان سياه پوست به دست عده اي جوان انگليسي مي گذرد، اما پليس اين كشور به اين بهانه كه علتي براي اتهام برخي چهره ها يا گروهها در دست ندارد،متهمان به قتل اين سياه پوست را دستگير نكرده است ،تا اين شبهه تقويت شود كه حتي در مراكز پليس انگليس نيز رويكردهاي نژادپرستانه وجود دارد، اين اتهام به پليس حتي در گزارش كميته حقيقت ياب در جنايت قتل استيون لورنس نيز آمده است.
اگر چه سياستمداران براي كنترل برخي فعاليت هاي نژاد پرستانه تلاش مي كنند، اما واقعيات جامعه انگليس نشان مي دهد آمار خشونت در ميان نوجوانان اين كشور در حال رشد است، چنانچه همزمان آمار خودكشي نوجوانان نيز روند رو به رشد دارد.
در هين حال شواهد نشان مي دهد، افسردگي ، سرخوردگي و تلاش براي رهايي از اين مشكل، گاه نوجوانان انگليسي را به سوي خودكشي و گاه به سوي قتل و جنايت سوق مي دهد،همانگونه كه انديشه هاي نژادپرستانه و عوامل ديگري همچون فاصله گرفتن از دين، بي بندوباري خانوادگي ، اعتياد به موادمخدر و الكل نيز در اين زمينه نقش موثر دارند.
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن