تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816757444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اميدوارم افكار و انديشه هاي امام (ره) در تمام جهان اسلام احياء شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اميدوارم افكار و انديشه هاي امام (ره) در تمام جهان اسلام احياء شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس قوه قضاييه صبح روز دوشنبه در جلسه مسئولان عالي قضايي با تسليت ايام رحلت حضرت امام (ره ) گفت: اميدوارم به مدد تبيين دقيق افكار و سيره حضرت امام از سوي متوليان، جهان اسلام بتواند بيش از پيش از افكار و انديشه هاي هدايتگر اين مرد بزرگ استفاده كند.


به گزارش روابط عمومي قوه قضاييه آيت الله "سيد محمود هاشمي شاهرودي " ابراز اميدواري كرد: افكار وانديشه هاي حضرت امام (ره)در تمام جهان اسلام احياءشود و روز به روز رهنمودها و انديشه هاي ايشان بيشتر بدرخشد و جلوه كند.
رييس قوه قضاييه تاكيد كرد: توجه به سيره زندگي حضرت امام (ره) در ابعاد مختلف فقهي، علمي، اخلاقي، سياسي و ساير زمينه ها مي تواند الگويي جامع به جهان اسلام معرفي كند.
"هاشمي شاهرودي " تصريح كرد: امام خميني (ره)، بركت جهان اسلام بود كه با درخشش خود مبدا تحولي عظيم درجهان اسلام شد.
وي با اشاره به آغاز كار مجلس شوراي اسلامي گفت: اميدواريم خداوند توفيق دهد كه مجلس هشتم به اهداف بلند خود در راه خدمت به مردم دست يابد.
رئيس قوه قضاييه انتخاب لاريجاني با اكثريت مطلق راي نمايندگان مجلس به عنوان رييس مجلس هشتم را فرصت مناسبي براي همگرايي و هماهنگي مجلس درحل و فصل مشكلات و دستيابي به اهداف مجلس توصيف كرد.
"هاشمي شاهرودي" گفت: انتخاب رييس مجلس با راي اكثريت مطلق نمايندگان كم سابقه بود واميدواريم آقاي لاريجاني با استفاده از اين اعتماد نمايندگان وبا بهره گيري از تجارب مديريتي ارزنده خود بتواند هماهنگي مناسبي ميان مجلس و ساير قوا ايجاد كند.
وي ابراز اميدواري كرد با همكاري وتعامل ميان سه قوه اهداف بلند نظام اسلامي بيش از پيش محقق شود .
درادامه اين جلسه مواد 19 تا 24 لايحه اصلاح قانون مجازات اسلامي در بخش تعزيرات با موضوع اخلال درامنيت راه وترابري بررسي و به تصويب رسيد .
در ماده 19 آمده است : هر كس به قصد ايجاد ناامني يا تشويش اذهان عمومي تهديد به بمب گذاري هواپيما يا كشتي يا ساير وسايل نقليه عمومي نمايد يا به دروغ ادعا نمايد كه وسايل مزبور بمب گذاري شده است به شش ماه تا سه سال حبس محكوم مي گردد.
براساس ماده 20 نيز هر كس با اجبار يا ارعاب يا تهديد خدعه و نيرنگ هواپيماي در حال پرواز را در اختيار بگيرد يا به نحوي از اختيار مسئولين خارج ساخته وموجب تغيير مسير يا مقصد هواپيما شود يا درنقطه اي غير از مقصد هواپيما را مجبور به فرود نمايد به حبس از سه تا ده سال محكوم خواهد شد .
درماده 21 آمده است كه هر كس به منظور اخلال درپرواز يا خرابكاري درهواپيما با علم و عمد اشيا يا حيوانات خطرناك را به نحوي از انحا در هواپيما قرار دهد و يا با هواپيما ارسال دارد يا با انجام عمل ديگري موجب ايراد صدمه به مسافران يا گروه پرواز يا آسيب جدي به هواپيما يا اموال موجود درآن شود به حبس از سه تا ده سال محكوم خواهند شد .
براساس ماده 22 هر كس با اجبار يا ارعاب يا تهديد يا خدعه ونيرنگ درفرودگاهها يا تاسيسات يا تجهيزات آن يا ايستگاههاي ناوبري هوايي ، دريايي و راه آهن اخلال يا دركار تاسيسات ناوبري مانعي ايجاد كند يا با توسل به زور يا خدعه ونيرنگ انجام وظيفه ماموران وسايل نقليه ايمني ، هوايي ودريايي را دشوار يا غير ممكن سازد يا كار دستگاههاي ناوبري را از مجراي صحيح خود خارج نمايد به حبس از يك تا سه سال محكوم خواهد شد .
در ماده 23 آمده است: هر كس شناور آبي را بربايد يا به اجبار يا ارعاب و تهديد يا اعمال خدعه ونيرنگ آن را دراختيار بگيرد يا به نحوي از اختيار مسئولين خارج ساخته و موجب تغيير مسير يا مقصد آن شود يا مواد منفجره يا خطرناك وارد آن كند يا با انجام عمل ديگري موجب ايراد صدمه به مسافرين يا شخص يا گروه هدايت كننده يا آسيب جدي به شناور يا اموال موجود درآن شود به حبس از دو تا هفت سال محكوم خواهد شد.
براساس ماده 24 هركس وسايل يا تجهيزات راه آهن درون شهري يا برون شهري از قبيل ريل يا اتصالي ريل يا علايم خط ريل را تخريب كند يا از كار اندازد يا مسير حركت قطار را منحرف كند يا تونل يا پل يا ساير ابنيه مربوط به فعاليت قطار را تخريب نمايد به حبس از سه تا ده سال و چنانچه هر يك از رفتارهاي فوق منجر به خروج قطار از خط يا برخورد آن شود به حبس از پنج تا 15 سال محكوم خواهد شد.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن