تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805876777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دوران افول قدرت شيطاني امريكا و محو رژيم صهيونيستي از جغرافيا


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دوران افول قدرت شيطاني امريكا و محو رژيم صهيونيستي از جغرافيا
رمز پيروزي وحدت همه مسلمانان خداپرستان و پيروان حقيقي انبياست و ما مفتخريم كه منجي موعود از نسل پيامبر اسلام است كه خواهد آمد. اگر ما با هم گرد پرچم پيامبر اسلام باشيم قادر خواهيم بود همه قدرت ها را در هم بكوبيم و ثمره آن اين است كه افول و اضمحلال قدرت ها زودتر خواهد رسيد.
در آستانه نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) كه هر سال مهمانان خارجي شركت كننده در اين مراسم با رئيس جمهور ديدار مي كنند، امسال نيز به ديدار احمدي نژاد رفتند و رئيس جمهور نيز مانند سال قبل كه محور سخنانش را به ظلم ستيزي و عدالت محوري امام اختصاص داده و رژيم صهيونيستي را در آستانه نابودي خوانده بود، بار ديگر اين رژيم را در آستانه نابودي و محو از صحنه جغرافيا بخواند تا بر آرزوي بزرگ بزرگ پير جماران تأكيد كرده باشد: اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود.

رييس جمهور با بيان اينكه امام خميني (ره) فريادگر خلاصه پيام همه انبيا در دوره معاصر است، گفت: دوران افول و اضمحلال قدرت شيطاني آمريكا آغاز شده و زنگ معدوم شدن امپراطوري قدرت و ثروت به صدا در آمده است و با اين بيداري و همبستگي ملت ها آمريكا و ساير قدرت هاي عالم رفتني هستند.

به گزارش رجانيوز به نقل از برنا، محمود احمدي نژاد در مراسم ديدار با مهمانان خارجي شركت كننده در نوزدهمين سالگرد ارتحال بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي، گفت: خداي متعال انسان را به عنوان اشرف مخلوقات خلق كرد و براي آن دو مأموريت مكمل هم قرار داد.

وي ادامه داد: مأموريت اول، برپايي حيات طيبه الهي در اين جهان و مأموريت دوم آماده شدن و توشه برداشتن براي حيات سعادتمند ابدي است.

رييس جمهور با بيان اينكه خدا براي انسان رسيدن به قله هاي سعادت را برگزيد و وي را موظف كرد تا از خاك به افلاك برود، خاطرنشان كرد: خداي بزرگ براي انجام اين دو مأموريت انسان را تنها نگذاشت و پيامبران را براي پشتيباني و دستگيري از آنان فرستاد.

وي با اشاره به اينكه براي تحقق حيات طيبه الهي در زمين نيازمند سه عامل هستيم، از يكتاپرستي به عنوان عامل اول ياد كرد و اظهار داشت: توحيد پايه ثابت انسان و منشأ همه زيبايي ها و رحمت الهي است.

احمدي نژاد افزود: همه پيامبران فريادگر توحيد بودند و با شرك، بت پرستي و تبعيت از هواي نفس مبارزه كردند.

رييس جمهور عدالت را به عنوان پايه دوم عنوان كرد و افزود: عدالت پايه سعادت و رمز عشق و معرفت است و بدون آن آرامش و امنيت بر جوامع برپا نمي شود.

وي عدالت را رمز شكوفايي و راه سعادت انسان دانست و گفت: همه پيامبران فريادگر عدالتند.

احمدي نژاد با بيان اينكه حاكميت انسان هاي صالح بر جوامع بشري و مديريت خداپرستان به عنوان عامل سوم تضمين كننده خداپرستي و عدالت است، خاطر نشان كرد: تمامي دعواي انبياء و صالحان با فاجران و مستكبران به خاطر اين سه عامل بوده است.

وي اظهار داشت: اگر حاكميت جهان به دست خداپرستان باشد، در نتيجه آن خداپرستي و عدالت مي آيد.

رييس جمهور ريشه تمام مشكلات بشر را دوري از حاكميت صالحان دانست و تصريح كرد: ريشه سعادت و عدالت به خداپرستي و انسان هاي صالح بر مي گردد.

وي با بيان اينكه حكومت فاسقان، عدالت و زمينه هاي ايجاد حكومت عادلان را در جهان محدود مي كند، گفت: انسان هاي فاسد، امروز در دنيا همه مرزها و كشورها را براي انجام مقاصد خود در سيطره دارند، جنگ راه مي اندازند و مردم را مي كشند.

رييس جمهور ادامه داد: آن ها براي تأمين منافع و برطرف كردن مشكلات خود بالاترين جنايت ها را انجام مي دهند.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه در طول تاريخ بالاترين خداپرستي، عدالت خواهي و عشق به انسان ها در نتيجه ايستادگي در برابر حاكمان ظالم بوده است، بيان داشت: اين ثمره و افتخار انبيا و مجاهدان است.

وي پيام پيامبران و بشارت آن ها به مردم را ايجاد حكومت صالحان در جهان دانست و اظهار داشت: امام خميني (ره) فريادگر خلاصه پيام همه انبيا در دوره معاصر است.

وي خاطر نشان كرد: در دوراني كه قدرت ها اميد به حكومت صالح را در دل مردم كشته بودند امام آمد و پرچم عدالت و دعوت انسان صالح را بر افراشت و تمام برنامه هاي دشمنان را به هم زد.

احمدي نژاد با بيان اينكه اعتقاد به منجي و موعود رمز پيروزي و انگيزه زندگي و راه نجات است، خاطر نشان كرد: درست است كه امروز اصل قدرت سياسي، نظامي و ثروت عالم و مديريت سازمان هاي جهاني در اختيار كشورهاي زورگو و ضد عدالت است، اما دوران حاكميت دروغ و تزوير به پايان آمده است.

رييس جمهور تاكيد كرد: دوران افول و اضمحلال قدرت شيطاني آمريكا آغاز شده و زنگ معدوم شدن امپراطوري قدرت و ثروت به صدا در آمده است و با اين بيداري و همبستگي ملت ها آمريكا و ساير قدرت هاي عالم رفتني هستند.

احمدي نژاد تصريح كرد: بدانيد رژيم صهيونيسيتي كه 60 سال جنايت را در پرونده خود دارد، به پايان راه رسيده و به فضل الهي به زودي از صحنه جغرافيا محو خواهد شد.

رييس جمهور راه امام را راه نجات بشريت امروز دانست و خاطر نشان كرد: 30 سال است قدرت مندان عالم با همه توان تلاش كرده اند تا ياد، نام و راه امام را در دنيا منزوي كنند، اما آنچه كه امروز بالنده تر و درخشانتر است، همين ياد و نام امام است.

وي اظهار داشت: رمز پيروزي وحدت همه مسلمانان خداپرستان و پيروان حقيقي انبياست و ما مفتخريم كه منجي موعود از نسل پيامبر اسلام است كه خواهد آمد.

رييس جمهور تصريح كرد: به فضل الهي پيروزي ها و تحولات بزرگ در راه است و اين مناسبات ظالمانه به لطف عمل صالح و مجاهدت هاي شما به زودي از عالم برچيده مي شود.

وي لبنان را كشوري كوچك با 4 ميليون جمعيت توصيف كرد كه بارها مورد تجاوز و اشغال بوده و افزود: همين لبنان امروز به قدرتي تبديل شده كه پوزه اسرائيل و آمريكا را به خاك مي مالد.

رييس جمهور ادامه داد: من ترديد ندارم كه دشمنان براي ايجاد اغتشاش در داخل لبنان برنامه ريزي كرده بودند و طراحي حمله اي مجدد به اين كشور؛ اما ايستادگي ملت لبنان چنان رعبي در دل آنان انداخت كه جرأت هيچ اقدامي را نكردند.

رييس جمهور كشورمان خطاب به حاضران تاكيد كرد:اگر ما با هم گرد پرچم پيامبر اسلام باشيم قادر خواهيم بود همه قدرت ها را در هم بكوبيم و ثمره آن اين است كه افول و اضمحلال قدرت ها زودتر خواهد رسيد.

وي خاطر نشان كرد: امروز به لطف مجاهدت هاي مسلمانان بيداري عظيم و عزم سرنوشت ساز در جهان بوجود آمده و پيروزي نزديك است.

گفتني است، جمعي از مهمانان خارجي شركت كننده در نوزدهمين سالگرد ارتحال بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران كه از 56 كشور جهان در ايران حضور دارند، از پنجشنبه گذشته وارد ايران شدند و در برنامه هاي مختلف ايام ارتحال امام حضور داشته اند.

بر اساس اين گزارش حضور در نماز جمعه تهران، حضور درمرقد امام راحل، بازديد از كتابخانه ملي، حضور در كنگره امام و هويت انساني ، حضور در كنفرانس فلسطين، ديدار با رييس جمهور، حضور در مراسم ويژه ارتحال امام در روز چهاردهم خرداد، بازديد از بيت امام و حسينيه جماران، سفر به مشهد مقدس و بازديد از موزه آستان قدس رضوي از جمله برنامه هاي مهمانان خارجي شركت كننده در نوزدهمين سالگرد ارتحال امام است.

در ابتداي مراسم امروز محمدعلي انصاري دبير ستاد مركزي بزرگداشت امام و تني چند از مهمانان به نمايندگي از ساير مدعوين سخناني را ايراد كردند.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن