تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821081066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح پلاك ملي موتورسيكلت تا 5/2 ماه ديگر اجرايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: طرح پلاك ملي موتورسيكلت تا 5/2 ماه ديگر اجرايي مي شود
جانشين رئيس پليس راهور ناجا از اجرايي شدن طرح پلاك ملي موتورسيكلت تا 5/2 ماه ديگر خبر داد.


به گزارش خبرنگار سرويس اجتماعي برنا، سردار سيدكمال هاديانفر در حاشيه حضور در مركز نظارت همگاني ناجا (197) در جمع خبرنگاران از اجرايي شدن طرح پلاك ملي موتورسيكلت تا دو ماه و نيم ديگر خبر داد و گفت: براي ساماندهي وضع موتورسيكلت ها، از دو ماه و نيم آينده پلاك آن ها به پلاك ملي تبديل مي شود.

وي با اشاره به وجود پنج ميليون موتورسيكلت در سطح كشور افزود: در اين طرح دارندگان موتورسيكلت مي توانند با مراجعه به مراكز نقل و انتقال خودرو براي تعويض پلاك اقدام كنند.

جانشين رئيس پليس راهور ناجا تصريح كرد: برخلاف تعويض پلاك در خودرو كه پلاك هنگام خريد و فروش و تعويض به نام فرد است، در نقل و انتقال موتورسيكلت پلاك به نام فرد نيست و به همراه آن معامله و تعويض مي شود.

وي ادامه داد: بر اساس مصوبه هيئت دولت مبلغ نقل و انتقال براي موتور سيكلت 70 هزار ريال تعيين شده است.

سردار هاديانفر در ادامه در مورد دارندگان گواهينامه موقت B1 يكساله كه داراي شرايط تبديل به گواهينامه پنجساله بوده ولي با گذشت حدود 11 ماه، هنوز گواهينامه خود را تبديل نكرده اند، گفت: طبق قانون، اين افراد بايد براي تبديل گواهينامه خود مجدداً در آزمون هاي آئين نامه و شهري شركت مي كردند و پس از قبولي گواهينامه آنها به گواهينامه پنجساله تبديل مي شد، ولي با درخواست سردار رياست پليس راهور ناجا از سردار فرماندهي ناجا و ارائه پيشنهاد از سوي فرماندهي ناجا و موافقت سرپرست وزارت كشور، اين افراد از انجام جريمه شركت در آزمون هاي مجدد معاف شده و مي توانند براي تبديل گواهينامه پنجساله خود به دفاتر پليس+10 مراجه كنند.

وي تاكيد كرد: اين معافيت تنها مشمول افرادي كه تاكنون در تعويض گواهينامه خود تاخير داشته اند مي شود و افرادي كه بر اساس تاريخ صدور گواهينامه آنها، از اين پس مشمول تبديل گواهينامه مي شوند در صورت تاخير در تبديل گواهينامه، جريمه فوق به آنها تعلق خواهد گرفت.

جانشين رئيس پليس راهور ناجا تعداد افرادي را كه در انتظار تبديل گواهينامه B1 يكساله به پنجساله هستند را حدود 300 هزار نفر اعلام كرد و افزود: دارندگان گواهينامه B1+4 نيازي به مراجعه و تبديل گواهينامه خود ندارند و در صورتي كه مرتكب چهار تخلفي كه در پشت گواهينامه آنها درج شده نشوند، كماكان گواهينامه آنها معتبر و قابل استفاده خواهد بود.

وي درباره ثبت تخلفات به صورت الكترونيكي گفت: بحث صدور گواهينامه هوشمند در دستوركار پليس قرار دارد كه تخلفات رانندگان در آن ثبت مي شود و در يكي و دو ماه آينده طرح گواهينامه هوشمند در شهر كرج آغاز خواهد شد.

سردار هاديانفر در خصوص ثبت الكترونيكي تخلفات، خاطرنشان كرد: طرح ثبت تخلفات به صورت الكترونيكي (PDA) در ماه هاي گذشته و عيد نوروز در شهر تهران و محور تهران - سمنان به مرحله اجرا درآمد كه در آينده اين سامانه توسعه خواهد يافت.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//40 - 40 - 44//www.BornaNews.ir
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن