تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816001778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: دوران حكومت ظالمان به پايان رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد: دوران حكومت ظالمان به پايان رسيده است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس جمهوري روز دوشنبه در جمع ميهمانان خارجي شركت كننده در نوزدهمين سالگرد ارتحال امام راحل (ره) با تاكيد بر اينكه وحدت مسلمانان رمز پيروزي آنان است، گفت: دوران حاكميت زور و حكومت ظالمان به پايان رسيده است.


دكتر " محمود احمدي نژاد "‌با تاكيد بر اينكه با بيداري ملت ها و همبستگي آنها آمريكا و همه قدرت هاي شيطاني رفتني هستند، و پاكي و عدالت خواهد آمد، خاطرنشان كرد: دوران افول و اضمحلال قدرت شيطاني آمريكا آغاز شده و زنگ شمارش معكوس معدوم شدن امپراتوري قدرت و ثروت به صدا در آمده است.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، رييس جمهوري در حالي كه سخنانش با فرياد لبيك يا روح الله ميهمانان خارجي شركت كننده در اين ديدار حمايت مي شد، اظهار داشت: بدانيد رژيم جنايتكار و تروريست صهيونيستي كه 60 سال غارت، تجاوز و جنايت را در پرونده خود دارد به پايان كار خود رسيده و بزودي از صحنه جغرافيا محو خواهد شد.
** راه امام ،‌ راه نجات بشريت است
احمدي نژاد با بيان اينكه امام روح الله متعلق به همه بشريت است، و پيام امام جهاني است، گفت كه راه امام، راه نجات بشريت امروز است.
رييس جمهوري افزود: 30 سال است كه قدرتمندان فاسد با تمام توان تلاش كرده اند راه، نام و ياد امام را در دنيا منزوي كنند اما آنچه امروز زنده تر، بالنده تر و درخشان تر است ياد امام و راه امام است و آنچه منزوي تر است نام شيطان ها، فاسدان و قدرت هاي ظالم است.
** وحدت رمز پيروزي مسلمانان
احمدي نژاد وحدت همه مسلمانان و خدا پرستان را رمز پيروزي آنان دانست و گفت: ما مسلمانان مفتخر هستيم، منجي موعود كه از نسل پيامبر اسلام است، خواهد آمد و حضرت عيسي مسيح و همه مصلحان عالم نيز او را ياري خواهند كرد.
رييس جمهوري تصريح كرد: به فضل الهي پيروزي هاي پي در پي و تحولات بزرگ در راه است و اين مناسبات ظالمانه به لطف خدا و همبستگي و ايمان و عمل صالح شما بزودي از عالم برچيده خواهد شد.
** در لبنان پوزه آمريكا و صهيونيست ها به خاك ماليده شد
احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سخنان نماينده مقاومت لبنان در اين نشست گفت: كشور كوچك لبنان كه سالها زير چكمه هاي قدرت هاي بزرگ و صهيونيست ها قرار داشت، امروز به قدرتي تبديل شده كه پوزه آمريكا و صهيونيست را به خاك ماليده است.
احمدي نژاد به اوضاع اخير لبنان اشاره كرد و افزود: ترديد ندارم كه در ماجراي اخير لبنان دشمنان براي ايجاد اغتشاش در اين كشور و زمينه سازي براي حمله مجدد برنامه ريزي كرده بودند اما ايستادگي ملت لبنان مانع از اين كار شد.
رييس جمهوري تاكيد كرد: اگر با هم و در كنار هم باشيم افول و اضمحلال قدرت هاي ظالم و زورگو، زودتر خواهد رسيد و خدا را شاكريم كه به لطف ايمان و مجاهدت هاي مجاهدان امروز بيداري بي نظير و عزم كم نظير بين ملت ها شكل گرفته، پيروزي و صبح نزديك است و سياهي خواهد رفت.
رييس جمهوري اسلامي ايران روز دوشنبه در ادامه سخنان خود در جمع ميهمانان خارجي شركت كننده در مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام راحل (ره)گفت: ريشه مشكلات و دردهاي بشر در طول تاريخ به خاطر دوري از آرمان هاي الهي و حاكميت انسان هاي ناصالح و فاسد بوده است.
دكتر " محمود احمدي نژاد" بر پايي حيات طيبه الهي در جهان و آماده شدن و توشه برگرفتن براي يك حيات سعادتمند و طيبه ابدي را دو ماموريت مهم انسان به عنوان اشرف مخلوقات دانست و تصريح كرد: خداوند براي انسان قله هاي سعادت را پسنديد و انسان آفريده از خاك را موظف كرد كه از خاك به افلاك برسد.
رييس جمهوري با تاكيد بر اينكه خدا در انجام اين دو ماموريت پيامبران و صالحان را براي كمك به انسان ها فرستاده است ،‌ توحيد و عدالت و حاكميت انسان صالح را سه عامل مهم تحقق دو ماموريت مهم انسان نام برد.
** بدون عدالت ، امنيت در جهان برپا نمي شود
رييس جمهوري حاكميت انسان صالح را تضمين كننده خدا پرستي و عدالت و راه برقراري آنها دانست و اظهار داشت: بدون عدالت استعدادهاي عالي انسان ها شكوفا نخواهد شد و امنيت و آرامش در جهان برپا نمي شود.
احمدي نژاد با بيان اينكه همه پيامبران الهي فرياد گر عدالت بودند ، گفت: در طول تاريخ همه درگيري پيامبران و صالحان با فاسدان و مستكبران براي برپايي توحيد ، اجراي عدالت و مديريت صالحان و عدالت خواهان بجاي مديريت ظالمان و فاسدان بر جوامع بشري بوده است.
رييس جمهوري افزود: ريشه سعادت ،‌ عدالت و خداپرستي به انسان هاي صالح بر مي گردد و حكومت ناصالحان، خداپرستي و عدالت را محو مي كند.
احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان كرد: مشكلات امروز دنيا به خاطرحاكميت انسان هاي ظالم و خودخواه است كه همه مرزهاي انساني، ارزشي و اخلاقي را براي پر كردن جيب هاي خود و بسط سلطه بر جهان متلاشي كرده اند.
رييس جمهوري تصريح كرد: اين قدرت هاي فاسد با راه انداختن جنگ ها براي حاكم شدن بر جهان و چپاول منابع ملت ها ،‌ميليون ها انسان بيگناه را در فقر، جهل و بيماري نگه مي دارند تا حاكميت خود را بر جهان تثبيت كنند.
احمدي نژاد تاكيد كرد: بالاترين عدالت خواهي و عشق به انسان ها ايستادگي در برابر حاكمان فاسد و ظالم است و افتخار انبياء الهي، صالحان و مجاهدان هستند.
احمدي نژاد در ادامه سخنان خود تصريح كرد: همه پيامبران آمده اند كه بشريت را يك گام به سمت حاكميت انسان كامل پيش برده و همه آنها در اين راه انسان را به موعود بشارت داده اند و اين كه در آينده انسان كامل خواهد آمد و ريشه ظلم و بت پرستي را از بين خواهد برد.
** امام خميني، فريادگر پيام همه انيباي الهي در دوران معاصر بود
رييس جمهوري ،‌ حضرت امام خميني (ره) را فريادگر پيام همه انبيا الهي در دوران معاصر خواند و گفت: در دوراني كه غاصبان و زورمداران، سياهي، ظلم، فساد و ماده پرستي را نهادينه كرده بودند امام آمد پرچم توحيد و عدالت و دعوت به انسان صالح و كامل را بر افراشت و همه مناسبات انسان هاي فاسد را بر هم زد.
احمدي نژاد افزود: اعتقاد به منجي و موعود رمز وحدت، حركت و خدا پرستي است و تلاش براي تحقق موعود و حاكميت انسان صالح انگيزه حيات و رمز موفقيت همه عدالت خواهان است.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، پيش از سخنان رييس جمهوري اسلامي ايران، پنج نفر از ميهمانان خارجي به نمايندگي از 56 كشور خارجي شركت كننده از 5 قاره جهان در اين مراسم در سخنان كوتاهي ديدگاه هاي خود را در خصوص بنيانگذار جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي ايران بيان كردند.
سيام** 1701** 9130 ** 1324
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن