تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با قول مساعدت زاكاني تجمع دانشجويان بسيجي دانشگاه علامه به حالت تعليق در آمد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: با قول مساعدت زاكاني تجمع دانشجويان بسيجي دانشگاه علامه به حالت تعليق در آمد
تجمع دانشجويان بسيجي دانشگاه علامه طباطبايي پس از قول مساعد "عليرضا زاكاني" نماينده مجلس شوراي اسلامي در رسيدگي به مطالبات معترضان پايان يافت.


يكي از فعالان بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبائي در گفت و گو با خبرنگار سرويس دانشگاه و تشكل برنا،با تشريح آخرين وضعيت تحصن دانشجويان بسيجي، گفت:تحصن روز گذشته دانشجويان بسيجي مقابل وزارت علوم، ساعت يك بامداد با حضور عليرضا زاكاني نماينده مجلس شوراي اسلامي ميان دانشجويان و قول مساعد وي براي پي گيري مطالبات دانشجويان پايان يافت.

وي كه خواست نامش فاش نشود،افزود: براي پي گيري و رسيدگي به مطالبات دانشجويان بسيجي علامه كه نسبت به عملكرد رياست دانشگاه و احضار سه تن از دانشجويان خانم عضو بسيج دانشجويي به كميته انضباطي اعتراض دارند،جلسه اي امروز با حضور نمايندگان بسيج دانشجويي دانشگاه علامه و زاكاني نماينده مجلس شوراي اسلامي برگزار مي شود.

اين فعال دانشجويي دانشگاه علامه در واكنش به اظهارات رياست دانشگاه گفته هاي وي را مبني بر اين كه دانشجويان متحصن هيچ يك دانشجوي بسيجي دانشگاه نيستند تكذيب كرد و گفت: تمام تحصن كنندگان از دانشجويان بسيجي دانشگاه بودند و "احسان ياوري" مسول بسيج دانشجويي دانشگاه علامه با حضور در بين متحصنان اين مساله را تاييد كرده است.

وي در خصوص حل مسايل از طريق گفت و گو اظهار داشت: فضاي گفت و گو در اين دانشگاه مهيا نيست،به صورتي كه نشريه فاصله به علت انتقاد فرهنگي از رياست دانشگاه تعطيل شد و تا كنون چند تن از دانشجويان بسيجي به علت انتقاد از عملكرد رياست دانشگاه به حراست، احضار شده اند.

دانشجويي بسيجي دانشگاه علامه طباطبائي افزود: اصلي ترين دليل تجمع دانشجويان اعتراض به عملكرد رياست دانشگاه است به طوريكه در نشست مطبوعاتي تدوين نقشه جامع علمي كشور نيز دانشجويان به اين مسا له اعتراض داشتند كه ،رياست دانشگاه در تدوين نقشه جامع علمي كشور در حوزه علوم انساني صلاحيت علمي ندارد.

شايان ذكر است، تجمع و تحصن دانشجويان بسيجي دانشگاه علامه از صبح روز گذشته در انتقاد به عملكرد رياست دانشگاه و احضار 3 تن از دانشجويان عضو بسيج دانشگاه علامه آغاز شده بود كه با ميانجيگري عليرضا زاكاني نماينده مجلس به حالت تعليق در آمد تا در صورت عدم پي گيري اعتراض ها دوباره آغاز شود، اين در حالي است كه رياست دانشگاه تمام موارد مطرح شده از سوي دانشجويان را تكذيب كرد.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن