تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802143687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين همايش ملي بررسي نهضت 15 خرداد 42 در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ورامين – پيشوا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دومين همايش ملي بررسي نهضت 15 خرداد 42 در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ورامين – پيشوا برگزار شد
ورامين- خبرگزاري ايسكانيوز: همايش ملي نهضت 15 خرداد 42 با پيام رياست عاليه دانشگاه آزاد اسلامي دكتر جاسبي آغاز شد، اين پيام توسط دكتر فيض بخش رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ورامين – پيشوا قرائت شد.
به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در اين پيام آمده است: در آستانه چهل و پنجمين سالگرد نهضت خونين 15 خرداد 42 و نوزدهمين سال ارتحال مردي الهي كه با شهامت و خلوص نيت خويش بدون اتكا به هيچ قدرت و ابرقدرتي و فقط با تكيه قدرت مطلقه الهيه كه مافوق همه قدرت هاست و پشتيباني ملت عزيز و ستمديده توانست انقلابي را به پا كند كه بزرگترين خصيصه آن اسلامي بودن آن است در بخش ديگر اين پيام آمده است كه 15 خرداد به ما آموخت كه توده هاي عظيم مردم بر همه قدرت هاي ظاهري غلبه دارد و به طاغوت و طاغوتيان هشدار داد كه حكومت بر اساس ظلم و ستم دوام و استمرار ندارد و به آنان فهماند كه مقابله با دين و مخالفت با مظاهر شريعت آب در هاون كوبيدن است و اين پانزدهم خرداد بود كه اثبات كرد آشنايي با اسلام است كه مردم را با پوشيدن كفن به خيابان ها سرازير مي كند و حادثه عظيم 15 خرداد به فرمايش امام راحل سبب زنده شدن ملت اسلام و بيداري مسلمانان شد و همه مسوولين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حفظ و تقويت روحيه اسلام خواهي و الزام به دفاع از دين و مقدسات تلاش كنند و جامعه ما هميشه به سمت عدالت خواهي و نشاط ديني هر چه بيشتر حركت كند.
در ادامه حضرت آيت الله محمودي امام جمعه و نماينده ولي فقيه در شهرستان ورامين و رييس همايش 15 خرداد ايراد سخن كردند، وي سه عامل اتحاد ملت، رهبري صحيح و هدف الهي را موجوب نجات ملت ايران در گذشته و آينده اعلام كرد.
وي تاريخ و زندگي بشر را از بدو خلقت تاكنون بدون صورت معرفي كرد كه گروهي پيرو حق و گروهي پيرو باطل هستند و حق و باطل هميشه در حال مبارزه بوده و خواهد بود و در اين مبارزات غلبه واقعي با پيروان حق بوده است و در زمان پيامبران الهي ابراهيم، موسي و پيامبر اعظم (ص) با توجه به تعداد كم پيروان در ابتداي رسالت وي در نهايت پيروزي با حق بود و در زمان شروع نهضت انقلاب اسلامي كساني كه طرفدار امام و مراجع بودند دستشان از هر گونه سلاحي خالي بود اما اراده الهي تحقق يافت و حق بر باطل پيروز شد و خداي بزرگ اين نعمت را به ما ارزاني كرد و مي بايست نعمت فراموش نشود.
نماينده ولي فقيه در شهرستان ورامين افزود: امروز كشور ايران در دنيا مي درخشد و تنها كشوريست كه حكومتش به معناي واقعي اسلامي است و ما در برابر اين نعمت بزرگ تكليف داريم و اگر امام 15 سال تبعيد بود به خاطر اسلام و آنچه زنان و مردان و روحانيون ما ديدند به خاطر اسلام بود و دشمن امروز بيش از گذشته در صدد ايجاد تفرقه در بين مسوولين نظام و مردم هستند و وظيفه ملت و دولت اين است كه هوشيار باشند.
وي ماه خرداد را ماه خاطرات تلخ و شيرين بيان كرد و از خاطره هاي تلخ اين ماه رحلت امام رضوان الله تعالي عليه نامبرد.
آيت الله محمودي عنوان كرد: امام حق بزرگي بر گردن ملت و كشور دارد و وظيفه ما زنده نگه داشتن نام و راه امام است.
وي عوامل پيروزي نهضت را اتحاد ملت، رهبري صحيح و هدف الهي معرفي كرد و همين سه عامل را عامل پروزي نهضت دانست.
رييس همايش 15 خرداد در شهرستان ورامين در پايان بيانات خود افزود: بايد طوري عمل كنيم كه در مقابل شهداي 15 خرداد و شهداي انقلاب شرمنده نشويم.
در ادامه اين همايش دكتر نقوي نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: ماه خرداد يادآور حوادث بزرگي در تاريخ انقلاب اسلامي است.
وي قيام 15 خرداد را نقطه عطف تحول ايران و نهضت اسلامي ملت ايران معرفي كرد سپس به وقايع 28 مرداد 1332 تا پيروزي انقلاب اسلامي پرداختند.
سپس دكتر توكل بينا مشاور رييس جمهور در امور اصناف و بازار و عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي ايران سخن كردند.
وي به وقايع دهه هاي 20 تا 40 و خرداد 42 تا انقلاب اسلامي پبرداختند.
دكتر اسدي معاونت فرهنگي واحد گفت: تعداد مقالات ارسال شده به دبيرخانه همايش 67 مقاله بود كه پس از داوري 10 مقاله برتر به صورت سخنراني انتخاب و ارايه شد.
در پايان همايش از سخنرانان برتر و خانواده هاي معظم شهدا 15 خرداد 42 تقدير به عمل آمد./07/110
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن