تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك صاحب نظر آذري : شخصيت امام خميني (ره ) نعمت الهي براي مسلمانان بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك صاحب نظر آذري : شخصيت امام خميني (ره ) نعمت الهي براي مسلمانان بود
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): باكو - "حاجي آقا نوري اف" رييس سابق حزب اسلامي و كارشناس مسايل سياسي جمهوري آذربايجان شخصيت امام خميني (ره ) را نعمت الهي براي مسلمانان جهان خواند.


نوري اف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در باكو گفت : خداوند متعال همواره درشرايط سخت بشريت ، پيامبران و افراد صالح خود را به عنوان رحمت الهي براي هدايت و رفع مشكلات انسانها ميان آنان قرار مي دهد.
وي افزود: امام خميني (ره ) نيز با پيش گرفتن راه پيامبر اكرم (ص ) و اهل بيت به دفاع از حقوق مستضعفان جهان برخاست .
نوري اف گفت : امام خميني (ره ) پس از يك هزار و 400 سال با توسل به پرچم امام علي (ع ) و با بسيج ملت غيور ايران در مقابل تلاش هاي توسعه طلبي استكبار جهان و صهيونيسم بين المللي ايستاد.
وي افزود: انقلاب اسلامي همراه با نظرات و ديدگاههاي امام خميني (ره ) به بروز و برقراري وحدت اسلامي در جهان منجر شد.
اين كارشناس آذري تصريح كرد : تا زمان پيروزي انقلاب اسلامي ، توجهي به پايمالي حقوق مسلمانان در نقاط مختلف جهان از جمله در فلسطين نمي شد و امام خميني (ره ) اين مهم را در جهان مطرح كرد.
وي گفت : انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره ) تاثير خود را در جهان اسلام گذاشت و مردم مظلوم فلسطين با تاثير از آن به دفاع از حقوق حقه خود بپا خواستند.
وي افزود : چنانچه انقلاب اسلامي روي نمي داد و بيانيه هاي حق طلبانه امام خميني (ره ) و دعوت آن حضرت به وحدت واقعي مسلمانان براي دفاع از جهان اسلام بيان نمي شد استكبار، فلسطين را از عرصه سياسي جهان حذف مي كرد.
وي با تاكيد بر اين كه مساله فلسطين براي آمريكا و صهيونيسم بين المللي يك معيار سنجش براي ارزيابي واكنش مسلمانان بود گفت : چنانچه در اين مساله هوشياري مسلمانان جهان در پي هشدارهاي مكرر امام خميني (ره ) نبود اكنون ما شاهد اشغال دهها كشور اسلامي بوديم .
وي با اشاره به تاثير انقلاب اسلامي در دگرگوني ايران و هدايت آن به سوي استقلال واقعي و پيشرفت افزود : يكي از عملكردهاي اصلي امام خميني (ره ) تعيين رهبري شايسته پس از خود بود.
وي از آيت الله خامنه اي به عنوان هديه امام خميني (ره ) به مسلمانان جهان ياد كرد و گفت : اين رهبر فرزانه و شجاع در حال حاضر به طور پايدار درمقابل اين همه توطئه و فشارهاي استعمارگران و متجاوزان جهان ايستاده و از حقوق حقه مسلمانان دفاع مي كند.
وي گفت : آيت الله خامنه اي با توسل به طرز زندگي و مكتب خداپرستي امام خميني (ره ) ملت ايران و به طور كلي همه مسلمانان جهان را به راه امام زمان (عج ) هدايت مي كند.
خاورم**245**1158 * 1514
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن