تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821214527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ ؛ محدوديت ها و ممنوعيت هاي تردد و توقف در ايام سالگرد ارتحال امام تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: از سوي رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ ؛ محدوديت ها و ممنوعيت هاي تردد و توقف در ايام سالگرد ارتحال امام تشريح شد


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ كليه محدوديت ها و ممنوعيت هاي تردد و توقف را در ايام نوزدهمين سالگرد ارتحال بنيانگذار رهبر كبير انقلاب اسلامي را اعلام كرد.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار انتظامي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سرهنگ سيد هادي هاشمي رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ پيش از ظهر امروز در يك نشست خبري با بيان اينكه مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) يك همايش ملي- مذهبي است از محدوديت هاي عبور و مرور منتهي به حرم مطهر امام خميني (ره) خبر داد.
وي به مسوولين كاروانهاي اعزامي به حرم مطهر توصيه كرد: از اتوبوس هاي استاندارد استفاده كرده و حتما از پليس يار جهت پيشگيري از برخي مشكلات راهنمايي و رانندگي استفاده كنند.
سرهنگ هاشمي همچنين بر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان تاكيد كرد و خواستار رانندگي با سرعت مطمئنه و پرهيز از رفتارهاي پر حادثه آميز در حين رانندگي شد.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ در تشريح محدوديت ها و ممنوعيت هاي تردد و توقف گفت: از ساعت 17 روز دوشنبه مورخ 13 خرداد تا پايان مراسم و تخليه پاركينگ ها و معابر و برقرار شدن شرايط عادي، تردد كليه وسايل باري سنگين در مسير جاده تهران- قم و بالعكس ممنوع بوده و اين قبيل وسايل مي توانند از طريق جاده تهران- ساوه و سلفچگان و بالعكس تردد كنند.
سرهنگ هاشمي افزود: ادامه مسير حركت وسايل نقليه باربري در جاده ساوه – تهران از تقاطع هاي حسن آباد، قم، واوان، چهار دانگه به سمت شرق ممنوع بوده و رانندگان وسايل نقليه مذكور مي توانند از جاده ساوه، پل خاور، كمربندي آزادگان و جاده قديم كرج استفاده كنند.
وي در ادامه همچنين از ممنوعيت تردد وسايل نقليه باري از عليشاه عوض به سمت تهران خبر داد.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ خاطر نشان كرد: از ساعت چهار بامداد روز سه شنبه 14 خرداد تا پايان مراسم و تخليه كامل محدوده اطراف حرم و استقرار وضعيت عادي تردد كليه وسايل نقليه سبك و سنگين به استثناي اتوبوس هاي شركت واحد و اتوبوس هاي بسيج استان تهران، كاروان هاي اعزامي از استان هاي خراسان شمالي و رضوي، قزوين، آذربايجان شرقي و غربي از بزرگراه صالح آباد حد فاصل پل شهيد صنيع خاني تا بهشت زهرا و از سه راهي باقر شهر تا آزاد راه تهران- قم ممنوع خواهد بود.
وي افزود: همچنين تردد وسايل نقليه به استثناي اتوبوس هاي كاروان هاي زائرين اعزامي از شهرستان هاي جنوب، جنوب شرقي و غربي در آزاد راه قم – تهران حد فاصل پل حسن آباد قم تا شهيد كاظمي ممنوع است و رانندگان مي توانند از طريق جاده قديم قم- تهران به سمت تهران ادامه مسير دهند.
سرهنگ هاشمي در ادامه گفت: از ساعت چهار صبح 14 خرداد تا پايان مراسم و تخليه كامل محورهاي منتهي به محل برگزاري مراسم تردد كليه وسايل نقليه به استثناي اتوبوس هاي كاروان هاي زائران خارجي، آزادگان، ارگان ها و نهادهاي دولتي، مدعوين و شخصيت ها و افرادي كه داراي كارت مجاز تردد هستند در آزاد راه تهران- قم حد فاصل پل شهيد كاظمي تا عوارضي تهران- قم ممنوع بوده و وسايل نقليه شخصي كه قصد عزيمت به بهشت زهرا و حرم مطهر را دارند از طريق كمربندي آزادگان، جاده قديم قم، درب شرقي بهشت زهرا وارد بهشت زهرا شده و در محل ها و پاركينگ هاي مربوطه مستقر مي شوند، بقيه رانندگان از طريق جاده تهران- قم به مبادي ذيربط ادامه مسير خواهند داد.
رييس پليس راهور تهران بزرگ در پايان با اشاره به محدوديت هاي توقف گفت: از ساعت يك بامداد 14 خرداد تا پايان مراسم و تخليه كامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعيت توقف در معابر مشروحه ذيل اعلام خواهد شد:
1- آزاد راه تهران- قم از پل شهيد كاظمي به سمت جنوب تا پنج كيلومتري بعد از عوارضي در هر دو قسمت
2- جاده قديم تهران- قم از بزرگراه آزادگان تا كهريزك در هر دو قسمت
3- بزرگراه صالح آباد به استثناي اتوبوس هاي شركت واحد از پل شهيد صنيع خاني تا بهشت زهرا
4- توقف كليه وسايل نقليه در مدخل هاي ورودي و خروجي و خيابان هاي اصلي بهشت زهرا و خيابان هاي فرعي منتهي به پاركينگ ها
5- توقف اتوبوس هاي شركت واحد حد فاصل پل هوايي تا ميدان ساعت در طرفين بزرگراه بهشت زهرا
6- از ساعت يك بامداد روز سه شنبه مورخ 14 خرداد تا پايان مراسم توقف وسايل نقليه در پاركينگ ضلع غربي حرم مطهر در ضلع شرقي آزاد راه خليج فارس/06/ 146/110
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن