تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816862440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سمنان آماده برگزاري مراسم سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سمنان آماده برگزاري مراسم سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل است
در آستانه سالگرد ارتحال جانسوز رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) مردم استان سمنان خود را آماده حضور گسترده در آيين‌هاي ويژه بزرگداشت آن پير جماران كرده‌اند.

دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف استان سمنان نيز برنامه‌هاي متنوع و مختلفي تدارك ديده‌اند.

مسوولان استان سمنان، با دعوت از مردم هميشه در صحنه و پيرو راه امام خميني، بر هرچه باشكوهتر برگزار كردن مراسم ويژه سالگرد عروج ملكوتي روح خدا تاكيد دارند.

نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه سمنان با تاكيد بر اينكه با رحلت حضرت امام ،نام، ياد، فكر و خط امام ثابت و پابرجا است بر هرچه باشكوه برگزار كردن آيين نوزدهمين سالگرد عروج ملكوتي خميني كبير تاكيد كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين "سيدمحمد شاهچراغي" با تسليت سالروز ارتحال حضرت امام و تبريك جانشيني رهبري معظم انقلاب اسلامي، گراميداشت سالروز ارتحال پير جماران را در راستاي تداوم خط امام كه همان خدامحوري، اسلام محوري، مردم سالاري ديني و استكبار ستيزي است دانست.

معاون سياسي وامنيتي استانداري سمنان نيز حضور مردم در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را نمايش اقتدار و وفاداري ملت ايران عنوان كرد.

"احمد عجم" باتاكيد بر حضور پرشور مردم در مرقد مطهر امام راحل گفت:
علاوه بر برنامه‌ريزي دقيق براي اعزام زايران امام راحل يادمان‌هاي استاني و شهرستاني نيز در اين استان برنامه‌ريزي شده و برگزار مي‌شود.

وي از اعزام زايران از استان سمنان به حرم مطهر امام‌خميني (ره) و نيز ساماندهي، تجهيز و بيمه اتوبوس‌ها و صدور اجازه خروج از محدوده استان براي آنها خبر داد.

دبير ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام (ره) نيز از تشكيل ستادهاي بزرگداشت در استان و شهرستان‌ها خبر داد.

"محمدهادي مظاهري" افزود: دراين ارتباط كميته‌هاي مختلف امنيتي، انتظامي فرهنگي، كميته اعزام و پشتيباني، تامين و توزيع اقلام خوراكي و ... در اين استان تشكيل و فعال شده‌اند.

وي برگزاري مراسم سالگرد ارتحال در شهرستانها، توزيع اقلام فرهنگي و تبليغاتي، تامين مسايل مربوط به امور ترافيكي و امنيتي كاروان‌هاي اعزامي و نيز پيش‌بيني تمهيدات لازم براي پذيرايي از زايران عبوري از اين استان را از ديگر اقدامات اين استان براي هر چه باشكوهتر برگزار شدن سالگرد ارتحال امام راحل بيان كرد.

رييس پليس راه استان سمنان نيز به استقرار و فعاليت ‪ ۲۰‬تيم پليس راه در ايام سالگرد حضرت امام براي برقراري امنيت ترافيكي و هدايت كاروانهاي عزاداري در محور تهران - مشهد در اين استان اشاره كرد.

سرهنگ "عليرضا خبير" گفت: اين تيم‌ها در طول ‪ ۵۵۰‬كيلومتر مسير تهران - مشهد در استان سمنان بر عبور و مرور خودروها نظارت دارند.

وي گفت: در اين ايام ‪ ۹‬كانكس پليس راه نيز در اين محور فعال شده‌اند كه علاوه بر تيمهاي پليس راه كنترل‌محور را از نظر ايمني ترافيك و عبور كاروان ها بر عهده دارند.

رييس پليس راه استان سمنان با تاكيد بر پرهيز رانندگان از انجام تخلفات حادثه‌ساز گفت: ماموران پليس راه بشدت با متخلفان كه سرعت و سبقت غيرمجاز داشته باشند و مرتكب تخلفات حادثه‌ساز شوند برخورد خواهند كرد.

معاون هماهنگ‌كننده سپاه منطقه سمنان نيز با بيان اينكه شش كاروان از اين استان به تهران اعزام مي‌شود زمان حركت كاروان‌هاي شاهرود، دامغان، مهديشهر و ميامي را بعدازظهر روز سيزدهم خرداد و كاروان‌هاي سمنان و گرمسار را صبح روز چهاردهم خرداد اعلام كرد.

سرهنگ "ناصر ابراهيمي" افزود: براي پشتيباني از هر كاروان دو دستگاه آمبولانس، دو تيم تعميرات، پنج دستگاه خودروي سبك و نيروهاي حفاظت از كاروان نياز است.

وي گفت: تاكنون بيش از ‪ ۱۲‬هزار نفر زاير و عزادار خميني كبير براي اعزام در قالب كاروانهاي عزاداري به حرم مطهر اعلام آمادگي و ثبت نام كرده‌اند.

ابراهيمي افزود: كاروان‌هاي زايران اعزامي از استان سمنان متشكل از نيروهاي دانشجويي، بسيجي و اقشار مختلف مردم هستند كه با هماهنگي سپاه پاسداران منطقه سمنان به مرقد آن امام مشرف مي‌شوند.

همچنين با توجه به اينكه استان سمنان در مسير مشهد مقدس قرار دارد و شاهد عبور كاروان‌هاي متعدد عزاداري است پذيرايي از زايران بارگاه ملكوتي امام راحل از ديگر برنامه‌هاي اين ايام است.

در اين رابطه ايستگاه‌هاي صلواتي با همكاري ارگانهاي مختلف در طول مسير تهران - مشهد در محدوده استان سمنان ايجاد مي‌شود.

به گفته مسوولان، اين ايستگاهها در سمنان ،دامغان ، شاهرود و گرمسار ايجاد خواهد شد كه از زايران با شربت ، ميوه و اغذيه پذيرايي خواهند كرد.

مديركل امنيتي و انتظامي استانداري سمنان نيز تاكيد كرد: براي رفاه و ايجاد تسهيلات اعزام كاروانهاي زيارتي توان دستگاه‌هاي اجرايي اين استان به كارگيري مي‌شود.

"حسن اسلامي‌راد" افزود: اين امكانات و توان براي اسكان زايران و خدمات دهي مناسب به زايران مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

مدير حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان نيز گفت: تمامي زايران حرم مطهر حضرت امام خميني در سالگرد ارتحال روح خدا با تخفيف ويژه جابجا مي‌شوند.

"قاسم باقري" افزود: در اين زمينه هماهنگي لازم با انجمن‌هاي صنفي بخش مسافر و شركت‌هاي حمل و نقل مسافر استان سمنان شده است.

وي گفت: براي حفظ ايمني و استفاده بهينه،ناوگان حمل و نقل در اين ايام از نظر داشتن بيمه، معاينه فني، كارت سلامت و ... كنترل مي‌شوند.

باقري گفت: در ايام سوگواري حضرت امام (ره) پنج ايستگاه صلواتي در مجتمع‌هاي خدماتي رفاهي سمنان، دامغان، گرمسار، شاهرود و ميامي از زايران حرم مطهر رهبر كبير انقلاب اسلامي پذيرايي مي‌كنند.

وي گفت: با توجه به‌تعطيلي اين ايام و افزايش حجم‌تردد در محورهاي استان سمنان به دليل عبور زايران، آمادگي بيش از پيش تمامي دستگاههاي امدادرسان و ايجاد هماهنگي از مهمترين راهكارهاي افزايش ايمني تردد و آرامش خاطر زايران است.

مدير سازمان حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان افزود: اكيپ‌هاي امداد و نجات جاده‌اي نظير اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو جاده‌اي در راه‌هاي استان حضور فعال دارند و به همراه پليس راه راهداران و سازمان حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان آماده ارائه خدمات به زايران هستند. ك/‪۴‬ ‪۵۰۸/۶۰۸/۵۹۹‬
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن