تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1834995261
رامين: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است
واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رامين: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است مشكل اين دولت با آن باندها اين است كه وابسته به هيچ جرياني نيست و فقط نوكري مردم را ميپذيرد و بعد اعلام كرده است كه ميخواهد دست دزدان بيتالمال را قطع كند. احمدينژاد هرجا دست گذاشت كه دستي قطع شود، چنگالهاي اختاپوستي آنچنان دست و پاي ايشان را گير انداخت كه اجازه نداد قدمي جلو بگذارند دبير سياسي ائتلاف حاميان دولت در انتخابات اخير، گفت: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است. به گزارش ايلنا ،محمدعلي رامين در همايش «دموكراسي در بستر دين رحماني» كه توسط انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران برگزار ميشود، گفت: عدهاي ميخواهند اينگونه القا كنند كه ما در سياست خارجي دچار نظاميگري شدهايم و با توجه به اينكه زور و پول ما كم است و اسلحه و بمب اتم نداريم، آمريكا و انگليس ميتوانند ما را محاصره كنند و چند دولت مرتجع را عليه ما بسيج كنند. وي افزود: اين عده چنين القا ميكنند كه كارهاي ما غيرمدبرانه و خلاف مصالح ملي است و بايد به مذاكره مستقيم يا غيرمستقيم بپردازيم و به سياستهاي تنشزدايي بازگرديم. آنها ميگويند مردم اشتباه كردهاند دولتي را انتخاب كردهاند كه سياست متفاوت و شعارهاي متفاوتي داشت و دوباره بايد ما را كه قدرت و حاكميت را در عرصه فرهنگ و سياست در دست داشتهايم، انتخاب كنند و آقايان ديگر سكوت كنند و از عرصه كنار بروند. اين تفسير بسيار ارتجاعي، مرعوبانه و اوج خودباختگي است.رامين گفت: كساني كه در دوم خرداد موفق شده بودند به تعبير خاتمي هر نه روز يك بحران براي دولت درست كنند، سياستهايشان را رها نكردهاند و ميخواهند هر روز يك بحران درست كنند، چون اين دولت از دولتهايي نيست كه بحرانزده شود. اين جريانات همانهايي هستند كه اعتقاد داشتند خاتمي بيعرضه است و ميتواند شش ماهه او را عوض كنند و حاجآقا را صاحب قدرت كنند؛ همانهايي كه در سال 74 حزب درست كردند كه رييسجمهور وقت را مادامالعمر كنند. همانهايي كه بعد از رحلت امام(ره) اصل ولايت و امامت را از ولايت فقيه حذف كردند تا بتوانند يك كارتل زمينخواري درست كنند و هزاران ميليارد از بيتالمال را به صورت قانوني و مشروع در چنبره يك هيات امنا قرار بدهند و به عنوان توسعه علم و دانش، باندهاي مافيايي را بر زمينهاي اطراف شهر تهران حاكم كنند و آنچنان از نظر اقتصادي بنيهاي براي خودشان فراهم كنند و بر سياست مسلط شوند تا اگر افرادي مثل گنجي انتقاد كردند، به زندان بيفتند و ضد انقلاب شمرده شوند يا اگر شخصي مثل حشمتالله طبرزدي با پول خود آقايان مجله و دفتر زد اما وقتي احساس كرد كه بايد در مجموعه دانشجويي يك انتقاد بكند، با اولين انتقاد به عنوان ضدانقلاب با آن برخورد شود، به زندان بيفتد و دنبال كارش برود.اين فعال سياسي حامي احمدينژاد افزود: ما در آغاز انقلاب معيار داشتيم، شخصيتپرست نبوديم. معيارهاي امام راحل ما را دور هم جمع كرد. امام(ره) ميخواست روابط ما با خودمان و جهان را بر اساس انسانيت و عزت و كرامت انساني تنظيم كند. رامين با اشاره به اينكه در زمان حكومت پهلوي هم رعب و وحشت وجود داشت، گفت: حتي وقتي مصدق ميخواست حركتي كند، فضاي رعب و وحشت از بيگانگان آنچنان او را در هم شكست كه به آمريكا پناه برد و سرانجام خودش را خانهنشين كرد و كشور را در يك جريان شبهكودتايي به آمريكا سپرد.وي تصريح كرد: امام(ره) ميخواست ارزش دانشجوياني را كه خونشان در زمين همين دانشگاه (دانشگاه تهران) به زمين ريخته شد، احيا كند و ميخواست دانشگاه را از وضعيت سلطه رضاخاني كه ضد پيشرفت علم بود، بيرون بياورد.رامين با اشاره به اينكه انگليسيها دانشگاه تهران را براي تربيت نيروهايي تاسيس كردند كه اداره جامعه را بر خواست آنها بر عهده بگيرند، گفت: انگليسيها ميخواستند حوزه علميه به گونهاي شود كه ملت با شرافت و تاريخي ايران در برابر غربيها به زانو در بيايد اما امام(ره) آمد تا وجدان دانشجوي ايراني را احيا كند. اگر شخصيتي آمد و دوباره ما را در راستاي ارزشهاي غربي انداخت، ما را از پيگيري منافع ملي منع كرد، نيروهاي داخلي را به مقابله با هم و فرسايش وادار كرد و بعد فضايي ايجاد شد كه داد بزند شخصيتها را نشكنيد و تخريب نكنيد، اين جرياني است كه ميخواهد جلوي پيشرفت كشور را بر اساس آرمانهاي انقلاب بگيرد.وي ادامه داد: اين افراد همانهايي هستند كه ملت عزيزشده در زمان امام راحل را در دوره قدرت و سلطنت خودشان تحقير كردند و آمدند گفتوگوي انتقادي با اروپاييها را پذيرفتند تا اروپاييها به ما تهمت بزنند، ما را تحقير كنند و بعد همين افراد ادعا كردند كه ما در سياست خارجي تنشزدايي كرديم. ما چه تنشي داشتيم كه آقاي هاشمي گفتند ميخواستند سياست تنشزدايي را پيش بگيرند و بعد در سال 74 عدهاي حزب تشكيل دادند و ميخواستند ايشان را به عنوان رييس مادامالعمر به نظام تحميل كنند.دبير سياسي رايحه خوش خدمت گفت: وقتي رهبري در برابر اين جريان ايستاد، گفتند آقاي خاتمي را ميآوريم كه بيعرضه است و بعد از چند ماه دوباره هاشمي را برميگردانيم اما خاتمي ماند و آنها آنقدر فضا را مغشوش كردند كه بيش از همه رهبري متهم ميشد و آن جوانمرداني كه در آن دوران سخت در همين عرصههاي دانشگاهي ميخواستند حرف بزنند، با اتهام به تندروي و اهانت به ارزشها و تخريب مباني فكري نتوانستند كاري بكنند.رامين تصريح كرد: آقاي خاتمي بين باندها سرگردان بود و همان باندها بعد از هشت سال آقاي هاشمي را وادار كردند به عرصه انتخابات بيايند. هاشمي بارها اعلام كرده بود كه به شركت در انتخابات علاقهاي ندارد اما ايشان را آوردند و به نام وي مستحكمترين حركات ضد انقلابي را انجام دادند و وقتي مردم با هوشياري به هاشمي راي ندادند، آنچنان مظلومنمايي كردند تا هاشمي وادار شود از مردم انتقام بگيرد.وي با طرح اين سوال كه آيا ميدانيد چرا مردم احمدينژاد را انتخاب كردند، مگر چپ و راست و كمشخصيت و باشخصيتها در كشور نبودهاند، پس چگونه احمدينژاد انتخاب شد، گفت: احمدينژاد به عنوان يك معلم، 30 سال درس خوانده و درس داده است و مردم او را انتخاب كردند. انگليسيها كه دانشگاه تهران را تاسيس كردند، ميخواستند از دانشگاه نيروهاي ضدمذهبي بيرون بيايد اما چه كسي اجازه داد از دل همين دانشگاه فردي بيرون بيايد كه به عنوان سرباز ولايت و امام زمان (عج) پرچم اسلام را در جهان در دست بگيرد.رامين تاكيد كرد: مشكل اين دولت با آن باندها اين است كه وابسته به هيچ جرياني نيست و فقط نوكري مردم را ميپذيرد و بعد اعلام كرده است كه ميخواهد دست دزدان بيتالمال را قطع كند. احمدينژاد هرجا دست گذاشت كه دستي قطع شود، چنگالهاي اختاپوستي آنچنان دست و پاي ايشان را گير انداخت كه اجازه نداد قدمي جلو بگذارند.وي افزود: دانشگاهيان و دانشگاه آزاد را عليه دولت بسيج ميكنند. اين اساتيد چه ارتباطي با زمينخواران دارند؟ وقتي احمدينژاد ميگويد فضاي استاديوم ورزشي بايد با متانت و باوقار باشد تا آنكه زنان با لباس مبدل مردانه به استاديوم نروند و با حفظ شخصيت و خانوادههايشان به ورزشگاه بروند. همين باندها مراجع را تحريك ميكنند كه اسلام از دست رفت. آقايان همه جا نفوذ دارند و حتي ماشينهايي كه ميخواهند گوجه فرنگي بياورند، متوقف ميكنند و گوجه را به كيلويي 1300 تومان ميرسانند و سپس ميگويند دولت دست از انرژي هستهاي بردارد.رامين با اشاره به اينكه امروزه بالاترين فناوريهاي در برخي حوزهها در اختيار ماست، گفت: ميخواهند جلوي پيشرفت ايران را بگيرند چون اگر ايران پيشرفت كند، مهار ناشدني است. آنها ميدانند كه ايران حتي با ترسوترين آدمها نيز در شرايط پيشرفت كشور تسليم دشمن نميشود.[خنده حضار] وي در واكنش به خنده برخي از حضار، گفت: من تلخترين حرفها را كه همه جا جاي گفتن آن نيست و كسي هم جرات آن را ندارد، ميگويم و كسي كه واقعيتها را بگويد در تيررس بلاها قرار خواهد گرفت.بر پايه گزارش خبرنگار "ايلنا"، رامين با بيان اينكه احمدينژاد وقتي كه بر سر كار آمد دو چالش جدي ملي را برطر ف كرد، افزود: اولين چالش ملي فاصله انداختن ميان دولت و ملت در زمان هاشميرفسنجاني بود و روابط و حاكميت با مردم بهگونهاي شد كه كارگزاران به عنوان يك تافته جدابافته از مردم فاصله گرفتند تا جايي كه دشمن به آساني توانست در اين شكست مانور دهد.وي گفت: در دولت خاتمي هم شكاف و حاكميت دوگانه ايجاد شد و القا كردند كه حاكميت دوگانه بخش انتصابي و بخشي انتخابي است و متعاقب اين جريان فكري، مواضع سياست بينالملل ما در برابر غربيها آسيبپذير و تحقير شد.رامين گفت: احمدينژاد وقتي كه آمد، اين دو سياست را برهم زد. دولت را به ميان ملت برد و اين شكاف را پر كرد. از طرف ديگر با تبعيت از رهبري نظام و با سياستي كه سعي داشت با ساير قوا هماهنگ باشد، القاي حاكميت دوگانه را از بين برد. البته همان باندها مشغول هستند تا اصنافي مثل معلمان و كارگران را عليه دولت تحريك كنند اما بالاخره احمدينژاد كار خودش را كرد. طراح ايده برگزاري كنفرانس هولوكاست در ادامه گفت: با طرح موضوع هولوكاست، غربيها متوجه شدند كه احمدينژاد نه خاتمي است و نه هاشمي. احمدينژاد از دل دانشگاه تهران بيرون آمده است كه انگليسيها آن را درست كردند تا سلطه غربيها را بر كشور ايجاد كند. احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است. وي گفت: بحث احمدينژاد، بحث صلح و امنيت منطقه است و آرامش و صلح جهاني و حاكميتي كه به عنوان شوراي امنيت ايجاد شده است، با طرح مساله هولوكاست در حال فروريزي است. رامين در خطاب به دانشجويان، گفت: اگر بخواهيد در برابر اراذل و اوباش تسليم شويد، آنها نواميس شما را لگد ميكنند، آنها وحشي هستند و بوفالوهايي در لباس آدم. اگر مرد و مردانه در برابر يك گرگ نايستيد و فرار كنيد، او هم به شما حمله ميكند.در ادامه رامين به پرسشهاي شفاهي و كتبي دانشجويان پاسخ داد. دانشجويي پرسيد: چگونه ميتوان همه دستاوردهاي نظام را به پاي احمدينژاد نوشت و بگوييم هرچه كه بوده در اين دو سال اتفاق افتاده است؟ يكي از دانشجويان نيز با حضور در پشت تريبون گفت: ما هميشه با غرب تنش داشتهايم و حتي اين مساله بعد از تسخير سفارت آمريكا نيز در جريان بود. بعد از خاتمي تنشزدايي ايجاد شد، به طوري كه وزير امور خارجه آمريكا از ما عذرخواهي كرد. وي افزود: آقاي رامين شما ادبيات درستي درباره اينكه دانشگاه تهران را انگليسيها تاسيس كردند، به كار نبرديد. چرا باندهايي كه هاشمي را مجبور كردند تا در انتخابات شركت كنند، معرفي نميكنيد تا توهم توطئه برطرف شود؟ چه باندهايي مراجع را تحريك ميكنند؟ مراجع شان بسيار بالايي دارند و به طور قطع ميتوانند تحريك را از غيرتحريك تشخيص دهند. بسياري از مسوولان فعلي مملكت محصول دانشگاه آزاد هستند. آيا در مورد دانشگاه آزاد بيانصافي نميكنيد؟ چرا بر راي احمدينژاد بسيار تاكيد ميكنيد؟ ايشان در دور اول انتخابات رياستجمهوري راي چنداني نداشتند و در دور دوم نيز هر كسي كه جاي ايشان بود، راي ميآورد.رامين در پاسخ به اين انتقادات گفت: كساني كه مراجع را تحريك ميكنند، هم سن و سال مراجع هستند. در حادثه كربلا هيچكس نميتوانست 30 هزار نفر را در برابر ولي امر مسلمين جمع كند. تنها كسي ميتواند اين كار را بكند كه با امام حسين (ع) 40 يا 50 سال رفاقت داشت. وي در ادامه گفت: كسي همه پيشرفتهاي نظام را به پاي احمدينژاد ننوشته است. اگر كساني بر اساس وظايف قانوني خود خدمت كردند، آنها را با چابلوسگرايي به صورت سردار درنياوريد و روزنامه نزنيد و بگوييد آيتالله فلاني. به طوري كه طرف در مصاحبه خود شخصيت امام(ره) را بشكند تا خودش بزرگ شود.رامين گفت: كاربرد توهم توطئه در برخي از تحليلها نسبت به دولت، خودش يك توطئه است كه همه جا عليه دولت به كار برده ميشود. من به شما توصيه ميكنم از امروز روزنامه كارگزاران را نگاه كنيد كه هر روز يك بحران را در جامعه القا ميكند. اين روزنامه تلاش ميكند تا منتقدان ولايت را به دور احمدينژاد جمع كند.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 703]
صفحات پیشنهادی
رامين: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است
رامين: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است.
رامين: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است.
معيار حركت بسيج ولايت و رهبري است
رامين: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است رامين: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است. ... اين فعال سياسي حامي احمدينژاد ...
رامين: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است رامين: احمدينژاد موسي است كه در دل فرعون پرورش يافته است. ... اين فعال سياسي حامي احمدينژاد ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها